fbpx
סופר בטוחאבי סופר הינו אתר מאובטח העומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר באמצעות פרוטוקול SSL כך שכל הנתונים נשארים חסויים ומאובטחים.סופר מהירמשלוח מהיר עד לדלת בית הלקוח עד 5 ימי עסקים.סופר זולהכי משתלם לחסוך בזמן ובכסף עם המחירים הכי זולים.סופר רשמיהאחריות על המוצרים הנמכרים באתר הינה של היבואן הרשמי

טלוויזיה SONY 55 אינץ' 55XH9096

קנה עכשיו רק ב- 4,499 הוספה לסל

אזל במלאי

לרכישה טלפונית חייגו 03-560-3000

רזולוציית QFHD 4K HDR

עיצוב Slim Black

WIFI DIRECT

(SONY Android TV 9.0 (Pie

רמקולים תחתונים + 2 נוספים בצידי המסך

מלאי:

משלוח חינם5 ימי עסקיםעד 36 תשלומים

avi sofer chat

 

GAMER’S SERIES- 4K120 / VRR / ALLM
טלוויזיה “55 בעיצוב Slim Black – עיצוב דק במיוחד
רזולוציית QFHD 4K HDR עם 3840X2160 פיקסלים – פי 4 מרזולוציית Full HD
תאורה אחורית Full Array led backlight
מעבד וידאו 4K HDR X1
(SONY Android TV 9.0 (Pie
תאימות לתקני (4K HDR (HDR10 / HLG / Dolby vision
Google Cast Ready
Google assistant built in באנגלית בלבד
Apple Airplay+
Apple Homekit
NETFLIX Calibrated Mode

פירוט טכני :
MERS SERIES- 4K120 / VRR / ALL ( ) QFHD
Full Array led backlight
X-wide Angle, X-Motion Clarity, Triliminos Display
פנל Hz100 טבעי
X-tended Dynamic Range pro

מערכת הפעלה
(SONY Android TV 9.0 (Ple)
High performance chipset – גישה מהירה וקלה לתוכן
זיכרון פנימי GB16 – 6 זמין לשימוש -ניתן להרחבה עם כרטיס זיכרון אופציונאלי.
חנות האפליקציות של גוגל Play Store
Google Assistant built in באנגלית בלבד
DVB-T2 טיונר דיגיטלי המותאם לשידורי עידן+ החדשים
Google Cast Ready
Premium SMART CAM Ready
HEVC Ready 4K
שיטת צבע – 4.33 PAL / SECAMNTSC 3.58 / NTSC
תמיכה בפורמט צבע sRGB ,BT700 BT2020, AdobeRGB

וידאו
4K HDR (HDR10 / HLG / Dolby vision) 4K HDR X1
וידאו מעבד 4K X-Reality PRO
תמונה מעבד Pixel Contrast Booster
NETFLIX Calibrated Mode
CalMAN Auto Calibration
IMAX Enhance
Dynamic Contrast Enhancer
עננות ללא חלקה לתמונה Super Bit Mapping 4K HDR
Object based Super Resolution HDR Remaster
טכנולוגיית LIVE COLOR
מצבי תמונה משתנים: תמונה עשירה, רגילה, מוצאם אישי, קולנוע מקצועי, קולנוע ביתי, אנימציה, גרפיקה, משחק מצב קולנוע

אודיו
Audio-Multi Acoustic –2 רמקולים תחתונים + 2 נוספים בצידי המסך לתחושה קולנועית מלאה , הספק 20 WATT ( 10+10)
X-Balanced Speaker
( “65 מגודל * ) Sound Positioning Tweeter
Calibration Auto Acoustic –כיול צליל באמצעות מיקרופון הממוקם בשלט
S-Force front Surround
סראונד אוטומטי
פרסומות להנמכת Advanced Auto volume
DTS Digital Surround
Sound-from-Picture Reality
Dolby Digital / Dolby Digital+ / Dolby pulse

