שכולם יחזרו הביתה בשלום 🎗
₪2,075
טלוויזיה חכמה 55″ 4K ללא שוליים שיאומי דגם Xiaomi TV A2 55″ L55M7-EAEU
המסך של הדור הבא – UHD 4K בגודל 55 אינצ’ לחוויית צפייה מושלמת וללא שוליים
רזולוציית 4K היא פי ארבעה מרזולוציית HD בעלת הפרדה של 3840×2160 – לחוויה חדה,
מציאותית ועשירה בצבעים ותמיכה ב- HDR10/HLG ו- Dolby Vision
מערכת הפעלה 10 Android TV – עם תמיכה מלאה בעברית
תוכלו ליהנות מחוויית תוכן אינסופית ושלל יישומים זמינים להורדה כגון:
נטפליקס, Amazon Prime video ,Spotify , סלקום Next TV ,TV , סטינג TV Partner ,TV (תמיכה באפליקציות נוספות תתעדכן בהמשך)
באמצעות חנות האפליקציות של גוגל תוכלו להוריד למעלה מ-5000 אפליקציות, שירותי תוכן, מוזיקה ומשחקים
חווית סאונד מושלמת – Dolby Audio , DTS-HD
2 רמקולי שמע סטריאופוניים מתקדמים בהספק כולל 24 וואט
מקלט דיגיטלי מובנה לשידורי עידן פלוס
תמיכה מלאה בהפעלה קולית של מוצרי בית חכם הנתמכים ב- Google Assistant
טלוויזיית שיאומי מאפשרת להפעיל מנורות, מטהרי אויר, מצלמות אבטחה, רמקולים ועוד באמצעות שליטה
קולית במגוון שפות (לא כולל עברית) – להתרווח בסלון או בחדר השינה ולהפעיל הכל בפקודות קוליות
שיקוף מסך Chromecast/Miracast מובנים – שידור הטלפון שלכם על גבי מסך הטלוויזיה
שלט אלחוטי Bluetooth מופעל באמצעות קול עם מיקרופון מובנה לחיפוש קולי
באמצעות השלט תוכלו ליהנות משירותי Google Assistant, חיפוש קולי במגוון שפות כולל עברית
לחצנים ייעודיים לניווט מהיר לאפליקציות נטפליקס ו- Amazon Prime Video
מפרט טכני:
תכונות פנל תצוגה
גודל מסך 55 אינצ’
פנל מסוג DLED
משרעת צבעים: DCI-P3 90%(typ)
עומק צבע: 1.07B (8bit+FRC)
הפרדה 3840×2160 (4K UHD)
בהירות: 300nits (min)
תמיכה ב- HDR10 / HLG – טווח דינאמי גבוה
קצב ריענון: 60Hz
MEMC – מנגנון החלקת תנועה UHD 60Hz
זווית צפייה: 178°(H)/178°(V)
תמיכה ב- Dolby Vision®
גוף ומסגרת מתכתיים באיכות ועיצוב פרימיום – מסגרת דקה במיוחד
מערכת שמע
רמקולים: 2x12watt
קידוד וידאו ושמע
נגן מובנה: Mi Player עם תמיכה ב- MPEG , AVI , FLV , MOV , M4V , MKV , TS , MP4 ופורמטים נוספים
קידוד וידאו: AV1 , MJPEG , MPEG1/2 , H.263/4/5 , VP8/VP9 ומקודדים נוספים
קידוד שמע: Dolby Audio™ , DTS-HD® , MP3 , FLAC , AAC , OGG , ADPCM , OPUS ומקודדים נוספים
קידוד תמונות: PNG , GIF , JPG , BMP ועוד
מצבי תמונה: רגיל, ססגוני, ספורט, סרט
מצבי שמע: רגיל, סרט, חדשות, משחק, מותאם אישית
שרות חכם
תמיכה בסייען קולי (Google Assistant® (4
הפעלה וחיפוש קוליים באמצעות השלט רחוק (תמיכה במגוון רחב של שפות)
חיבורים ופורטים
USB: 2.0 X 2
Satellite: 1
Headphones 3.5mm: 1
CI+ card: 1
Optical Digital Audio port: 1
HDMI: eARC 2.1 x 1
HDMI: 2.0 x 2
RF Antenna: 1
A/V (Composite): 1
Ethernet 100Mbps: 1
מעבד ואחסון
מעבד (CPU): MediaTek MT9611 Quad core A55 up to 1.5GHz
מעבד גרפי (GPU): Mali G52 MP2
זיכרון מערכת (RAM): 2GB DDR
נפח אחסון (ROM) (1) : 16GB eMMC
מערכת הפעלה (2) : Android TV™ 10 תמיכה מלאה בעברית
קישוריות אלחוטית
Wi-Fi: 2.4/5GHz 802.11 a/b/g/n/ac
Bluetooth 5.0 , BLE
שיקוף מסך Chromecast מובנה | תמיכה ב-Miracast
מקלט
מקלט דיגיטלי DVB-S2 | DBV-T2/C
עיצוב
נורית חיווי LED להתראות
אנרגיה והספק
דירוג אנרגיה: G
צריכת הספק: 140 וואט
מתח הפעלה: 50/60Hz ,100~240V
טווח טמפרטורת הפעלה: 0°C 40°C , טווח לחות 80% ~ 20%
טווח טמפרטורת אחסון: -15°C 45°C , לחות נמוכה מ-80%
מידות ומשקל
משקל עם אריזה: 14.68 ק”ג
משקל ללא אריזה (כולל בסיס): 11.23 ק”ג
תכולת ערכה:
מקרן טלוויזיה 55”
בסיס
שלט רחוק Bluetooth אלחוטי (3)
כבל זינה
סט ברגים להתקנת רגליות בסיס
מדריך למשתמש וכתב אחריות
מידות:
הערות:
(1) מערכת ההפעלה ויישומים מותקנים תופסים נפח זיכרון, כך שהקיבולת הזמינה בפועל נמוכה מיכולת האחסון
הכוללת שצוינה.
