fbpx
סופר בטוחאבי סופר הינו אתר מאובטח העומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר באמצעות פרוטוקול SSL כך שכל הנתונים נשארים חסויים ומאובטחים.סופר מהירמשלוח מהיר עד לדלת בית הלקוח עד 5 ימי עסקים.סופר זולהכי משתלם לחסוך בזמן ובכסף עם המחירים הכי זולים.סופר רשמיהאחריות על המוצרים הנמכרים באתר הינה של היבואן הרשמי

טלוויזיה SAMSUNG 85 אינץ' UE85AU7100

קנה עכשיו רק ב- 7,990 הוספה לסל

אזל במלאי

לרכישה טלפונית חייגו 03-560-3000

דקה יוקרתית, ללא מסגרת עם גימור טיטניום יוקרתי

רזולוציית 4K

מצב GAME ייחודי למשחקים

מעבד 4 ליבות – WIFI מובנה

PURE COLOR למניעת צריבת תמונה

מלאי:

משלוח חינם5 ימי עסקיםעד 36 תשלומים

avi sofer chat

 

דקה יוקרתית, ללא מסגרת עם גימור טיטניום יוקרתי

רזולוציה : 4K-3840×2160
מעבד תמונה : Crystal Processor 4K-16 bit
טכנולוגיות תצוגה : Pure color ללא צריבת תמונה
ניגודיות וטכנולוגיות הארה לתמונה חדה וצבע שחור עמוק : Mega Contrast – Direct LED
Micro Dimming מנגנון תאורה חכמה UHD Dimming
אינדקס איכות תמונה החלקת תמונה Hz + מעבד +פנל : 2000PQI
מנגנון אקטיבי לומד השבחת תמונה + סאונד מכל מקור שידור בזמן אמת : 4K Upscaling
HDR תמיכה בתחום דינמי רחב לתמונה מציאותית : High Dynaming Range HDR/HDR10+/HLG
פאנל ייחודי לצבע שחור מושלם והפחתת השתקפויות : כן
Bluetooth – יציאת שמע לאוזניות, אביזרים חיצוניים ומקרני קול תומכים + יציאה אופטית : כן
עוצמת רמקולים : 20W RMS
מספר ערוצי שמע 2Ch
אפשרות שילוב מקרן קול בטכנולוגיית Q-Symphony : כן
התאמת צליל אדפטיבית לתוכן המשודר Adaptive Sound : כן
Smart TV מעבד 4 ליבות – WIFI מובנה + מגוון אפליקציות דפדפן, שיתוף ושיקוף תוכן Smart thing תמיכה בבית חכם, PC on TV : כן + תמיכה ב- Apple AirPlay2
שיקוף מהיר מטלפונים ניידית תומכים על ידי הקשה בלבד כן
מצב GAME אוטומטי ייחודי לחווית משחק מושלמת בזמן אמת : Low Latency Mode (ALLM) AutoMotion Xcelerator
שלט חכם ארגונומי דק לשליטה על מכשירים נוספים +לחצן ייעודי Netflix
3 כניסות HDMI
1 כניסת USB
תמיכה בתקן:
HDCP 2.2/HDMI2.1/ARC/ Dolby Atmos : כן
DVB-T2 טיונר מובנה עידן פלוס +טיונר לוויני : כן
שפות : עברית, אנגלית, רוסית, ערבית, צרפתית, גרמנית, ספרדית.

מפרט טכני:
נתוני מסך
גודל מסך באינץ’ 65
גודל מסך 65
רזולוצית מסך 3840×2160
טכנולוגיית שידור 4K
סוג מסך LED 4K


מידות (מ”מ): רוחב 1895.9 | גובה 1083.9 | עומק 59.9
גובה + מעמד 1186.7 | רוחב המעמד השולחני 1401.9
משקל ללא מעמד (ק”ג) 40.2

מבצע אחריות לרוכשים עד ה 30.4.2022 –

מקררים:
5 שנות אחריות בתוספת 299 ₪ למקררי 3,4 דלתות וסדרת בי ספוק של סמסונג.
5 שנות אחריות בתוספת 199 ₪ למקררי מקפיא עליון ותחתון של סמסונג.
5 שנות אחריות בתוספת 299 ₪ למקרר אינטגראלי BRB266030WW

מכונות כביסה – 5 שנות אחריות בתוספת 199 ₪ למכונות כביסה סמסונג.