רשת
(Bluetooth Version 4.2 (HID / HOGP / SPP / A2DP/ AVRCP
מיקרופון מובנה
Chromecast מובנה
דפדפן אינטרנט
תפריט תוכן מהיר
GH5 /GH2.4 מובנה WIFI
WIFI DIRECT
חיפוש קולי
חיבור לאפליקציית SideView TV
Home network Client
Apple Airplay+ Apple Homekit compatible -ע”י עדכון תוכנה עתידי

מאפיינים מובנים
HDD USB – הקלטת שידורי עידן +
manual I -הוראות הפעלה בנויות במסך
טיימר כיבוי והדלקה, מצב דמו
EPG – מדריך תוכניות דיגיטלי , Teletext
בקרת הורים , הגנת סיסמה , מצב בית מלון , מצב חיסכון בחשמל
חיישן נוכחות
מיקרופון מובנה בשלט ובמסך Search Voice free-Hands

עיצוב
Diamond Cut Aluminium Design
עיצוב דק במיוחד BLACK SLIM

חיבורים
3 שקעי USB
Gaming mode* 4K120 / VRR / ALLM , HDCP2.3 HDMI 4
HDMI3 eARC (Enhanced Audio Return Channel)
קומפוזית
חיבור רשת Ethernet
1 חיבור אנטנה RF
2 חיבורי אנטנה IF (לווין )
AC שקע 1.
1 שקע אודיו אנלוגי
1 שקע מיניפלג אוזניות
1 שקע אודיו דיגיטלי Optical
CAM SLOT 1

אביזרים נלווים
שלט רחוק TX500E-RMF
סוללות
מתקן קיר WL450-SU אופציונלי נמכר בנפרד

צריכת חשמל
המתנה במצב watt0.5 – watt 116 – KD-55XH9096BAEP


מידות:
ללא מעמד: 123.1 ס”מ | 71 ס”מ | 7 ס”מ
כולל מעמד: 123.1 ס”מ | 78 ס”מ | 33.8 ס”מ

תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן.

ישפאר מוצרי צריכה היבואנית הרשמית בישראל של המותגים SONY

רשת אבי סופר היא משווקת מורשת מטעם חברת ישפאר מוצרי צריכה היבואן הרשמי בישראל

» תקופת האחריות לטלוויזיה: שלוש שנות אחריות.


מוצרי LENCO:

» מייבשים – שנת אחריות מלאה ועוד 2 שנות אחריות בתוספת 199 ש”ח במעמד התקנה

» תנורים – שנת אחריות מלאה
» מקררים – שנת אחריות מלאה + שנתיים על מערכת קירור

 

נותן השירות: ישפאר

טלפון: 03-6530205

שירותי הובלה 

באפשרותכם לקבל את המוצר שהזמנתם בשתי דרכים:

         1) איסוף עצמי מאחד הסניפים ברשת ‘אבי סופר בע”מ.

         2) הובלה לביתכם, בכפוף למגבלות הקיימות בקשר להובלות חריגות ו/או אירועים חריגים, כמפורט בהמשך להלן.  

  • חברת ההובלה תיצור אתכם קשר טלפוני לתיאום מועד לביצוע האספקה.
  • מומלץ לפנות מבעוד מועד את כל המכשולים המונחים בדרך אל המקום בו יונח המוצר בביתכם.
  • יובהר כי המוביל לא יפנה בעצמו מכשולים ולא יפרק דלתות ו/או משקופים בביתכם.
  • מומלץ למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר ולהשוות אותם למידות המוצר, על מנת שנוכל להודיעכם מבעוד מועד האם מדובר בהובלה חריגה*


    לתשומת לבכם: 3 שבועות לפני חגי תשרי ולפני חג הפסח, זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים בזמני האספקה ובשעות האספקה.


תקנון הובלה תוך 48 שעות

שירות “הובלה תוך 48 שעות” יתבצע לפי דרישת הלקוח לזמן אספקה זה בזמן ההזמנה באתר/מול נציג המכירות בסניף.
לקוח שאינו דורש הובלה תוך 48 שעות – יקבל את המוצר שהזמין לפי תקנון ההובלות הרגיל של רשת אבי סופר.
המוצרים הנמכרים באתר/סניף ניתנים להובלה תוך 48 שעות בתנאי לזמינותכם בטלפון והימצאותכם בכתובת שמסרתם חיוניות.

