שכולם יחזרו הביתה בשלום 🎗
₪7,990
מדיח כלים אינטגרלי מלא Miele דגם G7060 SCVI
יתרונות:
מדיח כלים אינטגראלי מלא ברוחב 60 ס”מ
14 מערכות כלים
11 תכניות הדחה
עיצוב חדשני ונוחות מרבית מגירת 3D MultiFlex
התוצאות הטובות ביותר בפחות משעה QuickPowerWash
הכל יבש לחלוטין AutoOpen ייבוש שטיפת
החל מ-6.00 ליטר ליטר בתוכנית האוטומטית
פתיחה וסגירה קלה במיוחד של דלת – ComfortClose
גמיש וממוקם מאובטח עיצוב סל ComfortPlus
טכנולוגיית EcoPower זרימת מים חדשנית לשטיפה חוסכת מים
היגיינה בדוקה יעילה נגד וירוסים מאשר מדעית
Brilliant GlassCare כוסות מטופלות בעדינות
SensorDry מבטיח שהכלים יבשים גם בתנאים קשים
למים חמים עד 50% חיסכון בחשמל
חצי עומס מתאים את צריכת המים לכמות הכלים
מגירת סיכום
כמות המים להדחה :6 ליטר
דירוג אנרגטי: A
עיצוב:
צבע המסד פלדת אל חלד
גרסת לוח הבקרה פס מובנה מלא
סוג הבקרה לחצן בורר תכניות
תצוגה צג מלל שורה אחת
צבע התצוגה לבן
רב לשוני
נוחיות:
סגירת דלת נעזרת ComfortClose
תצוגת זמן נותר
השהיית התחלה עד 24 שעות
נורית חיווי פעולת המדיח חזותי וקולי
בחירת שפת התצוגה
יעילות וסיבולות:
סיווג אנרגטי של האיחוד האירופאי (A – G) A
צריכת מים בתוכנית אוטומטית (ליטר) 6,0
צריכת מים למחזור בתוכנית חסכון ECO (ליטר) 8,4
צריכת אנרגיה ל- 100 מחזורי הדחה בתוכנית חיסכון (קווט”ש) 63
זמן הדחה בדקות בתוכנית חיסכון ECO 197
מספר מערכות כלים 13
סיווע פליטת רעש C
רמת רעש: dB(A) re 1 pW 45
משוב חסכון EcoFeeaback
טכנולוגית חסכון בהספק EcoPower
היגיינה מוכחת Proven hygiene
חיבור למים חמים
חצי מטען כלים
טיפול עדין בסכו”ם וכלי זכוכית:
ייבוש עם פתיחת דלת אוט. AutoOpen
חיישן ייבוש SensorDry
ייבוש פעיל בעיבוי
BrilliantGlassCare
תכניות הדחה:
תכנית חיסכון ECO
תכנית אוטומטית
תכנית מוגברת C750
תכנית רגילה C600
תכנית עדינה
תכנית הדחה מהירה עוצמתית QuickPowerWash
שקטה במיוחד 40 dB(A)
שטיפת תחזוקה
אזור הדחה מוגברת IntenseZone
הדחה מהירה Express
ניקוי מיוחד
ייבוש מיוחד
עיצוב הסלסילות:
הטענת סכו”ם מגש 3D MultiFlex לסכו”ם
מדף ספלים גמיש FlexCare1
עיצוב הסלסילה Comfort Plus 60 cm
בטיחות:
מערכת הגנה מפני נזקי מים
נורית חיווי ניקוי המסנן
מידות:
רוחב: 59.8 ס”מ
עומק: 57 ס”מ
גובה: 80.5 ס”מ
מותג | |
---|---|
רוחב | 60 ס"מ |
מערכות כלים | 10-13 מערכות כלים |
הטענת סכו”ם | מפלס שלישי עליון לסכו"ם |
עוצמת רעש | עד 45 דציבלים |
חיווי מוקרן לרצפה | ללא הקרנה על הרצפה |
ארץ ייצור | גרמניה |
אחריות מלאה לשנה על ידי אלקטרה סחר.
אחריות על כל המוצרים בכפוף לתעודת האחריות של היבואן ומשתנה מעת לעת לפי תנאי היבואן. ט.ל.ח.
