fbpx
סופר בטוחאבי סופר הינו אתר מאובטח העומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר באמצעות פרוטוקול SSL כך שכל הנתונים נשארים חסויים ומאובטחים.סופר מהירמשלוח מהיר עד לדלת בית הלקוח עד 5 ימי עסקים.סופר זולהכי משתלם לחסוך בזמן ובכסף עם המחירים הכי זולים.סופר רשמיהאחריות על המוצרים הנמכרים באתר הינה של היבואן הרשמי

מזגן עילי TADIRAN SUPREME 15 אפור קרבון שנת 2021

קנה עכשיו רק ב- 2,700 הוספה לסל

אזל במלאי

לרכישה טלפונית חייגו 03-560-3000

תפוקת חימום (BTU / H) 12,520

תפוקת קירור (BTU / H) 12,110

פעולה חרישית במיוחד

התקן כשרות

אחריות שנה ע"י תדיראן

מלאי:

משלוח חינם5 ימי עסקיםעד 36 תשלומים

avi sofer chat

 

הכירו את TADIRAN SUPREME בטכנולוגיית AIR CARE UVC המהפכנית לטיהור האוויר!
תדיראן גאה להציג את מהפיכת טיהור האוויר בבית עם טכנולוגית AIR CARE UVC החדשנית, המשלבת נורת UVC ופילטר PM 2.5 המונעים הצטברות בקטריות, חיידקים וקוטלים ביעילות חלקיקים רעילים בגודל 2.5 מיקרון הגורמים לבעיות בנשימה.

7 FAN SPEEDS
שבע מהירויות של המאוורר הפנימי לפעולה חרישית במיוחד

AIR CARE
טכנולוגיית לטיהור אוויר באמצעות קולד פלזמה ופילטר האפקט המשולש: VITMAIN C, CATECHIN, SILVER ION

AUTO
החלפה אוטומטית מקירור לחימום בהתאם לתנאי הטמפרטורה בחדר.

Auto Restart
חזרה אוטומטית למצב פעולה אחרון במצב של הפסקת חשמל

BMS
מגע יבש המאפשר כיבוי והדלקת המזגן במתח נמוך.

Cold Plasma
מערכת השבחת אויר

I Feel
התאמת טמפרטורת החדר בהתאם לאיזור הימצאות השלט הרחוק.

QUIET FUNCTION
פעולה חרישית במיוחד

Sleep
שינוי אוטומטי של טמפרטורה בקירור ובחימום במהלך הלילה לנוחות ולשינה נעימה.

TIMER X4
הפעלת/הפסקת המזגן באופן אוטומטי, לפי כיוון מראש עד ארבע פרקי זמן ב-24 שעות

WIFI
שליטה מרחוק באמצעות טלפון חכם

גלאי נפח
הפעלה או הפסקת פעולת מזגן באמצעות זיהוי נוכחות אדם בחדר לחיסכון ניכר בחשמל (אופציונלי , אספקה בנפרד)

דירוג אנרגטי
חסכוני בחשמל

התקן כשרות
באישור משמרת השבת

התקן כשרות.
באישור מכון מדעי טכנולוגי להלכה

ניקוי עצמי
פונקציה לניקוי עצמי של הסוללה ביחידה למניעת עובשים וריחות רעים.

פונקציית שבת
הפעלת מזגן ללא חשש חילול שבת

פיזור אוויר 4D
פיזור אוויר אחיד בחלל החדר

פיקוד קיר
אפשרות הפעלה גם ע”י יחידת הפיקוד שעל הקיר. אופציונלי

ציפוי הידרופילי מוזהב
שומר על המזגן לאורך זמן.

טכנולוגיה ON/OFF
דירוג אנרגטי A
תפוקת חימום (BTU / H) 12,520
תפוקת קירור (BTU / H) 12,110
מקדם יעילות בקירור [COP] 4
הספק נצרך בחימום [W] 910
הספק נצרך בקירור [W] 880
מתח זינה [V/Hz/Ph] 230/50/1
מאמ”ת [A] 10C
מידות – יחידה פנימית [עומק/גובה/רוחב במ”מ] 889X294X212
מידות – יחידה חיצונית [עומק/גובה/רוחב במ”מ] 848X569X320
קוטר צנרת בין יחידות [Inch] “1/2-“1/4
כמות אוויר – יחידה פנימית [CFM] 400
כבל בין יחידות [ממ”ר] 3X1.5+2X0.75

 

אחריות מכונות כביסה פתח עליון ופתח חזית שנה + שנתיים נוספות בתוספת 199 שח על ידי תדיראן
אחריות מקררים 4 דלתות ומקררים 500 ליטר ומעלה שנה + 9 שנים נוספות על המדחס בתוספת 99 שח על ידי תדיראן
אחריות מייבשי כביסה שנה + שנתיים נוספות בתוספת 199 שח על ידי תדיראן
אחריות מדיחים שנה + שנתיים נוספות בתוספת 199 שח על ידי תדיראן
אחריות תנורים בנויים שנה + שנתיים נוספות בתוספת 199 שח על ידי תדיראן
אחריות תנורים משולבים שנה + שנתיים נוספות בתוספת 199 שח על ידי תדיראן

טלפון שרות 1700-706-058

שירותי הובלה 

באפשרותכם לקבל את המוצר שהזמנתם בשתי דרכים:

         1) איסוף עצמי מאחד הסניפים ברשת ‘אבי סופר בע”מ.