משלוחים תוך 48 שעות אספקה יהיו ניתנים למזמינים באתר עד השעה 12:00.
האספקה הינה באזורים גדרה- חדרה בלבד! (אספקה מעבר לאזורים אלה, היא בגדר אספקה רגילה לפי התנאים שמופיעים בדף המוצר)
שירות “הובלה תוך 48 שעות” פעיל בימים א’ – ה’ (ימי עסקים לא כולל שבתות חגים וערבי חג) כאשר הזמנות שיתקבלו ביום ה’ לאחר השעה 12:00 יסופקו ביום א’ ( יום העסקים העוקב).
מתן שירות “הובלה תוך 48 שעות” תלוי במלאי באזור האספקה שבחרת, האספקה הינה בכפוף לאזורי החלוקה המקובלים (גדרה – חדרה ) ואינה כוללת ישובים מרוחקים, אילת וישובים מעבר לקו הירוק.
להזמנות מישובים מרוחקים, אילת וישובים מעבר לקו הירוק, תיאום האספקה יבוצע טלפונית למועד הקרוב והמהיר ביותר.

ההובלה בכפוף לאישור חברת האשראי לעסקה בוצעה.

 

הובלה חינם

  • הובלת חינם המוצגת באתר הינה הובלה על המוצר בלבד ואינה כוללת את התוספות הבאות במידה ויידרש.
  • הובלה חינם תינתן על מוצרים המוגדרים כ”הובלה חינם”.
  • מעל לקומה שלישית בבניין ללא מעלית או ללא מעלית זמינה ואו מעבר במדרגות ספירלה תידרש תוספת תשלום למוביל במעמד ההובלה ,המחיר הסופי יקבע ע”י חברת ההובלה.
  • פירוק דלתות- במידה ויש לפרק חלק מהמוצר כדי להכניסו בפתח כלשהו, הדבר כרוך בתשלום נוסף ישירות למוביל,התשלום יינתן למוביל במעמד האספקה בלבד.
  • הובלה חינם אינה כוללת עלות הובלה מיוחדת כגון מנוף, תוספת הובלה מעבר לקו הירוק, רכב ממוגן בהובלה מעבר לקו הירוק וכד’.
  • המבצע תקף על כלל המוצרים באתר, זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים (פרט למוצרים שצוין עבורם זמן אספקה ארוך יותר).

מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:

» פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת – 120 ₪

» פירוק דלתות מקרר דלת ליד דלת ומקרר  – 160 ₪

» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן** – 40 ₪

» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת  – 50 ₪

» תוספת קומה בבניין מעל קומה ג’ שאינו על עמודים לקרר דלת ליד דלת – 70 ₪

» תוספת לקומה בתוך בית פרטי – 35 ₪

» תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה) – 60 ₪

              **מוצר לבן- מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.

  • ההובלה אינה כוללת שירותים כגון הובלה באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח בתיאום מול חברת ההובלות. 
  • אין אפשרות לבצע הובלה כאשר המעברים בבניין ו/או בבית צרים מכדי להעביר דרכם את המוצר החשמלי (כגון מדרגות ספירלה). 
  • אספקת מוצרים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן והערבה אילת ורמת הגולן כרוכה בתוספת תשלום.
  • לא תבוצע הובלה כאשר מדובר ביישוב שקיימת בו סכנת חיים למוביל

