שכולם יחזרו הביתה בשלום 🎗
₪619
מיקרוגל דיגטלי + גריל מבית TOSHIBA טושיבה MM-EG25P(BK)
מיקרוגל משולב גריל 25 ליטר
עוצמת מיקרוגל מרבית: W900
עוצמת גריל מרבית: W1,000
צלחת זכוכית בקוטר 27 ס”מ
משקל נטו: 15 קילו
8 תכניות אוטומטיות להפעלה קלה
הפשרת מזון על פי משקלו או זמן נבחר
קוצב זמן (טיימר)
11 דרגות עוצמה
פונקציית בישול רב-שלבי
בישול מיידי למשך 1-6 דקות
Position Memory: טכנולוגיית הזיכרון של מיקום הצלחת המסתובבת, כך שהכלים יחזרו לאותה עמדת התחלה
לחצני מגע
הפעלה מהירה בכפתור אחד
צליל בסיום הפעלה
פתיחת דלת באמצעות כפתור
שעון דיגיטלי
נעילת בטיחות ילדים
מידות:
רוחב: 51.3 ס”מ
עומק: 39.5 ס”מ
גובה: 30.7 ס”מ
מותג | |
---|---|
נפח | 25 ליטר |
הספק בוואט | 900 וואט |
סוג הפעלה | הפעלה דיגיטלית |
סוג המיקרוגל | מיקרוגל משולב גריל |
אחריות מלאה לשנה על ידי אלקטרה סחר.
אחריות על כל המוצרים בכפוף לתעודת האחריות של היבואן ומשתנה מעת לעת לפי תנאי היבואן. ט.ל.ח.
אחריות לקולטים Sauter – שנה מלאה ע”י אלקטרה
אחריות לכיריים חשמל ואינדוקציה Sauter – שנה מלאה ע”י אלקטרה
אחריות לכיריים גז Sauter – שנה מלאה ע”י אלקטרה התקנת כיריים תבוצע אך ורק ע”י טכנאי גז מוסמך ובתשלום נוסף
אחריות למקררים Sauter – שנת אחריות על פי דין ע”י אלקטרה
אחריות למקררים Sauter – שנת אחריות על פי דין ע”י אלקטרה
אחריות לתנורים בנויים ברוחב 90 ס”מ Sauter – שנת אחריות על פי דין
אחריות לתנורים בנויים ברוחב 60 ס”מ Sauter – שנת אחריות על פי דין
אחריות לתנורים משולבים Sauter -שנת אחריות על פי דין – התקנת כיריים בתנור תבוצע אך ורק ע”י טכנאי גז מוסמך ובתשלום נוסף
אחריות לתנורים ברוחב 90 ס”מ Sauterr – שנת אחריות מלאה +שנתיים נוספות מוגבלות בתשלום של 399 ש”ח ע”י אלקטרה – התקנת כיריים בתנור תבוצע אך ורק ע”י טכנאי גז מוסמך ובתשלום נוסף
*בכפוף לתעודת האחריות של היבואן
מוצרי סאוטר ומילה – פתיחה והתקנה ע”י טכנאי אלקטרה בלבד
התקנת כיריים ותנורים משולבים תתבצע אך ורק ע”י טכנאי התקנה מורשה.
שירות זה כרוך בתשלום ויתבצע ע”י היבואן/טכנאי גז מורשה פרטי, בכפוף לדרישות היבואן.
אחריות לבלנדרים Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למגהצים Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למיקסרים Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למסחטות מיץ Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למעצבי שיער Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למסירי שיער Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות לשואבי אבק Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות לקומקומים Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למכונות גילוח Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למכונות תספורת Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות לסירי טיגון Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למכונת פסטה Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למעבדי מזון Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
*בכפוף לתעודת האחריות של היבואן
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
אחריות למזגנים:
בכפוף לתעודת אחריות
ELECTRA AAA INV
ELECTRA MAGIC INV
ELECTRA A INVERTER
ELECTRA MAGIC TOUCH
ELECTRA MAGIC
ELECTRA PLATINUM X
EECTRA EMD A SQ INV
ELECTRA A
ELECTRA CLASSIC INV
* האחריות מותנת בהפעלה ע”י מפעיל מורשה ELECTRA VRF
ELECTRA CLASSIC
ELECTRA EMD
ELECTRA JAMAICA
ELECTRA COMPACT
ELECTRA LS
ELECTRA MULTI INV
** רישום באתר הספק תוך 30 יום מהרכישה
תנאי האחריות לעיל היא עבור לקוחות פרטיים בלבד. לקוח עסקי ומוסדי לא נכלל בהנחיות אלו.