הרחבה ל- 3 שנות אחריות ללא תוספת תשלום ברכישת כיריים אינדוקציה סמסונג.

——————————————–

אחריות למכונות כביסה Samsung – שנת אחריות מלאה על פי דין + 2 שנים נוספות בתוספת 199 ש”ח  * ע”י סמליין

אחריות למייבשים Samsung- רגילים איוורור (צינור פליטה)– שנת אחריות מלאה על פי דין ע”י סמליין

אחריות למייבשים Samsung- עם מעבה (קונדנסור)– שנת אחריות מלאה על פי דין סמליין

אחריות למקררים Samsung דלתות ו-3 דלתות – שנת אחריות מלאה ע”פ דין * ע”י סמליין

אחריות למקררים Samsung מקפיא עליון ותחתון – שנת אחריות מלאה על פי דין ע” סמליין

אחריות לתנור בנוי Samsung –שנת אחריות מלאה ע”פ דין + 2 שנים בתוספת 199 ש”ח בלבד ע”י סמליין

אחריות לכיריים קרמיות ואינדוקצייה Samsung – שנת אחריות מלאה ע”פ דין התקנה חינם חובה להכין שקע מראש. ע”י סמליין

*בכפוף לתעודת האחריות של היבואן

יש לתאם ביקור טכנאי להתקנה עבור מוצרים הנדרשים חיבור ע”י טכנאי: מדיחים, מכונות כביסה, תנורים וכיריים.

עלות הביקור להתקנת כיריים ותנורים משולבים כרוכה בתשלום
**פתיחת מוצרים אלו תיעשה על ידי טכנאי מוסמך בלבד- חובה!**

שרות סם ליין-מיני ליין, טלפון: 5000000*

»  רכישת מסכים מסדרות QLED/Neo QLED בכל הגדלים יזכו בהתקנה ללא עלות.
» רכישת מסכים מכל הסדרות מגודל “70 ומעלה יזכו בהתקנה ללא עלות.
» כל מסכי סמסונג, למעט סדרות QLED/Neo QLED עד גודל “65 כולל- יחויבו בעלות התקנה של 99 ₪.


נותן השירות: אלקטרוניקס פרו

טלפון: 5000000*

שירותי הובלה 

באפשרותכם לקבל את המוצר שהזמנתם בשתי דרכים:

         1) איסוף עצמי מאחד הסניפים ברשת ‘אבי סופר בע”מ.

         2) הובלה לביתכם, בכפוף למגבלות הקיימות בקשר להובלות חריגות ו/או אירועים חריגים, כמפורט בהמשך להלן.  

  • חברת ההובלה תיצור אתכם קשר טלפוני לתיאום מועד לביצוע האספקה.
  • מומלץ לפנות מבעוד מועד את כל המכשולים המונחים בדרך אל המקום בו יונח המוצר בביתכם.
  • יובהר כי המוביל לא יפנה בעצמו מכשולים ולא יפרק דלתות ו/או משקופים בביתכם.
  • מומלץ למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר ולהשוות אותם למידות המוצר, על מנת שנוכל להודיעכם מבעוד מועד האם מדובר בהובלה חריגה*


    לתשומת לבכם: 3 שבועות לפני חגי תשרי ולפני חג הפסח, זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים בזמני האספקה ובשעות האספקה.


תקנון הובלה תוך 48 שעות

שירות “הובלה תוך 48 שעות” יתבצע לפי דרישת הלקוח לזמן אספקה זה בזמן ההזמנה באתר/מול נציג המכירות בסניף.
לקוח שאינו דורש הובלה תוך 48 שעות – יקבל את המוצר שהזמין לפי תקנון ההובלות הרגיל של רשת אבי סופר.
המוצרים הנמכרים באתר/סניף ניתנים להובלה תוך 48 שעות בתנאי לזמינותכם בטלפון והימצאותכם בכתובת שמסרתם חיוניות.