(2) עדכוני OTA יופצו על-ידי היצרן מעת לעת.
(3) הערכה אינה מכילה סוללות – AAA x 2 עבור השלט האלחוטי
(4) השפות הנתמכות בסייען הקולי נקבעות על-ידי Google ומתעדכנות מעת לעת בעדכוני OTA
(5) שימוש במקלט עידן פלוס מצריך שימוש באנטנה אקטיבית (עם מגבר) הניתנת לרכישה בנפרד
מותג | |
---|---|
גודל המסך | 55 אינץ' |
רזולוציה מסך | 4K |
SMART TV | כולל SMART TV |
טכנולוגיה | UHD |
עידן + | כולל עידן + |
כניסות HDMI | 2 |
כניסות USB | 2 |
מערכת הפעלה | Android-TV |
אחריות על כל המוצרים בכפוף לתעודת האחריות של היבואן ומשתנה מעת לעת לפי תנאי היבואן. ט.ל.ח.
MIDEA
אחריות לשנה ע”י המילטון היבואן הרשמי
KONKA
אחריות לשנה ע”י המילטון היבואן הרשמי
HEMILTON
אחריות לשנה ע”י המילטון היבואן הרשמי
BISSELL
אחריות לשנה ע”י המילטון היבואן הרשמי
WAHL MOSER
אחריות לשנה ע”י המילטון היבואן הרשמי
XIAOMI
אחריות לשנה ע”י המילטון היבואן הרשמי
כל האמור לעיל בהתאם לתקנון שנמצא באתר החברה.
תנאי האחריות לעיל היא עבור לקוחות פרטיים בלבד. לקוח עסקי ומוסדי לא נכלל בהנחיות אלו.
שירותי הובלה
באפשרותכם לקבל את המוצר שהזמנתם בשתי דרכים:
1) איסוף עצמי מאחד הסניפים ברשת אבי סופר בע”מ בתיאום ואישור מראש באם ישנו המוצר במלאי החנות.
2) הובלה לביתכם, בכפוף למגבלות הקיימות בקשר להובלות חריגות ו/או אירועים חריגים, כמפורט בהמשך להלן.
חברת ההובלה תיצור אתכם קשר טלפוני לתיאום מועד לביצוע האספקה.
מומלץ לפנות מבעוד מועד את כל המכשולים המונחים בדרך אל המקום בו יונח המוצר בביתכם.
יובהר כי המוביל לא יפנה בעצמו מכשולים ולא יפרק דלתות ו/או משקופים בביתכם.
מומלץ למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר ולהשוות אותם למידות המוצר, על מנת שנוכל להודיעכם מבעוד מועד האם מדובר בהובלה חריגה*
לתשומת ליבכם:
3 שבועות לפני חגי תשרי ולפני חג הפסח, זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים בזמני האספקה ובשעות האספקה.
בזמני מלחמה/מבצעים צבאיים זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים בזמני האספקה ובשעות האספקה.
הובלה חינם
הובלת חינם המוצגת באתר הינה הובלה על המוצר בלבד ואינה כוללת את התוספות הבאות במידה ויידרש.
הובלה חינם תינתן על מוצרים המוגדרים כ”הובלה חינם”.
מעל לקומה שלישית בבניין ללא מעלית או ללא מעלית זמינה ואו מעבר במדרגות ספירלה תידרש תוספת תשלום למוביל במעמד ההובלה. המחיר הסופי יקבע ע”י חברת ההובלה.
פירוק דלתות – במידה ויש לפרק חלק מהמוצר כדי להכניסו בפתח כלשהו, הדבר כרוך בתשלום נוסף ישירות למוביל – התשלום יינתן למוביל במעמד האספקה בלבד.
הובלה חינם אינה כוללת עלות הובלה מיוחדת כגון מנוף, תוספת הובלה מעבר לקו הירוק, רכב ממוגן בהובלה מעבר לקו הירוק וכד’.