חברת ההובלה תיצור אתכם קשר טלפוני לתיאום מועד לביצוע האספקה.
מומלץ לפנות מבעוד מועד את כל המכשולים המונחים בדרך אל המקום בו יונח המוצר בביתכם.
יובהר כי המוביל לא יפנה בעצמו מכשולים ולא יפרק דלתות ו/או משקופים בביתכם.
מומלץ למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר ולהשוות אותם למידות המוצר, על מנת שנוכל
להודיעכם מבעוד מועד האם מדובר בהובלה חריגה*
לתשומת ליבכם:3שבועות לפני חגי תשרי ולפני חג הפסח, זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים
בזמני האספקה ובשעות האספקה.
הובלה חינם תינתן על מוצרים המוגדרים כ”הובלה חינם”. מעל לקומה שלישית בבניין ללא מעלית או ללא מעלית זמינה ואו מעבר במדרגות ספירלה תידרש תוספת תשלום למוביל במעמד ההובלה ,המחיר הסופי יקבע ע”י חברת ההובלה. פירוק דלתות–במידה ויש לפרק חלק מהמוצר כדי להכניסו בפתח כלשהו, הדבר כרוך בתשלום נוסף ישירות למוביל, התשלום יינתן למוביל במעמד האספקה בלבד.
הובלה חינם אינה כוללת עלות הובלה מיוחדת כגון מנוף, תוספת הובלה מעבר לקו הירוק, רכב ממוגן בהובלה מעבר לקו הירוק וכד’.
המבצע תקף על כלל המוצרים באתר, זמן האספקה הינו עד7ימי עסקים (פרט למוצרים שצוין עבורם זמן אספקה ארוך יותר).
מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:
» פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת–120₪
» פירוק דלתות מקרר דלת ליד דלת ומקרר–160₪
» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן**–40₪
» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת –70₪
» תוספת קומה בבניין מעל קומה ג’ שאינו על עמודים למקרר דלת ליד דלת–70₪
» תוספת לקומה בתוך בית פרטי–35₪
» תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה)–60₪
**מוצר לבן–מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.
ההובלה אינה כוללת שירותים כגון הובלה באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח בתיאום מול חברת ההובלות.
אין אפשרות לבצע הובלה כאשר המעברים בבניין ו/או בבית צרים מכדי להעביר דרכם את המוצר החשמלי (כגון מדרגות ספירלה).
אספקת מוצרים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן והערבה אילת ורמת הגולן כרוכה בתוספת תשלום.
לא תבוצע הובלה כאשר מדובר ביישוב שקיימת בו סכנת חיים למוביל
סעיף 30בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב–2012מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני”–בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”–ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר, בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן–“הציוד הישן”), לדוגמה–במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של200ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של600ליטר ללא תוספת תשלום.
הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:
הציוד הישן יהיה מוכן לפינוי ממקום סביר בו נעשה שימוש בד”כ (לדוגמא, מקרר פונה מהמטבח ומכונת כביסה מחדר הכביסה) או מהמקום בו מוצב המוצר החדש.
הציוד הישן יפונה כאשר הוא יכוללעבור בבטחה ובחופשיות את המפתן, את הפתחים ואת המעברים של הדירה ו\או של הכניסה לבניין ולחצר הבניין ללא צורך בפירוק נוסף, בהפרדה או בניתוק של חלקים ממנה או מתשתיות המבנה.
הציוד הישן חייב להיות מנותק טרם פינויו מחשמל, גז או מים, רהיט או כל חיבור קבוע ארעי אחרלתשתיות הבית או לחפצים אחרים.
הציוד הישן יפונה כשהוא ריק. לא תפונה פסולת שאינה מהווה פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני, לרבות מים, קרח, מזון, כביסה או כל פריט אשר אינו חלק בציוד הישן עצמו.
הציוד הישן יפונה כשהוא שלם כלומר לא פורקו ממנו חלקים (לדוגמא–לא יפונה ציוד ישן ללא מנוע או דלת)
סעיף 30 בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב- 2012 מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני”- בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”- ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר, בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן- “הציוד הישן”), לדוגמה – במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של 200 ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של 600 ליטר ללא תוספת תשלום.
הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:
ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:
» כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.
» כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע”י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.
» כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.
» כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.
» כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע”י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.
לקוחות יקרים,
עקב המצב הבטחוני במדינה והחגים הקרובים, יתכנו עיכובים באספקות.
נאחל לימים שקטים וטובים.
רשת אבי סופר.