תנור בישול ואפיה משולב

סינון לפי מחיר
159001090

מותג
צבע
תאי אפיה
רוחב התנור
כיפות מבערים
מבער טורבו
תושבות לסירים
טורבו בתא אפייה
ארץ ייצור

תנור בישול ואפיה משולב – מדריך קניה

הגיע הזמן לקנות תנור בישול ואפיה משולב חדש, והמבחר בשוק מגוון. התנור המשולב מורכב מחלק עליון המצויד בכיריים גז (ויש מעטים עם כיריים חשמליות) וחלק תחתון עם תא או שני תאי אפייה. תוכלו למצוא היום בשוק תנורים פשוטים ותנורים ברמה גבוהה מאוד, מעוצבים ותעשייתיים.
ריכזנו לכם כמה טיפים לרכישה מוצלחת.

יתרונות

מקום – במקום תנור וכיריים נפרדים, תנור בישול ואפיה משולב משלב את שני המכשירים במוצר אחד ומשאיר יותר מקום עבור מוצרי מטבח אחרים. תנור משולב קלאסי במיוחד עבור מטבחים קטנים.
יופי – כיום תוכלו למצוא מגוון תנורים משולבים במגוון סגנונות גדלים וצבעים. תוכלו למצוא סגנון מודרני וחדשני, כפרי בעיצובי רטרו ובמגוון צבעים שזורקים עניין למטבח.
ניקיון – ניקוי תנור משולב הוא לרוב קל יותר.
עלות – כשאתם רוכשים תנור משולב, רכשתם בעצם שני מכשירי חשמל במכשיר אחד. תנור בישול ואפיה משולב איכותי יכול ללוות אתכם שנים רבות.

הכיריים בתנור בישול ואפיה משולב

כיריים גז הם אמצעי הבישול הנפוץ והמרכזי במטבח הישראלי ובתנור המשולב הן מגיעות כחלק בלתי נפרד. תוכלו למצוא מגוון רחב של תנורים משולבים עם מבערים במגוון גדלים, סוגים ושילובים שיספקו היטב את מטרת הבישול שלכם.

כמה להבות כיריים אתם צריכים?

רוב התנורים הסטנדרטיים מגיעים עם כיריים של 4 להבות. חשוב שתבדקו אותן על פי סוגי המבערים הקיימים בהן, גודלם, תפוקתם והתצורה שלהן.
הכיריים הסטנדרטיות של ארבעה מבערים כוללות בדר”כ מבער אחד גדול, אחד בינוני ושניים קטנים. שימו לב שמבערים זהים בגודלם לעיתים מספקים עוצמות להבה שונות. בדקו כמה וואט יש לכל מבער ושימו לב להמלצה שלנו.
הספק שנחשב מומלץ וטוב:
למבער קטן 1,000 וואט
למבער בינוני – 1,500 וואט
למבער גדול – 2,250 וואט
למבער לבישול איטי – 850 וואט
יש תנורי בישול ואפיה משולבים המגיעים גם עם מבער טורבו רב עוצמה – אנחנו ממליצים!

גודל ומיקום

בדקו את מידות הגובה, הרוחב והעומק של המקום המיועד לתנור. הוסיפו למידות מרווח לצורך חיבור לחשמל. שימו לב שלא תהיו על המילימטר והשאירו לו מקום לנוע בקלות אם תרצו להזיז ולנקות.

התאמת התנור לצרכי הבישול והאפייה

מה הצורך האמיתי שלכם מהתנור? בישול בסיסי או בישול מורכב יותר? דעו שהתנור בישול ואפיה משולב בסיסי ביותר כולל שני גופי חימום (עליון ותחתון) והוא מאפשר בישול ואפיה בסיסיים וטובים לכל מטבח. במקביל ישנם תנורים מתקדמים יותר. במפרט תנורים אלה תראו את המילה “מולטיסיסטם” האומרת שהם כוללים טורבו או טורבו אקטיבי ונותנים לכם טווח רחב יותר של סוגי בישול ואפייה, בישול במקביל של כמה תבניות בתנור ואופציות נוספות.

לסיכום
מחפשים תנור וכיריים? יש לכם אותם במכשיר אחד, אמין ומחזיק לאורך שנים. חשבו קדימה – מה אתם מתכננים כמה שנים קדימה כדי שהרכישה עכשיו תתאים גם לעתיד. זכרו שתנור בישול ואפיה משולב הוא מוצר שילווה את חווית המטבח שלכם לאורך זמן ולכן מומלץ לרכוש אחד שמתאים לצרכים הנוכחיים והעתידיים שלכם. המומחים שלנו ישמחו לעזור לכם לבחור את המוצר הכי טוב עבורכם מתוך המבחר שאנחנו מציעים.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]