fbpx
לא נמצאו מוצרים בסל.
לא נמצאו מוצרים בסל.
סופר בטוחסופר מהירסופר זולסופר רשמי

טלוויזיה TOSHIBA 55 אינץ' 55U5850

קנה עכשיו רק ב- 1,790 הוספה לסל

או חסוך והגש הצעה מעל- 1,406הגש הצעה

אזל במלאי

לרכישה טלפונית חייגו 03-560-3000

מלאי:

משלוח חינם7 ימי עסקים12 תשלומים

avi sofer chat

טלוויזיה 55” 4K LED Android 6 Smart TV תוצרת TOSHIBA דגם 55U5850

נתונים נוספים:
רזולוציה גבוהה פי 4 מFull HD!!!
מערכת הפעלה Android 6.0.
מצויד ברמקולים של חברת ONKYO.
טכנולוגיית dolby digital plus.
חנות אפליקציות , Netflix, YouTube ועוד …
Wi-Fi מובנה.
עידן פלוס מובנה.
תמיכה בעברית.

תמונה :
סוג מסך LED.
גודל מסך (אינצ') "55.
רזולוציה 3840X2160 – K4.
החלקת תמונה (Hz) 400 Hz AMR.
ממיר מובנה DVB-T2 קליטת שידורי עידן +.
4 מצבי צפייה בהיר, רך, סטנדרטי, משתמש.
הפחתת רעשי תמונה מנגנון לשיפור איכות התמונה.

Smart TV:
מערכת הפעלה ANDROID 6.0.
זיכרון ROM 4GB, RAM 1GB.
דפדפן פתוח גלישה חופשית באינטרנט.
עברית תמיכה בעברית.
Wi-Fi אינטרנט אלחוטי מובנה.

סאונד:
הספק רמקולים (W) 16W (2*8W).
Surround sound system איכות שמע אופטימלית , רמקולים של חברת ONKYO בטכנולוגיית dolby digital plus.
4 מצבי שמע סטנדרטי, משתמש, מוזיקה, סרט.

חיבורים:
כניסות HDMI 3.
USB 2 X JPEG/MP3/MKV.
AV Input 1.
יציאה אודיו דיגיטלית 1 COXIAL.
אנטנה 1.
LAN 1.
כניסת אוזניות 1.

מידות:
רוחב (ס"מ) 124.3
גובה ללא מעמד (ס"מ) 72
גובה עם מעמד (ס"מ) 76.7
עומק (ס"מ) 8

משקל ללא סטנד (ק"ג) 14.
משקל כולל סטנד (ק"ג) 19.
VESA 200*300.

תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן.

ניופאן היבואנית הרשמית בישראל של המותגים Toshiba | Haier | Kitchenaid | Indesit | Tefal | Magimix | Delonghi

רשת אבי סופר היא משווקת מורשת מטעם חברת ניופאן היבואן הרשמי בישראל


מוצרי Haier

» תקופת האחריות למקררים: אחריות לשנה אחת מלאה. (אפשרות להרחבת אחריות ל 9 שנות אחריות נוספות על המנוע בתוספת 99 ש"ח)

» תקופת האחריות למכונות כביסה: אחריות מלאה לשנה. (אפשרות להרחבת אחריות ל 2 שנים נוספות בתוספת 199 ש"ח)

» תקופת האחריות לטלוויזיה: אחריות מלאה לשנה. (אפשרות להרחבת אחריות ל 2 שנים נוספות בתוספת 199 ש"ח)

» תקופת האחריות למזגנים : אחריות מלאה לשנה. (אפשרות להרחבת אחריות ל 2 שנים נוספות בתוספת 199 ש"ח)


נותן השירות: ניופאן

טלפון: 1700-700-727

שירותי הובלה 

באפשרותכם לקבל את המוצר שהזמנתם בשתי דרכים:

         1) איסוף עצמי מאחד הסניפים ברשת 'אבי סופר בע"מ.

         2) הובלה לביתכם, בכפוף למגבלות הקיימות בקשר להובלות חריגות ו/או אירועים חריגים, כמפורט בהמשך להלן.  

  • חברת ההובלה תיצור אתכם קשר טלפוני לתיאום מועד לביצוע האספקה.
  • מומלץ לפנות מבעוד מועד את כל המכשולים המונחים בדרך אל המקום בו יונח המוצר בביתכם.
  • יובהר כי המוביל לא יפנה בעצמו מכשולים ולא יפרק דלתות ו/או משקופים בביתכם.
  • מומלץ למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר ולהשוות אותם למידות המוצר, על מנת שנוכל להודיעכם מבעוד מועד האם מדובר בהובלה חריגה*                                                                                                                                                                                                        

מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:

» פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת – 120 ₪

» פירוק דלתות מקרר דלת ליד דלת ומקרר  – 160 ₪

» תוספת קומה מעל קומה ג' לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן** – 40 ₪

» תוספת קומה מעל קומה ג' לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת  – 50 ₪