המבצע תקף על כלל המוצרים באתר, זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים (פרט למוצרים שצוין עבורם זמן אספקה ארוך יותר).
דמי ההובלה המצוינים הינם עבור הובלה בגוש דן בלבד באזורים הבאים:
עד נתניה בצפון ועד אשדוד בדרום לא כולל ירושלים. דמי ההובלה לאזורים המרוחקים מהאזור המצוין לעיל יהיה בהתאם למוצר ולישוב המרוחק.
מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:
פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת ₪120
פירוק דלתות למקרר דלת ליד דלת ומקרר 3 דלתות ₪180
פירוק דלתות למקרר 4/5 דלתות ₪220
תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן ₪50
תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת ₪70
תוספת לקומה בתוך בית פרטי ₪50
תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה) ₪100
תוספת מנוף עד קומה 4 ₪400
תוספת מנוף מעל קומה 4 ₪100
במידה והוזמן מנוף ויש פינוי מוצר ישן ע”י המנוף – תוספת מחיר ₪100
אספקה לאחרי הקו הירוק מוצר לבן ₪250
אספקה לאחרי הקו הירוק מקרר ₪400
אספקה לאילת, הערבה ומצפה רמון למוצר לבן ₪300
אספקה לאילת, הערבה ומצפה רמון למזגן מעל 1.5 כ”ס ₪500
אספקה לאילת, הערבה ומצפה רמון למקרר ₪500
**מוצר לבן- מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.
ההובלה אינה כוללת שירותים כגון הובלה באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח בתיאום מול חברת ההובלות.
אין אפשרות לבצע הובלה כאשר המעברים בבניין ו/או בבית צרים מכדי להעביר דרכם את המוצר החשמלי (כגון מדרגות ספירלה).
אספקת מוצרים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן והערבה אילת ורמת הגולן כרוכה בתוספת תשלום.
לא תבוצע הובלה כאשר מדובר ביישוב שקיימת בו סכנת חיים למוביל
לתשומת לבכם: לקוח המבטל את הזמנת המוצר לאחר אספקתו – ישלם עבור ההובלה שהגיעה לביתו וחזרתה למחסני החברה בכפוף למחירון ההובלות.
מועדי אספקה
זמן האספקה המקסימלי למוצרים הינו 7 ימי עסקים, מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי ובתיאום מראש עם חברת ההובלות. לא כולל אזורים מרוחקים כגון: רמת הגולן, בקעת הירדן, איזור הערבה ואילת וישובים מעבר לקו הירוק שיתכן שזמני האספקה לאזורים אילו יהיו מעבר לזמן הנ”ל
מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’ – ה’ ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.
האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו’ וכן כפופים לאירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת טעות אנוש, עיכובים בנמל, שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה. במקרים כאמור, תיידע אתכם החברה, במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור במועד האספקה ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או קבלת מוצר חלופי או ביטול העסקה והשבת כספיכם, אך מעבר לכך לא תהיו זכאים לפיצוי נוסף.
החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בכם, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עמכם בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.
בעת אספקת המוצר ו/או באיסוף עצמי של מוצרים, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש לראות את טופס ההזמנה ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי, כתנאי למסירת המוצר.
במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת האמצעים שברשותה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק לכם את המוצרים ולא יימצא פתרון המקובל על הצדדים, תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר אליכם. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב לכם החברה את מלוא התמורה ששילמתם ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלכם, ולא תהיו זכאים לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.
איסוף עצמי
הנכם רשאים לבחור באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה, אך בכפוף לתשלום דמי שירות למחסן בסך 15 ש”ח ותשלום דמי ליקוט בסך 8 ש”ח – 30 ש”ח.
במעמד הרכישה יסוכם עמכם הסניף ו/או המחסן ממנו תתבקשו לאסוף את המוצר וכן ימסרו לכם שעות הקבלה\ .
בבואכם למחסן ו/או לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה ואת טופס ההזמנה שנשלח אליכם במעמד הרכישה ולהציגם באחת מעמדות התשלום\קבלה.
האחריות לביצוע ההובלה באיסוף עצמי היא עליכם, ולא תהיה לחברה כל אחריות לנזקים שייגרמו למוצרים בעת האיסוף וההובלה כאמור.
סעיף 30 בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב- 2012 מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני”- בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”- ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר, בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן- “הציוד הישן”), לדוגמה – במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של 200 ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של 600 ליטר ללא תוספת תשלום.
הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:
ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:
» כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.
» כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע”י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.
» כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.
» כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.
» כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע”י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.
לקוחות יקרים,
עקב המצב הבטחוני במדינה והחגים הקרובים, יתכנו עיכובים באספקות.
נאחל לימים שקטים וטובים.
רשת אבי סופר.