משלוחים תוך 48 שעות אספקה יהיו ניתנים למזמינים באתר עד השעה 12:00.
האספקה הינה באזורים גדרה- חדרה בלבד! (אספקה מעבר לאזורים אלה, היא בגדר אספקה רגילה לפי התנאים שמופיעים בדף המוצר)
שירות “הובלה תוך 48 שעות” פעיל בימים א’ – ה’ (ימי עסקים לא כולל שבתות חגים וערבי חג) כאשר הזמנות שיתקבלו ביום ה’ לאחר השעה 12:00 יסופקו ביום א’ ( יום העסקים העוקב).
מתן שירות “הובלה תוך 48 שעות” תלוי במלאי באזור האספקה שבחרת, האספקה הינה בכפוף לאזורי החלוקה המקובלים (גדרה – חדרה ) ואינה כוללת ישובים מרוחקים, אילת וישובים מעבר לקו הירוק.
להזמנות מישובים מרוחקים, אילת וישובים מעבר לקו הירוק, תיאום האספקה יבוצע טלפונית למועד הקרוב והמהיר ביותר.

ההובלה בכפוף לאישור חברת האשראי לעסקה בוצעה.

 

הובלה חינם

  • הובלת חינם המוצגת באתר הינה הובלה על המוצר בלבד ואינה כוללת את התוספות הבאות במידה ויידרש.
  • הובלה חינם תינתן על מוצרים המוגדרים כ”הובלה חינם”.
  • מעל לקומה שלישית בבניין ללא מעלית או ללא מעלית זמינה ואו מעבר במדרגות ספירלה תידרש תוספת תשלום למוביל במעמד ההובלה ,המחיר הסופי יקבע ע”י חברת ההובלה.
  • פירוק דלתות- במידה ויש לפרק חלק מהמוצר כדי להכניסו בפתח כלשהו, הדבר כרוך בתשלום נוסף ישירות למוביל,התשלום יינתן למוביל במעמד האספקה בלבד.
  • הובלה חינם אינה כוללת עלות הובלה מיוחדת כגון מנוף, תוספת הובלה מעבר לקו הירוק, רכב ממוגן בהובלה מעבר לקו הירוק וכד’.
  • המבצע תקף על כלל המוצרים באתר, זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים (פרט למוצרים שצוין עבורם זמן אספקה ארוך יותר).

מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:

» פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת – 120 ₪

» פירוק דלתות מקרר דלת ליד דלת ומקרר  – 160 ₪

» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן** – 40 ₪

» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת  – 50 ₪

» תוספת קומה בבניין מעל קומה ג’ שאינו על עמודים לקרר דלת ליד דלת – 70 ₪

» תוספת לקומה בתוך בית פרטי – 35 ₪

» תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה) – 60 ₪

              **מוצר לבן- מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.

  • ההובלה אינה כוללת שירותים כגון הובלה באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח בתיאום מול חברת ההובלות. 
  • אין אפשרות לבצע הובלה כאשר המעברים בבניין ו/או בבית צרים מכדי להעביר דרכם את המוצר החשמלי (כגון מדרגות ספירלה). 
  • אספקת מוצרים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן והערבה אילת ורמת הגולן כרוכה בתוספת תשלום.
  • לא תבוצע הובלה כאשר מדובר ביישוב שקיימת בו סכנת חיים למוביל

