שכולם יחזרו הביתה בשלום 🎗
₪3,590
מדיח כלים רחב אינטגרלי Bosch דגם Serie 4 SMV4HAX19E
Extra Dry – תוצאה אחת: שלמות.
פריטי פלסטיק במדיחי כלים נשארים לעתים קרובות רטובים לאחר שהניקוי הסתיים.
לכן, מדיחי הכלים של Bosch מציעים את לחצן ExtraDry (ייבוש אינטנסיבי).
הוא מעלה את הטמפרטורה של השטיפה הסופית ומאריך את זמן הייבוש.
כך, אפילו פריטי פלסטיק כגון בקבוקי תינוקות או כלי פיקניק מתקבלים נקיים ויבשים בצורה מיטבית. (למיקסום תהליך הייבוש יש לפעול עפ”י הוראות יצרן וכן לפתוח את דלת המדיח בסיום התכנית).
סלסלה עליונה Rackmatic מתכווננת ל-3 גבהים, גם כשהיא עמוסה בכלים:
הודות למערכת Rackmatic, ניתן לכוונן בקלות את גובה הסלסלה העליונה ל-3 גבהים, ע”י ידיות אחיזה בצידי הסלסלה.
אתם יכולים לעשות זאת גם כשהסלסלה עמוסה בכלים. המשמעות היא יותר אפשרויות כוונון וגמישות מרבית.
שטיפת כלים שקטה מאוד.
אף אחד לא אוהב הסחות דעת רועשות. אז אם שקט ושלווה חשובים לכם, התשובה היא מדיח Silence Plus 42 dB.
הוא שקט במיוחד ושומר על המטבח שלכם שליו ורגוע.
המדיח שסופר בשבילכם.
באמצעות פונקציית סופר הטבליות, המדיח עוקב אחר כל הדחה ומנטר את כמות הטבליות בביתכם.
פשוט מכניסים לאפליקציה את כמות הטבליות הקיימת באריזה החדשה שרכשתם ולאחר מכן המדיח עוקב אחר המלאי.
האפליקציה תיתן התראה למכשיר הנייד כאשר מלאי הטבליות עומד להסתיים! כעת, מדיח הכלים מנהל את המלאי בעצמו.
שמירת התכנית המועדפת לפעם הבאה
כפתור Favorite – תוכלו לבחור בקלות באמצעות האפליקציה את התכנית האהובה עליכם בשילוב לחצנים נוספים, לשמירה להפעלה הבאה
הורידו תכניות שמתאימות בדיוק לחיי היום יום שלכם
כשמשתמשים במדיח עשויים לעיתים לגלות שתכניות השטיפה לא מתאימות בצורה משולמת לצרכים האישיים שלכם.
מדיחי Bosch עם אופציה להורדת תכניות מאפשרים לכם להוריד תכניות נוספות דרך אפליקציית Home Connect.
הורדת תכניות למדיח מבטיחה תוצאות מושלמות הודות לתוכניות שמתאימות בדיוק לצרכים שלכם.
בחירת תכנית חכמה
איך לדעת באיזו תכנית להשתמש בכל הדחה?
עם עוזר התוכניות זה קל. פשוט ענו על כמה שאלות פשוטות באפליקציית Home Connect לגבי סוג הכלים, רמת הלכלוך, וההעדפות האישיות שלכם, כמו יעילות אנרגטית, ייבוש, מהירות ושקט, והמערכת תמליץ על התוכנית הנכונה.עכשיו לחצו על start וחכו לכלים נקיים בצורה מושלמת במינימום מאמץ.
תמיכה מרחוק במקרה של שגיאה:
זה יכול להיות מלחיץ כשמכשירי החשמל בבית לא עובדים כפי שהם אמורים.
אבחון מרחוק כאן כדי לעזור. פשוט התקשרו לשירות הלקוחות של בוש ובאישורכם, שירות הלקוחות של בוש יכול לסרוק מרחוק את המכשיר, לאתר את התקלה ולתת לכם עצה ברורה איך לפתור את הבעיה. במקרה ולא ניתן לפתור את הבעיה, ניתן ליידע טכנאי שירות של בוש.