 מועדי אספקה

  • זמן האספקה המקסימלי למוצרים הינו 7 ימי עסקים, מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי  ובתיאום מראש עם חברת ההובלות. לא כולל אזורים מרוחקים כגון:רמת הגולן,בקעת הירדן,איזור הערבה ואילת,וישובים מעבר לקו הירוק שיתכן שזמני האספקה לאזורים אילו יהיו מעבר לזמן הנ”ל
  • מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’ – ה’ ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.
  • האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו’ וכן כפופים לאירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת טעות אנוש, עיכובים בנמל, שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה. במקרים כאמור, תיידע אתכם החברה, במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור במועד האספקה ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או קבלת מוצר חלופי או ביטול העסקה והשבת כספיכם, אך מעבר לכך לא תהיו זכאים לפיצוי נוסף.
  • החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בכם, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עמכם בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.
  • בעת אספקת המוצר ו/או באיסוף עצמי של מוצרים, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש לראות את טופס ההזמנה ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי, כתנאי למסירת המוצר.
  • במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת האמצעים שברשותה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק לכם את המוצרים ולא יימצא פתרון המקובל על הצדדים, תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר אליכם. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב לכם החברה את מלוא התמורה ששילמתם ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלכם, ולא תהיו זכאים לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.

איסוף עצמי

  • הנכם רשאים לבחור באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה, אך בכפוף לתשלום דמי שירות למחסן בסך 15 ש”ח ותשלום דמי ליקוט בסך  8 ש”ח – 30 ש”ח.
  • במעמד הרכישה יסוכם עמכם הסניף ו/או המחסן ממנו תתבקשו לאסוף את המוצר וכן ימסרו לכם שעות הקבלה . 
  • בבואכם למחסן ו/או לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה ואת טופס ההזמנה שנשלח אליכם במעמד הרכישה ולהציגם באחת מעמדות התשלום\קבלה.
  • האחריות לביצוע ההובלה באיסוף עצמי היא עליכם, ולא תהיה לחברה כל אחריות לנזקים שייגרמו למוצרים בעת האיסוף וההובלה כאמור.

פינוי פסולת אלקטרונית

סעיף 30 בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב- 2012 מטיל, בין היתר,

חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו,

במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה,

והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.

“ציוד חשמלי ואלקטרוני”- בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.

“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”- ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר,

בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן- “הציוד הישן”),

לדוגמה – במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של 200 ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של 600 ליטר ללא תוספת תשלום.

הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:

  • הציוד הישן יהיה מוכן לפינוי ממקום סביר בו נעשה שימוש בד”כ (לדוגמא, מקרר פונה מהמטבח ומכונת כביסה מחדר הכביסה) או מהמקום בו מוצב המוצר החדש.
  • הציוד הישן יפונה כאשר הוא יכול לעבור בבטחה ובחופשיות את המפתן, את הפתחים ואת המעברים של הדירה ו\או של הכניסה לבניין ולחצר הבניין ללא צורך בפירוק נוסף, בהפרדה או בניתוק של חלקים ממנה או מתשתיות המבנה.
  • הציוד הישן חייב להיות מנותק טרם פינויו מחשמל, גז או מים, רהיט או כל חיבור קבוע ארעי אחר לתשתיות הבית או לחפצים אחרים.
  • הציוד הישן יפונה כשהוא ריק. לא תפונה פסולת שאינה מהווה פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני, לרבות מים, קרח, מזון, כביסה או כל פריט אשר אינו חלק בציוד הישן עצמו.
  • הציוד הישן יפונה כשהוא שלם כלומר לא פורקו ממנו חלקים (לדוגמא- לא יפונה ציוד ישן ללא מנוע או דלת)
  • לא יפונו חלקי מוצר ניתקים או מחוברים שאינם נמצאים בציוד הישן במועד הפינוי ואינם חלק ממוצר חדש דומה, לדוגמא: מגש תנור אפיה יפונה רק כאשר הוא בתור התנור הישן.
  • המוביל לא יידרש להמתין מעבר למספר דקות ספורות (לא יותר מ10 דקות) לצורך ביצוע פעולת הכנת הציוד הישן לפינוי עבור הלקוח.
  • לא יפונה ציוד ישן אשר עלול ליצור בעת פינוי סיכון בריאותי או בטיחותי.

ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:

»  כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.

»  כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע”י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.

»  כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.

»  כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.

»  כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע”י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.

  1. מומלץ כי הקונה יידע את איש המכירות מבעוד מועד אם ברצונו לפנות את המוצר הישן ובמקרים חריגים לפינוי.