 מועדי אספקה

  • זמן האספקה המקסימלי למוצרים הינו 7 ימי עסקים, מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי  ובתיאום מראש עם חברת ההובלות. לא כולל אזורים מרוחקים כגון:רמת הגולן,בקעת הירדן,איזור הערבה ואילת,וישובים מעבר לקו הירוק שיתכן שזמני האספקה לאזורים אילו יהיו מעבר לזמן הנ”ל
  • מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’ – ה’ ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.
  • האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו’ וכן כפופים לאירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת טעות אנוש, עיכובים בנמל, שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה. במקרים כאמור, תיידע אתכם החברה, במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור במועד האספקה ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או קבלת מוצר חלופי או ביטול העסקה והשבת כספיכם, אך מעבר לכך לא תהיו זכאים לפיצוי נוסף.
  • החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בכם, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עמכם בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.
  • בעת אספקת המוצר ו/או באיסוף עצמי של מוצרים, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש לראות את טופס ההזמנה ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי, כתנאי למסירת המוצר.
  • במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת האמצעים שברשותה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק לכם את המוצרים ולא יימצא פתרון המקובל על הצדדים, תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר אליכם. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב לכם החברה את מלוא התמורה ששילמתם ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלכם, ולא תהיו זכאים לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.

איסוף עצמי

  • הנכם רשאים לבחור באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה, אך בכפוף לתשלום דמי שירות למחסן בסך 15 ש”ח ותשלום דמי ליקוט בסך  8 ש”ח – 30 ש”ח.
  • במעמד הרכישה יסוכם עמכם הסניף ו/או המחסן ממנו תתבקשו לאסוף את המוצר וכן ימסרו לכם שעות הקבלה . 
  • בבואכם למחסן ו/או לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה ואת טופס ההזמנה שנשלח אליכם במעמד הרכישה ולהציגם באחת מעמדות התשלום\קבלה.
  • האחריות לביצוע ההובלה באיסוף עצמי היא עליכם, ולא תהיה לחברה כל אחריות לנזקים שייגרמו למוצרים בעת האיסוף וההובלה כאמור.

פינוי פסולת אלקטרונית

סעיף 30 בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב- 2012 מטיל, בין היתר,

חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו,

במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה,

והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.

“ציוד חשמלי ואלקטרוני”- בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.

“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”- ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר,

בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן- “הציוד הישן”),

לדוגמה – במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של 200 ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של 600 ליטר ללא תוספת תשלום.

הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:

  • הציוד הישן יהיה מוכן לפינוי ממקום סביר בו נעשה שימוש בד”כ (לדוגמא, מקרר פונה מהמטבח ומכונת כביסה מחדר הכביסה) או מהמקום בו מוצב המוצר החדש.
  • הציוד הישן יפונה כאשר הוא יכול לעבור בבטחה ובחופשיות את המפתן, את הפתחים ואת המעברים של הדירה ו\או של הכניסה לבניין ולחצר הבניין ללא צורך בפירוק נוסף, בהפרדה או בניתוק של חלקים ממנה או מתשתיות המבנה.
  • הציוד הישן חייב להיות מנותק טרם פינויו מחשמל, גז או מים, רהיט או כל חיבור קבוע ארעי אחר לתשתיות הבית או לחפצים אחרים.
  • הציוד הישן יפונה כשהוא ריק. לא תפונה פסולת שאינה מהווה פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני, לרבות מים, קרח, מזון, כביסה או כל פריט אשר אינו חלק בציוד הישן עצמו.
  • הציוד הישן יפונה כשהוא שלם כלומר לא פורקו ממנו חלקים (לדוגמא- לא יפונה ציוד ישן ללא מנוע או דלת)
  • לא יפונו חלקי מוצר ניתקים או מחוברים שאינם נמצאים בציוד הישן במועד הפינוי ואינם חלק ממוצר חדש דומה, לדוגמא: מגש תנור אפיה יפונה רק כאשר הוא בתור התנור הישן.
  • המוביל לא יידרש להמתין מעבר למספר דקות ספורות (לא יותר מ10 דקות) לצורך ביצוע פעולת הכנת הציוד הישן לפינוי עבור הלקוח.
  • לא יפונה ציוד ישן אשר עלול ליצור בעת פינוי סיכון בריאותי או בטיחותי.

ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:

»  כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.

»  כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע”י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.

»  כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.

»  כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.

»  כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע”י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.

  1. מומלץ כי הקונה יידע את איש המכירות מבעוד מועד אם ברצונו לפנות את המוצר הישן ובמקרים חריגים לפינוי.