הוא יגיע לביתכם מצויד בכל החלקים הדרושים ויפתור את כל הבעיות. שירות חכם, פתרונות חכמים.
InfoLight – נקודת אור המוקרנת לרצפה לחיווי כשהמדיח פועל:
נקודת אור אדומה המוקרנת לרצפה המספקת מידע לגבי מצבו התפעולי, כדי שתדעו אם הוא עדיין עובד או שסיים את מחזור ההדחה.
הסוף לנזילות במדיח.
הגנה מפני נזילות חיונית למדיחי כלים. מערכת AquaStop שלנו מעניקה הגנה מלאה מפני נזילות.
כשהחיישן קולט נזילה, המדיח אוטומטית מפסיק לעבוד ומתחיל לשאוב מים דרך צינור דו-שכבתי.
עם AquaStop אתם מוגנים מפני נזקי מים – והאחריות בתוקף לאורך כל חיי המכשיר שלכם.
מאפינים:
Home Connect שליטה מרחוק על פעולת המדיח באמצעות אפליקציה ייעודית לטלפון הנייד.
tabCounter המלצה לתוכנית המתאימה – easyStart , פונקציית מונה הטבליות המתאימה ביותר עבור הכלים שלכם
Favorite קביעת תכנית מועדפת שכוללת שילוב של מספר אפשרויות רצויות
Silence on demand – הפחתת עוצמת הרעש למינימום האפשרי!
Tested Hygiene Quality – תוכניות מאושרות (LEVEL 1 + LEVEL 3) המותאמות לטפל במגוון של וירוסים
6 תכניות: אינטנסיבית 70° , אוטומטית 45°-65° , חסכונית 50° , שקטה 50° , אינטנסיבית מהירה 65° , תכנית מועדפת
4 לחצנים Remote start לשליטה מרחוק, Speed Perfect+ להדחה מהירה של עד 66% הזמן מהדחה רגילה, לחצן ליבוש נוסף – Extra Dry , לחצן חצי כמות – Half Load
MachineCare תכנית מיוחדת לשמירה על המדיח
DosageAssist – מערכת פירוק אקטיבית של טבליות הניקוי לתוצאות מושלמות
EcoSilence drive – מנוע ללא פחמים
מערכת חיישנים הכוללת: aquaSensor חיישן צלילות/עכירות המים לקבלת תוצאות מיטביות וחסכון בחשמל ובמים, LoadSensor חיישן העמסה להשלמה אוטומטית של מים שנאגרו בטעות בתוך הכלים
מנגנון 3in1 ultimate”: זיהוי אוטומטי של חומר ההדחה (טבליה, נוזל, אבקה) והתאמת תהליך הניקוי – לתוצאות הדחה מושלמות בכל חומר הדחה שתבחרו
InfoLight – נקודת אור אדומה המוקרנת לרצפה לחיווי כשהמדיח פועל
Heat Exchanger – מחלף חום – לייבוש היגייני ולחיסכון באנרגיה
טיימר להפעלה מאוחרת – עד 24 שעות
מעצורים למניעת יציאת הסלסלה מהמסילות
נוריות חיווי LED – בפנל לציון צורך בהוספת מלח ולציון צורך חומר הברקה
סלסלות מסוג Rack 2 – בעלת 2 מחיצות מתקפלות לצלחות בסלסלה העליונה ו-2 בתחתונה
מתקן מתפרק לסכו”ם בסל התחתון
סלסלה אמצעית Rackmatic – מתכווננת ל 3- גבהים ע”י ידיות אחיזה בצידי הסלסלה
AquaStop 24/7 – מנגנון הגנה בפני הצפה 24 שעות ביממה
מפרט טכני:
קיבולת: 13 מערכות כלים
צריכת מים: 9 ליטר
דירוג אנרגיה: D
חרישי: 42DB בלבד!
מידות:
גובה: 81.5 ס”מ
רוחב: 59.8 ס”מ
עומק: 55 ס”מ
אחריות מלאה לשנה על ידי BSH – ברשת תחנות השירות CSB.