         2) הובלה לביתכם, בכפוף למגבלות הקיימות בקשר להובלות חריגות ו/או אירועים חריגים, כמפורט בהמשך להלן.  

  • חברת ההובלה תיצור אתכם קשר טלפוני לתיאום מועד לביצוע האספקה.
  • מומלץ לפנות מבעוד מועד את כל המכשולים המונחים בדרך אל המקום בו יונח המוצר בביתכם.
  • יובהר כי המוביל לא יפנה בעצמו מכשולים ולא יפרק דלתות ו/או משקופים בביתכם.
  • מומלץ למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר ולהשוות אותם למידות המוצר, על מנת שנוכל להודיעכם מבעוד מועד האם מדובר בהובלה חריגה*


    לתשומת לבכם: 3 שבועות לפני חגי תשרי ולפני חג הפסח, זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים בזמני האספקה ובשעות האספקה.


תקנון הובלה תוך 48 שעות

שירות “הובלה תוך 48 שעות” יתבצע לפי דרישת הלקוח לזמן אספקה זה בזמן ההזמנה באתר/מול נציג המכירות בסניף.
לקוח שאינו דורש הובלה תוך 48 שעות – יקבל את המוצר שהזמין לפי תקנון ההובלות הרגיל של רשת אבי סופר.
המוצרים הנמכרים באתר/סניף ניתנים להובלה תוך 48 שעות בתנאי לזמינותכם בטלפון והימצאותכם בכתובת שמסרתם חיוניות.

משלוחים תוך 48 שעות אספקה יהיו ניתנים למזמינים באתר עד השעה 12:00.
האספקה הינה באזורים גדרה- חדרה בלבד! (אספקה מעבר לאזורים אלה, היא בגדר אספקה רגילה לפי התנאים שמופיעים בדף המוצר)
שירות “הובלה תוך 48 שעות” פעיל בימים א’ – ה’ (ימי עסקים לא כולל שבתות חגים וערבי חג) כאשר הזמנות שיתקבלו ביום ה’ לאחר השעה 12:00 יסופקו ביום א’ ( יום העסקים העוקב).
מתן שירות “הובלה תוך 48 שעות” תלוי במלאי באזור האספקה שבחרת, האספקה הינה בכפוף לאזורי החלוקה המקובלים (גדרה – חדרה ) ואינה כוללת ישובים מרוחקים, אילת וישובים מעבר לקו הירוק.
להזמנות מישובים מרוחקים, אילת וישובים מעבר לקו הירוק, תיאום האספקה יבוצע טלפונית למועד הקרוב והמהיר ביותר.

ההובלה בכפוף לאישור חברת האשראי לעסקה בוצעה.

 

הובלה חינם

  • הובלת חינם המוצגת באתר הינה הובלה על המוצר בלבד ואינה כוללת את התוספות הבאות במידה ויידרש.
  • הובלה חינם תינתן על מוצרים המוגדרים כ”הובלה חינם”.
  • מעל לקומה שלישית בבניין ללא מעלית או ללא מעלית זמינה ואו מעבר במדרגות ספירלה תידרש תוספת תשלום למוביל במעמד ההובלה ,המחיר הסופי יקבע ע”י חברת ההובלה.
  • פירוק דלתות- במידה ויש לפרק חלק מהמוצר כדי להכניסו בפתח כלשהו, הדבר כרוך בתשלום נוסף ישירות למוביל,התשלום יינתן למוביל במעמד האספקה בלבד.
  • הובלה חינם אינה כוללת עלות הובלה מיוחדת כגון מנוף, תוספת הובלה מעבר לקו הירוק, רכב ממוגן בהובלה מעבר לקו הירוק וכד’.
  • המבצע תקף על כלל המוצרים באתר, זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים (פרט למוצרים שצוין עבורם זמן אספקה ארוך יותר).

מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:

» פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת – 120 ₪

» פירוק דלתות מקרר דלת ליד דלת ומקרר  – 160 ₪

» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן** – 40 ₪

» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת  – 50 ₪

» תוספת קומה בבניין מעל קומה ג’ שאינו על עמודים לקרר דלת ליד דלת – 70 ₪

» תוספת לקומה בתוך בית פרטי – 35 ₪

» תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה) – 60 ₪

              **מוצר לבן- מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.

  • ההובלה אינה כוללת שירותים כגון הובלה באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח בתיאום מול חברת ההובלות. 
  • אין אפשרות לבצע הובלה כאשר המעברים בבניין ו/או בבית צרים מכדי להעביר דרכם את המוצר החשמלי (כגון מדרגות ספירלה). 
  • אספקת מוצרים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן והערבה אילת ורמת הגולן כרוכה בתוספת תשלום.
  • לא תבוצע הובלה כאשר מדובר ביישוב שקיימת בו סכנת חיים למוביל

 מועדי אספקה

  • זמן האספקה המקסימלי למוצרים הינו 7 ימי עסקים, מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי  ובתיאום מראש עם חברת ההובלות. לא כולל אזורים מרוחקים כגון:רמת הגולן,בקעת הירדן,איזור הערבה ואילת,וישובים מעבר לקו הירוק שיתכן שזמני האספקה לאזורים אילו יהיו מעבר לזמן הנ”ל
  • מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’ – ה’ ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.
  • האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו’ וכן כפופים לאירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת טעות אנוש, עיכובים בנמל, שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה. במקרים כאמור, תיידע אתכם החברה, במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור במועד האספקה ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או קבלת מוצר חלופי או ביטול העסקה והשבת כספיכם, אך מעבר לכך לא תהיו זכאים לפיצוי נוסף.
  • החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בכם, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עמכם בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.
  • בעת אספקת המוצר ו/או באיסוף עצמי של מוצרים, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש לראות את טופס ההזמנה ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי, כתנאי למסירת המוצר.
  • במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת האמצעים שברשותה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק לכם את המוצרים ולא יימצא פתרון המקובל על הצדדים, תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר אליכם. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב לכם החברה את מלוא התמורה ששילמתם ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלכם, ולא תהיו זכאים לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.

איסוף עצמי

  • הנכם רשאים לבחור באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה, אך בכפוף לתשלום דמי שירות למחסן בסך 15 ש”ח ותשלום דמי ליקוט בסך  8 ש”ח – 30 ש”ח.
  • במעמד הרכישה יסוכם עמכם הסניף ו/או המחסן ממנו תתבקשו לאסוף את המוצר וכן ימסרו לכם שעות הקבלה . 
  • בבואכם למחסן ו/או לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה ואת טופס ההזמנה שנשלח אליכם במעמד הרכישה ולהציגם באחת מעמדות התשלום\קבלה.
  • האחריות לביצוע ההובלה באיסוף עצמי היא עליכם, ולא תהיה לחברה כל אחריות לנזקים שייגרמו למוצרים בעת האיסוף וההובלה כאמור.

פינוי פסולת אלקטרונית

סעיף 30 בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב- 2012 מטיל, בין היתר,

חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו,

במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה,

והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.

“ציוד חשמלי ואלקטרוני”- בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.

“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”- ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר,

בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן- “הציוד הישן”),

לדוגמה – במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של 200 ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של 600 ליטר ללא תוספת תשלום.

הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:

  • הציוד הישן יהיה מוכן לפינוי ממקום סביר בו נעשה שימוש בד”כ (לדוגמא, מקרר פונה מהמטבח ומכונת כביסה מחדר הכביסה) או מהמקום בו מוצב המוצר החדש.
  • הציוד הישן יפונה כאשר הוא יכול לעבור בבטחה ובחופשיות את המפתן, את הפתחים ואת המעברים של הדירה ו\או של הכניסה לבניין ולחצר הבניין ללא צורך בפירוק נוסף, בהפרדה או בניתוק של חלקים ממנה או מתשתיות המבנה.
  • הציוד הישן חייב להיות מנותק טרם פינויו מחשמל, גז או מים, רהיט או כל חיבור קבוע ארעי אחר לתשתיות הבית או לחפצים אחרים.
  • הציוד הישן יפונה כשהוא ריק. לא תפונה פסולת שאינה מהווה פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני, לרבות מים, קרח, מזון, כביסה או כל פריט אשר אינו חלק בציוד הישן עצמו.
  • הציוד הישן יפונה כשהוא שלם כלומר לא פורקו ממנו חלקים (לדוגמא- לא יפונה ציוד ישן ללא מנוע או דלת)
  • לא יפונו חלקי מוצר ניתקים או מחוברים שאינם נמצאים בציוד הישן במועד הפינוי ואינם חלק ממוצר חדש דומה, לדוגמא: מגש תנור אפיה יפונה רק כאשר הוא בתור התנור הישן.
  • המוביל לא יידרש להמתין מעבר למספר דקות ספורות (לא יותר מ10 דקות) לצורך ביצוע פעולת הכנת הציוד הישן לפינוי עבור הלקוח.
  • לא יפונה ציוד ישן אשר עלול ליצור בעת פינוי סיכון בריאותי או בטיחותי.

ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:

»  כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.

»  כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע”י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.

»  כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.

»  כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.

»  כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע”י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.

  1. מומלץ כי הקונה יידע את איש המכירות מבעוד מועד אם ברצונו לפנות את המוצר הישן ובמקרים חריגים לפינוי.