החשיבות בבחירה נכונה של מכונת כביסה

18/12/2022
כותב המאמר:
מערכת אבי סופר

מכונת כביסה קונים אחת לכמה שנים ולכן רצוי שתהיה מתאימה לכל הדרישות שלנו

מכונות כביסה קונים בכל שלב בחיים, בין אם אנחנו רווקים או בעלי משפחה, ויש להתאים אותה לפחות לכמה שנים לדרישות ולצרכים שלנו ממנה. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לקנות את המכונה הנכונה שכדאי להשקיע בה. כל המידע נכון לכל מי שרוצה מכונה שלא רק תנקה אלא גם תחזיק מעמד ותשרת אתכם בנאמנות שנים רבות. נכון, מחירים קודמים לכל כקריטריון על, אולם גם כשאתם בודקים את הקטגוריות השונות בדקו מחיר שיהיה לכם נוח ולפיו תוכלו להחליט בנוגע לשאר הסעיפים.

התאמה לצרכים שלכם

יש גדלים שונים של מכונות כביסה. יש מכונות כביסה שמתאימות לרווקים ולמשפחות קטנות ויש מכונות כביסה שמתאימות למשפחות גדולות מאוד. ההבדל הוא בנפח הכביסה, כאשר בין חמישה קילו כביסה לבין עשרה קילו יש הבדל גדול. את ההבדל מרגישים מי שצריכים לכבס כל יום למשפחה גדולה ולכן המכונה עובדת נון סטופ ומקילה על ההורים. אם אתם רווקים ואין לכם ילדים או משפחה גדולה, וגם בשנים הקרובות לא תגדילו את המשפחה בהרבה, אתם יכולים לחסוך ולקנות מכונה קטנה יותר.

עד כמה מורכב התפעול שלה?

יש היום מכונות כביסה דיגיטליות לרוב שמציעות אין ספור תכניות כביסה, השריה, שטיפה, סחיטה בעוצמות שונות או ללא סחיטה וכן הלאה. אם אינכם זקוקים לכל הטווח הרחב של הפעולות האלה ואתם מתקשים גם בהפעלה של מכונות דיגיטליות מורכבות, מומלץ לקנות מכונה פשוטה ככל האפשר. אם, לעומת זאת, יש לכם צורך בכל הפעולות המגוונות האלה משום שאתם רוצים כמה שיותר חופש פעולה, בדקו את לוח השעונים והכפתורים כדי לראות אם נוח וקל לכם לתפעל את המכונה ולהבין אותה. זכרו גם שככל שיש יותר חלקים ממוחשבים במכונה כך היא גם יותר מועדת לתקלות.

שירות לקוחות אמין לצורך תקלות ובעיות צפויות

מכונת כביסה פשוטה מאוד היא כבר כמעט שאינה מיוצרת עוד משום שרוב המכונות היום משוכללות במידה זו או אחרת. מה שנותר לכם לעשות זה לבחור מכונת כביסה מפירמה שהוכיחה את עצמה. מדובר בבחירת מותג של פירמה שידוע כי אין בה הרבה תקלות, וחלקי החילוף שלה זמינים מבלי שתצטרכו להחליף מכונה במקרה של תקלה. השירות ללקוחות הוא חשוב מאוד ולכן כשאתם בוחרים מכונת כביסה נסו לשאול ולבדוק על כך המלצות גם באינטרנט. שירות הלקוחות יהיה ההבדל שבין קנייה בטוחה לבין קנייה שתוותרו עליה, למרות שללא ספק תמצאו טכנאי מכונות כביסה עצמאיים. העניין הוא כיצד להשיג חלקי חילוף במקום אלה שנשברו, ולכן ככל שהמכונה תהיה נדירה יותר כך גם הבעייתיות שלה תגדל.

מיקום פתח המכונה

נשמע טריוויאלי אבל תתפלאו לדעת כמה זה חשוב. אם יש לכם בית משלכם ואתם כבר יודעים בדיוק מה נחוץ לכם, תוכלו לבחור בין פתח עילי לבין דלת בגוף המכונה שנפתח הצידה. למה זה שוב? משום שאם אתם עוברים דירה כל הזמן ואין לכם מושג איך ייראה המקום שבו תמקמו את מכונת הכביסה בדירה הבאה, אתם עלולים להיתקל בבעיית מקום. אם אין מקום לפתוח את הדלת למעלה או לצדדים, תצטרכו להחליף את המכונה או למצוא לה מקום חלופי ונוח פחות.

מיקום המכונה

מכונת כביסה צרה חוסכת לכם הרבה בעיות בהצבתה במקומות שאין בהם הרבה חלל פנוי, במיוחד אם צריך לקנות גם מייבש ולהציב אותו לידה. זה נכון בעיקר לאנשים שמחליפים דירות הרבה, כמו סטודנטים וצעירים, שצריכים מכונה שקל יהיה להציב אותה בכל מקום, לא משנה כמה מקום נותר. יש מכונות צרות יותר ויש רחבות, ולכן שקלו את המקום עוד לפני הבחירה אם תמשיכו לגור שם שנים רבות.

אחריות וביטוח

אחריות למכונה ניתנת בלי בעיות למכונות אמינות שברור שיש להן עמידות והן מתפקדות היטב בלי בעיות, לפחות בשנים הראשונות. ככל שהאחריות ארוכה יותר כך ייטב, אלא שיש לבדוק בדיוק אם מדובר באחריות לגוף המכונה, למנוע, למסנן, לחלקים נוספים בה או רק לחלקם. זה ייתן לכם מושג בדיוק עד כמה אמינה החברה ועד כמה תוכלו לסמוך עליה בעתיד. זה כולל גם את הביטוח שתעשו למכונה ולכן זה נגזר משאלת המותג שתבחרו.

אבי סופר
נעים להכיר, אני אבי סופר - הבעלים של רשת אבי סופר ומומחה לייעוץ במוצרי חשמל. שמח לתת לכם קצת מהידע המקצועי הרחב שצברתי עם השנים באבי סופר.
אולי יעניינו אותך
מוצרי חשמל חכמים – העתיד כבר כאן

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם הדרכים שבהן אנו יכולים להפוך את הבתים שלנו לאוטומטיים, טכנולוגיים וחכמים יותר מתקדמים (ובמהירות). שמעתם על בית חכם? מי לא.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]