אחריות על כל המוצרים בכפוף לתעודת האחריות של היבואן ומשתנה מעת לעת לפי תנאי היבואן. ט.ל.ח.
——————————————————————-
מייבשי כביסה: שנה אחריות מלאה, עלות התקנה – 50 ש”ח.
תנורים בנויים / מדיחים / מייבשי כביסה / מכונות כביסה: שנה אחריות מלאה.
מקררים: אחריות מלאה לשנה + 9 על המדחס ללא תוספת תשלום.
מכונות כביסה (מנוע ללא פחמים): 10 שנות אחריות היבואן הרשמי על המנוע ללא תוספת תשלום.
התקנת כיריים ותנורים משולבים תתבצע אך ורק ע”י טכנאי התקנה מורשה.
שירות זה כרוך בתשלום ויתבצע ע”י היבואן/טכנאי גז מורשה פרטי, בכפוף לדרישות היבואן.
תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן נותן האחריות למוצר זה.
תנאי האחריות לעיל היא עבור לקוחות פרטיים בלבד. לקוח עסקי ומוסדי לא נכלל בהנחיות אלו.
שירותי הובלה
באפשרותכם לקבל את המוצר שהזמנתם בשתי דרכים:
1) איסוף עצמי מאחד הסניפים ברשת אבי סופר בע”מ בתיאום ואישור מראש באם ישנו המוצר במלאי החנות.
2) הובלה לביתכם, בכפוף למגבלות הקיימות בקשר להובלות חריגות ו/או אירועים חריגים, כמפורט בהמשך להלן.
חברת ההובלה תיצור אתכם קשר טלפוני לתיאום מועד לביצוע האספקה.
מומלץ לפנות מבעוד מועד את כל המכשולים המונחים בדרך אל המקום בו יונח המוצר בביתכם.
יובהר כי המוביל לא יפנה בעצמו מכשולים ולא יפרק דלתות ו/או משקופים בביתכם.
מומלץ למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר ולהשוות אותם למידות המוצר, על מנת שנוכל להודיעכם מבעוד מועד האם מדובר בהובלה חריגה*
לתשומת ליבכם:
3 שבועות לפני חגי תשרי ולפני חג הפסח, זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים בזמני האספקה ובשעות האספקה.
בזמני מלחמה/מבצעים צבאיים זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים בזמני האספקה ובשעות האספקה.
הובלה חינם
הובלת חינם המוצגת באתר הינה הובלה על המוצר בלבד ואינה כוללת את התוספות הבאות במידה ויידרש.
הובלה חינם תינתן על מוצרים המוגדרים כ”הובלה חינם”.
מעל לקומה שלישית בבניין ללא מעלית או ללא מעלית זמינה ואו מעבר במדרגות ספירלה תידרש תוספת תשלום למוביל במעמד ההובלה. המחיר הסופי יקבע ע”י חברת ההובלה.
פירוק דלתות – במידה ויש לפרק חלק מהמוצר כדי להכניסו בפתח כלשהו, הדבר כרוך בתשלום נוסף ישירות למוביל – התשלום יינתן למוביל במעמד האספקה בלבד.
הובלה חינם אינה כוללת עלות הובלה מיוחדת כגון מנוף, תוספת הובלה מעבר לקו הירוק, רכב ממוגן בהובלה מעבר לקו הירוק וכד’.
המבצע תקף על כלל המוצרים באתר, זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים (פרט למוצרים שצוין עבורם זמן אספקה ארוך יותר).
דמי ההובלה המצוינים הינם עבור הובלה בגוש דן בלבד באזורים הבאים:
עד נתניה בצפון ועד אשדוד בדרום לא כולל ירושלים. דמי ההובלה לאזורים המרוחקים מהאזור המצוין לעיל יהיה בהתאם למוצר ולישוב המרוחק.
מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:
פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת ₪120
פירוק דלתות למקרר דלת ליד דלת ומקרר 3 דלתות ₪180
פירוק דלתות למקרר 4/5 דלתות ₪220
תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן ₪50
תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת ₪70
תוספת לקומה בתוך בית פרטי ₪50
תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה) ₪100
תוספת מנוף עד קומה 4 ₪400
תוספת מנוף מעל קומה 4 ₪100
במידה והוזמן מנוף ויש פינוי מוצר ישן ע”י המנוף – תוספת מחיר ₪100
אספקה לאחרי הקו הירוק מוצר לבן ₪250
אספקה לאחרי הקו הירוק מקרר ₪400
אספקה לאילת, הערבה ומצפה רמון למוצר לבן ₪300
אספקה לאילת, הערבה ומצפה רמון למזגן מעל 1.5 כ”ס ₪500
אספקה לאילת, הערבה ומצפה רמון למקרר ₪500
**מוצר לבן- מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.
ההובלה אינה כוללת שירותים כגון הובלה באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח בתיאום מול חברת ההובלות.
אין אפשרות לבצע הובלה כאשר המעברים בבניין ו/או בבית צרים מכדי להעביר דרכם את המוצר החשמלי (כגון מדרגות ספירלה).
אספקת מוצרים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן והערבה אילת ורמת הגולן כרוכה בתוספת תשלום.
לא תבוצע הובלה כאשר מדובר ביישוב שקיימת בו סכנת חיים למוביל
לתשומת לבכם: לקוח המבטל את הזמנת המוצר לאחר אספקתו – ישלם עבור ההובלה שהגיעה לביתו וחזרתה למחסני החברה בכפוף למחירון ההובלות.
מועדי אספקה
זמן האספקה המקסימלי למוצרים הינו 7 ימי עסקים, מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי ובתיאום מראש עם חברת ההובלות. לא כולל אזורים מרוחקים כגון: רמת הגולן, בקעת הירדן, איזור הערבה ואילת וישובים מעבר לקו הירוק שיתכן שזמני האספקה לאזורים אילו יהיו מעבר לזמן הנ”ל
מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’ – ה’ ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.
האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו’ וכן כפופים לאירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת טעות אנוש, עיכובים בנמל, שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה. במקרים כאמור, תיידע אתכם החברה, במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור במועד האספקה ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או קבלת מוצר חלופי או ביטול העסקה והשבת כספיכם, אך מעבר לכך לא תהיו זכאים לפיצוי נוסף.
החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בכם, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עמכם בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.
בעת אספקת המוצר ו/או באיסוף עצמי של מוצרים, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש לראות את טופס ההזמנה ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי, כתנאי למסירת המוצר.
במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת האמצעים שברשותה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק לכם את המוצרים ולא יימצא פתרון המקובל על הצדדים, תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר אליכם. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב לכם החברה את מלוא התמורה ששילמתם ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלכם, ולא תהיו זכאים לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.
איסוף עצמי
הנכם רשאים לבחור באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה, אך בכפוף לתשלום דמי שירות למחסן בסך 15 ש”ח ותשלום דמי ליקוט בסך 8 ש”ח – 30 ש”ח.
במעמד הרכישה יסוכם עמכם הסניף ו/או המחסן ממנו תתבקשו לאסוף את המוצר וכן ימסרו לכם שעות הקבלה\ .
בבואכם למחסן ו/או לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה ואת טופס ההזמנה שנשלח אליכם במעמד הרכישה ולהציגם באחת מעמדות התשלום\קבלה.
האחריות לביצוע ההובלה באיסוף עצמי היא עליכם, ולא תהיה לחברה כל אחריות לנזקים שייגרמו למוצרים בעת האיסוף וההובלה כאמור.
סעיף 30 בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב- 2012 מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני”- בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”- ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר, בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן- “הציוד הישן”), לדוגמה – במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של 200 ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של 600 ליטר ללא תוספת תשלום.
הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:
ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:
» כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.
» כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע”י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.
» כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.
» כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.
» כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע”י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.
לקוחות יקרים,
עקב המצב הבטחוני במדינה והחגים הקרובים, יתכנו עיכובים באספקות.
נאחל לימים שקטים וטובים.
רשת אבי סופר.