מיקרוגל

סינון לפי מחיר
2800349

מותג
נפח
סוג הפעלה
סוג המיקרוגל
הספק בוואט

מיקרוגל – איך בוחרים? תכונות והמלצות

אחד המוצרים שנמצא בכל מטבח הוא המיקרוגל. הוא אמנם נולד כדי להפשיר במהירות מזון קפוא, אך הפך עם השנים לבעל יכולת לחימום מהיר, בישול, השחמה, גריל וגם לאפייה וצלייה. מיקרוגל מומלץ הוא מיקרוגל חזק שעונה בדיוק על צרכי הבית שלכם לפי המטרה שאותו רכשתם. אם תפקידו מרכזי במטבח או שאתם רוצים להשתמש בתוכניות הבסיסיות שלו.

סוגי מיקרוגל

בשוק מוצרי החשמל תוכלו למצוא מיקרוגל מכני, מיקרוגל דיגיטלי או מיקרוגל משולב.
אם אתם מעוניינים בקניית מיקרוגל חשוב שתבחרו את הסוג המתאים לכם. קחו בחשבון שמיקרוגל קטן יתאים לבתים שבהם הפשרת וחימום בסיסיים הם הצורך המרכזי במכשיר ומיקרוגל גדול מומלץ לבתים פעילים יותר במטבח.

מיקרוגל מכאני הוא מיקרוגל פשוט עם הפעלה קלה ביותר והוא בעל 2 כפתורי ההפעלה: אחד לקביעת עוצמת החימום והשני לקביעת זמן החימום. מיקרוגל עם הפעלה מכאנית הוא קטן וזול יותר ומשמש בעיקר לחימום או הפשרה ביומיום יתכן וזו תהיה הבחירה הנכונה עבורכם והוא נחשב למיקרוגל קטן מומלץ.

מיקרוגל דיגיטלי הוא מיקרוגל שלוח ההפעלה בו כולל פונקציות הפשרה ובישול מגוונות וניתן לבחור את התוכנית המדויקת לסוג המזון או הבישול שאליו אתם מתכוונים. מיקרוגל דיגיטלי מומלץ הוא מיקרוגל שנותן לכם מצד אחד אפשרויות מגוונות ומצד שני דיוק של חימום ובישול המזון אותו בחרתם.

מיקרוגל משולב משמש כמיקרוגל רגיל וגם כתנור בישול ואפייה והוא בעל 1-2 גופי חימום שניתנים להפעלה גם בנפרד.

מחיר מיקרוגל

כשאתם שואלים כמה עולה מיקרוגל, אתם צריכים לזכור שהמחיר ישתנה לפי סוג המיקרו שאתם מבקשים לרכוש. מיקרו מומלץ הוא זה שישלב בין הפונקציות שאתם צריכים ממנו לבין מחיר טוב.
מיקרוגל מכאני – הכי זול.
מיקרוגל דיגיטלי – תלוי בפונקציות. יש זולים ויש יקרים יותר.
מיקרוגל משולב – יקר יותר ונחשב למיקרוגל איכותי.

שאלות שכולם שואלים:

מה אורך החיים של מיקרוגל?

אורך החיים הממוצע של מיקרוגל הוא כ 9-10 שנים. זה כמובן יכול להשתנות בתחזוקה שלו, באופן וכמות השימוש.

מה המידות של מיקרוגל?

למיקרוגל קטן וזול יש נפח של 8.5 ליטר, והגדול ביותר הנחשב מיקרוגל איכותי – נפחו 40 ליטר.
מיקרו עם נפח קטן (עד 15 ליטר) מצוין עבור 1-2 אנשים.
מיקרו עם נפח בינוני (עד 30 ליטר) מעולה עבור 3-4 אנשים.
מיקרו עם נפח גדול (עד 40 ליטר) מומלץ עבור משפחות.

לסיכום
אנחנו פוגשים כל יום לקוחות שמבקשים המלצה על מיקרוגל ואנחנו תמיד שואלים את אותן השאלות לגבי השימוש וכמות האנשים בבית. יש לקוחות שמבקשים מיקרוגל מעוצב כמוצר רטרו וגם כאלה תוכלו למצוא אצלנו. לקניית מיקרוגל אנחנו ממליצים לפנות אליו ולקבל מוצר עם מותג אמין אשר מספק אחריות מלאה.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]