אחריות לקולטים Sauter – שנה מלאה ע”י אלקטרה
אחריות לכיריים חשמל ואינדוקציה Sauter – שנה מלאה ע”י אלקטרה
אחריות לכיריים גז Sauter – שנה מלאה ע”י אלקטרה התקנת כיריים תבוצע אך ורק ע”י טכנאי גז מוסמך ובתשלום נוסף
אחריות למקררים Sauter – שנת אחריות על פי דין ע”י אלקטרה
אחריות למקררים Sauter – שנת אחריות על פי דין ע”י אלקטרה
אחריות לתנורים בנויים ברוחב 90 ס”מ Sauter – שנת אחריות על פי דין
אחריות לתנורים בנויים ברוחב 60 ס”מ Sauter – שנת אחריות על פי דין
אחריות לתנורים משולבים Sauter -שנת אחריות על פי דין – התקנת כיריים בתנור תבוצע אך ורק ע”י טכנאי גז מוסמך ובתשלום נוסף
אחריות לתנורים ברוחב 90 ס”מ Sauterr – שנת אחריות מלאה +שנתיים נוספות מוגבלות בתשלום של 399 ש”ח ע”י אלקטרה – התקנת כיריים בתנור תבוצע אך ורק ע”י טכנאי גז מוסמך ובתשלום נוסף
*בכפוף לתעודת האחריות של היבואן
מוצרי סאוטר ומילה – פתיחה והתקנה ע”י טכנאי אלקטרה בלבד
התקנת כיריים ותנורים משולבים תתבצע אך ורק ע”י טכנאי התקנה מורשה.
שירות זה כרוך בתשלום ויתבצע ע”י היבואן/טכנאי גז מורשה פרטי, בכפוף לדרישות היבואן.
אחריות לבלנדרים Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למגהצים Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למיקסרים Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למסחטות מיץ Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למעצבי שיער Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למסירי שיער Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות לשואבי אבק Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות לקומקומים Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למכונות גילוח Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למכונות תספורת Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות לסירי טיגון Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למכונת פסטה Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
אחריות למעבדי מזון Philips – שנתיים ע”י אלקטרה
*בכפוף לתעודת האחריות של היבואן
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
אחריות למזגנים:
בכפוף לתעודת אחריות
ELECTRA AAA INV
ELECTRA MAGIC INV
ELECTRA A INVERTER
ELECTRA MAGIC TOUCH
ELECTRA MAGIC
ELECTRA PLATINUM X
EECTRA EMD A SQ INV
ELECTRA A
ELECTRA CLASSIC INV
* האחריות מותנת בהפעלה ע”י מפעיל מורשה ELECTRA VRF
ELECTRA CLASSIC
ELECTRA EMD
ELECTRA JAMAICA
ELECTRA COMPACT
ELECTRA LS
ELECTRA MULTI INV
** רישום באתר הספק תוך 30 יום מהרכישה
תנאי האחריות לעיל היא עבור לקוחות פרטיים בלבד. לקוח עסקי ומוסדי לא נכלל בהנחיות אלו.
שירותי הובלה
באפשרותכם לקבל את המוצר שהזמנתם בשתי דרכים:
1) איסוף עצמי מאחד הסניפים ברשת אבי סופר בע”מ בתיאום ואישור מראש באם ישנו המוצר במלאי החנות.
2) הובלה לביתכם, בכפוף למגבלות הקיימות בקשר להובלות חריגות ו/או אירועים חריגים, כמפורט בהמשך להלן.
חברת ההובלה תיצור אתכם קשר טלפוני לתיאום מועד לביצוע האספקה.
מומלץ לפנות מבעוד מועד את כל המכשולים המונחים בדרך אל המקום בו יונח המוצר בביתכם.
יובהר כי המוביל לא יפנה בעצמו מכשולים ולא יפרק דלתות ו/או משקופים בביתכם.
מומלץ למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר ולהשוות אותם למידות המוצר, על מנת שנוכל להודיעכם מבעוד מועד האם מדובר בהובלה חריגה*
לתשומת ליבכם:
3 שבועות לפני חגי תשרי ולפני חג הפסח, זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים בזמני האספקה ובשעות האספקה.
בזמני מלחמה/מבצעים צבאיים זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים בזמני האספקה ובשעות האספקה.
הובלה חינם
הובלת חינם המוצגת באתר הינה הובלה על המוצר בלבד ואינה כוללת את התוספות הבאות במידה ויידרש.
הובלה חינם תינתן על מוצרים המוגדרים כ”הובלה חינם”.
מעל לקומה שלישית בבניין ללא מעלית או ללא מעלית זמינה ואו מעבר במדרגות ספירלה תידרש תוספת תשלום למוביל במעמד ההובלה. המחיר הסופי יקבע ע”י חברת ההובלה.
פירוק דלתות – במידה ויש לפרק חלק מהמוצר כדי להכניסו בפתח כלשהו, הדבר כרוך בתשלום נוסף ישירות למוביל – התשלום יינתן למוביל במעמד האספקה בלבד.
הובלה חינם אינה כוללת עלות הובלה מיוחדת כגון מנוף, תוספת הובלה מעבר לקו הירוק, רכב ממוגן בהובלה מעבר לקו הירוק וכד’.
המבצע תקף על כלל המוצרים באתר, זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים (פרט למוצרים שצוין עבורם זמן אספקה ארוך יותר).