» תוספת קומה בבניין מעל קומה ג' שאינו על עמודים לקרר דלת ליד דלת – 70 ₪

» תוספת לקומה בתוך בית פרטי – 35 ₪

» תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה) – 60 ₪

              **מוצר לבן- מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.

  • ההובלה אינה כוללת שירותים כגון הובלה באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח בתיאום מול חברת ההובלות. 
  • אין אפשרות לבצע הובלה כאשר המעברים בבניין ו/או בבית צרים מכדי להעביר דרכם את המוצר החשמלי (כגון מדרגות ספירלה). 
  • אספקת מוצרים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן והערבה  כרוכה בתוספת תשלום.
  • לא תבוצע הובלה כאשר מדובר ביישוב שקיימת בו סכנת חיים למוביל

 מועדי אספקה

  • זמן האספקה המקסימלי למוצרים הינו 7 ימי עסקים, מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי  ובתיאום מראש עם חברת ההובלות. 
  • מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א' – ה' ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.
  • האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו' וכן כפופים לאירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת טעות אנוש, עיכובים בנמל, שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה. במקרים כאמור, תיידע אתכם החברה, במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור במועד האספקה ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או קבלת מוצר חלופי או ביטול העסקה והשבת כספיכם, אך מעבר לכך לא תהיו זכאים לפיצוי נוסף.
  • החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בכם, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עמכם בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.
  • בעת אספקת המוצר ו/או באיסוף עצמי של מוצרים, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש לראות את טופס ההזמנה ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי, כתנאי למסירת המוצר.
  • במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת האמצעים שברשותה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק לכם את המוצרים ולא יימצא פתרון המקובל על הצדדים, תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר אליכם. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב לכם החברה את מלוא התמורה ששילמתם ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלכם, ולא תהיו זכאים לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.

איסוף עצמי

  • הנכם רשאים לבחור באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה, אך בכפוף לתשלום דמי שירות למחסן בסך 15 ש"ח ותשלום דמי ליקוט בסך  8 ש"ח – 30 ש"ח.
  • במעמד הרכישה יסוכם עמכם הסניף ו/או המחסן ממנו תתבקשו לאסוף את המוצר וכן ימסרו לכם שעות הקבלה . 
  • בבואכם למחסן ו/או לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה ואת טופס ההזמנה שנשלח אליכם במעמד הרכישה ולהציגם באחת מעמדות התשלום\קבלה.
  • האחריות לביצוע ההובלה באיסוף עצמי היא עליכם, ולא תהיה לחברה כל אחריות לנזקים שייגרמו למוצרים בעת האיסוף וההובלה כאמור.

פינוי פסולת אלקטרונית

סעיף 30 בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע"ב- 2012 מטיל, בין היתר,

חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו,

במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה,

והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.

"ציוד חשמלי ואלקטרוני"- בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.

"ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה"- ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר,

בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן- "הציוד הישן"),

לדוגמה – במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של 200 ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של 600 ליטר ללא תוספת תשלום.

הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:

  • הציוד הישן יהיה מוכן לפינוי ממקום סביר בו נעשה שימוש בד"כ (לדוגמא, מקרר פונה מהמטבח ומכונת כביסה מחדר הכביסה) או מהמקום בו מוצב המוצר החדש.
  • הציוד הישן יפונה כאשר הוא יכול לעבור בבטחה ובחופשיות את המפתן, את הפתחים ואת המעברים של הדירה ו\או של הכניסה לבניין ולחצר הבניין ללא צורך בפירוק נוסף, בהפרדה או בניתוק של חלקים ממנה או מתשתיות המבנה.
  • הציוד הישן חייב להיות מנותק טרם פינויו מחשמל, גז או מים, רהיט או כל חיבור קבוע ארעי אחר לתשתיות הבית או לחפצים אחרים.
  • הציוד הישן יפונה כשהוא ריק. לא תפונה פסולת שאינה מהווה פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני, לרבות מים, קרח, מזון, כביסה או כל פריט אשר אינו חלק בציוד הישן עצמו.
  • הציוד הישן יפונה כשהוא שלם כלומר לא פורקו ממנו חלקים (לדוגמא- לא יפונה ציוד ישן ללא מנוע או דלת)
  • לא יפונו חלקי מוצר ניתקים או מחוברים שאינם נמצאים בציוד הישן במועד הפינוי ואינם חלק ממוצר חדש דומה, לדוגמא: מגש תנור אפיה יפונה רק כאשר הוא בתור התנור הישן.
  • המוביל לא יידרש להמתין מעבר למספר דקות ספורות (לא יותר מ10 דקות) לצורך ביצוע פעולת הכנת הציוד הישן לפינוי עבור הלקוח.
  • לא יפונה ציוד ישן אשר עלול ליצור בעת פינוי סיכון בריאותי או בטיחותי.

ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:

»  כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.

»  כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע"י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.

»  כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.

»  כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.

»  כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע"י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.

  1. מומלץ כי הקונה יידע את איש המכירות מבעוד מועד אם ברצונו לפנות את המוצר הישן ובמקרים חריגים לפינוי.
Avi Sofer
מתחייב לזול ביותר!
יש לך 3 ניסיונות, תן בראש!
הצעתך היא - החל מ-1,406

חזרה למסך הקודם

לרכישה טלפונית חייגו 03-560-3000