דמי ההובלה המצוינים הינם עבור הובלה בגוש דן בלבד באזורים הבאים:
עד נתניה בצפון ועד אשדוד בדרום לא כולל ירושלים. דמי ההובלה לאזורים המרוחקים מהאזור המצוין לעיל יהיה בהתאם למוצר ולישוב המרוחק.
מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:
פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת ₪120
פירוק דלתות למקרר דלת ליד דלת ומקרר 3 דלתות ₪180
פירוק דלתות למקרר 4/5 דלתות ₪220
תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן ₪50
תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת ₪70
תוספת לקומה בתוך בית פרטי ₪50
תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה) ₪100
תוספת מנוף עד קומה 4 ₪400
תוספת מנוף מעל קומה 4 ₪100
במידה והוזמן מנוף ויש פינוי מוצר ישן ע”י המנוף – תוספת מחיר ₪100
אספקה לאחרי הקו הירוק מוצר לבן ₪250
אספקה לאחרי הקו הירוק מקרר ₪400
אספקה לאילת, הערבה ומצפה רמון למוצר לבן ₪300
אספקה לאילת, הערבה ומצפה רמון למזגן מעל 1.5 כ”ס ₪500
אספקה לאילת, הערבה ומצפה רמון למקרר ₪500
**מוצר לבן- מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.
ההובלה אינה כוללת שירותים כגון הובלה באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח בתיאום מול חברת ההובלות.
אין אפשרות לבצע הובלה כאשר המעברים בבניין ו/או בבית צרים מכדי להעביר דרכם את המוצר החשמלי (כגון מדרגות ספירלה).
אספקת מוצרים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן והערבה אילת ורמת הגולן כרוכה בתוספת תשלום.
לא תבוצע הובלה כאשר מדובר ביישוב שקיימת בו סכנת חיים למוביל
לתשומת לבכם: לקוח המבטל את הזמנת המוצר לאחר אספקתו – ישלם עבור ההובלה שהגיעה לביתו וחזרתה למחסני החברה בכפוף למחירון ההובלות.
מועדי אספקה
זמן האספקה המקסימלי למוצרים הינו 7 ימי עסקים, מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי ובתיאום מראש עם חברת ההובלות. לא כולל אזורים מרוחקים כגון: רמת הגולן, בקעת הירדן, איזור הערבה ואילת וישובים מעבר לקו הירוק שיתכן שזמני האספקה לאזורים אילו יהיו מעבר לזמן הנ”ל
מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’ – ה’ ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.
האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו’ וכן כפופים לאירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת טעות אנוש, עיכובים בנמל, שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה. במקרים כאמור, תיידע אתכם החברה, במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור במועד האספקה ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או קבלת מוצר חלופי או ביטול העסקה והשבת כספיכם, אך מעבר לכך לא תהיו זכאים לפיצוי נוסף.
החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בכם, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עמכם בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.
בעת אספקת המוצר ו/או באיסוף עצמי של מוצרים, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש לראות את טופס ההזמנה ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי, כתנאי למסירת המוצר.
במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת האמצעים שברשותה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק לכם את המוצרים ולא יימצא פתרון המקובל על הצדדים, תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר אליכם. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב לכם החברה את מלוא התמורה ששילמתם ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלכם, ולא תהיו זכאים לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.
איסוף עצמי
הנכם רשאים לבחור באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה, אך בכפוף לתשלום דמי שירות למחסן בסך 15 ש”ח ותשלום דמי ליקוט בסך 8 ש”ח – 30 ש”ח.
במעמד הרכישה יסוכם עמכם הסניף ו/או המחסן ממנו תתבקשו לאסוף את המוצר וכן ימסרו לכם שעות הקבלה\ .
בבואכם למחסן ו/או לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה ואת טופס ההזמנה שנשלח אליכם במעמד הרכישה ולהציגם באחת מעמדות התשלום\קבלה.
האחריות לביצוע ההובלה באיסוף עצמי היא עליכם, ולא תהיה לחברה כל אחריות לנזקים שייגרמו למוצרים בעת האיסוף וההובלה כאמור.
סעיף 30 בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב- 2012 מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני”- בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”- ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר, בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן- “הציוד הישן”), לדוגמה – במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של 200 ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של 600 ליטר ללא תוספת תשלום.
הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:
ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:
» כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.
» כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע”י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.
» כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.
» כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.
» כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע”י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.
לקוחות יקרים,
עקב המצב הבטחוני במדינה והחגים הקרובים, יתכנו עיכובים באספקות.
נאחל לימים שקטים וטובים.
רשת אבי סופר.