שכולם יחזרו הביתה בשלום 🎗
₪1,779
שואב אבק שוטף רובוטי שיאומי דגם Xiaomi Robot Vacuum S20 Plus בצבע שחור
מערכת לייזר לסריקה וניווט | עוצמת שאיבה חזקה + שטיפה + זיהוי שטיחים
זיהוי שטיחים חכם עם הרמת מטליות אוטומטית
זוג מטליות עגולות מסתובבות לפעולת שטיפה יעילה
חיישני צד לכיסוי מקסימלי של שטח הניקוי
חיישן קדמי לזיהוי והתמודדות עם מכשולים
עוצמת שאיבה חזקה במיוחד 6000PA
סוללה עוצמתית 5200mAh לזמן עבודה של עד 170 דקות
חיבור אלחוטי ליישום Mi Home בעברית ותמיכה בהפעלה קולית עם אמזון ®Alexa ו- ®Google Assistant
צפייה במפת הניקיון בזמן אמת
תומך בהתראות קוליות בעברית
מפרט טכני
זיהוי שטיחים חכם עם הרמת מטליות אוטומטית
מזהה שטיחים באמצעות חיישן אולטראסוני ומרים אוטומטית את בסיס מטליות השטיפה.
במצב שאיבת שטיח, השואב הרובוטי מפעיל באופן אוטומטי יניקה חזקה יותר כאשר המטליות מורמות, וכך מסיר אבק ביעילות מבלי להרטיב את השטיח.
סריקת וניווט לייזר 360°
באמצעות טכנולוגיית ניווט חדשנית בלייזר לסריקת כל החלל הפנימי בבית ב-360°, השואב הרובוטי בונה במהירות מפת פריסת בית ומתכנן במדויק את מסלול הניקוי, כדי להעניק לכם חווית ניקיון יעילה וללא דאגות:
• מיפוי מהיר
• תכנון מסלול ניקוי
• מיפוי רב-מפלסי (עד 5 מפות)
• חזרה לניקוי לאחר טעינה
מנוע שאיבה עוצמתי 6000Pa הנותן מענה חזק ויעיל גם ללכלוך עקש
המנוע העוצמתי מאפשר לשואב הרובוטי לשאוב בקלות עפר, שערות ואפילו חלקיקי אבק ממרווחים ברצפה, בהשאירו את הבית נקי ומצוחצח לאחר ניקוי עמוק ויעיל.
השואב הרובוטי מאפשר בחירה בין מצבי ניקוי ושטיפה שונים:
4 מצבי שאיבה – מצב שקט , מצב סטנדרטי , מצב חזק ומצב טורבו
3 מצבי שטיפה – רמה 1 , רמה 2, רמה 3
זוג מטליות לשטיפה
זוג מטליות עגולות מסתובבות המדמות הפעלת לחץ ידני לניקוי עמוק יותר, באמצעות 3 רמות השריה במים (בחירה ביישום); השטיפה מאפשרת להסיר כתמים קשים: כתמי קפה, בוץ וכתמים אחרים מרצפת הבית.
ניקוי פינות חכם ומתקדם בשילוב טכנולוגיית הימנעות ממכשולים
שילוב כפול של חיישן לייזר צידי וחיישני הימנעות ממכשולים מאפשר לשואב הרובוטי להימנע ממכשולים ואובייקטים בצורות וגדלים שונים באופן חלק, תוך שהוא מאפשר ניקוי קפדני סביבם.
ניקוי תחת ספות ומיטות, ובצמוד לרגלי שולח וכסאות
• זיהוי ומניעת נפילה במדרגות בזמן-אמת
• מדידה מדויקת בזמן-אמת
• ניקוי עמוק והימנעות חכמה ממכשולים
שליטה חכמה באמצעות היישום Mi Home ותמיכה בהפעלה קולית עם אמזון ®Alexa ו- ®Google Assistant
זיהוי ובחירת חדרים לניקוי
שינוי שמות חדרים
ניקוי אזורים, קיר וירטואלי ואזור מוגבל
תמיכה בעד 5 מפות למפלסים שונים
תזמון ניקוי ושטיפה
הפעלת סצנות חכמות עם התקני IoT בבית
התראה על הצורך בהחלפת אביזרים מתכלים: מסנן, מברשת ראשית, מברשת צד ומטלית שטיפה
חיישנים רבים למניעת היתקלויות וזיהוי מכשולים
חיישנים מרובים מאפשרים לשואב הרובוטי לזהות סביבות מורכבות, להפחית ביעילות היתקלות בחפצים או שאיבת חפצים שעלולים לתקוע את המברשת הראשית. השואב מתכנן את מסלול הניקוי שלו בצורה מתוחכמת ויסודית. בעבודה משולבת של כל החיישנים השואב מזהה אובייקטים ומכשולים ומבצע שינויים במסלול בזמן-אמת. השואב נע בתצורה שיטתית, בתצורת עבודה חכמה בשילוב יכולת עקיפת מכשולים, ומבטיח ניקיון יסודי, ניגוב ויעילות עבודה אופטימלית.
שואב רובוטי
דגם – B108GL
מידות – קוטר 97×350 מ”מ
סוללה – ליתיום 5200mAh
משקל – 3.8 ק”ג
קישוריות אלחוטית – ®Wi-Fi 802.11b/g/n 2.4GHz, Bluetooth
הספק נקוב – 55 וואט
מתח פעולה – 14.4 וולט
עמדת טעינה
דגם – B108GL-JZ
מידות – 94x126x130 מ”מ
מתח הפעלה – 100-240VAC , 50/60Hz
מתח יציאה – 1.0A , 19.8VDC
תכולת הערכה
רובוט שואב מדגם +Xiaomi Vacuum S20
מברשת ראשית (מותקנת במוצר)
מיכל אבק בנפח 450 מ”ל (מותקן במוצר)
מיכל מים בנפח 290 מ”ל (מותקן במוצר)
מברשת צד
כיסוי מברשת ראשית (מותקן במוצר)
מטלית עגולה 2x (מותקנת על גבי בסיס המטלית)
בסיס מטלית 2x
מטען חשמלי
עמדת טעינה
מברשת ניקוי (קיימת במארז המוצר)
מדריך למשתמש וכתב אחריות
אחריות על כל המוצרים בכפוף לתעודת האחריות של היבואן ומשתנה מעת לעת לפי תנאי היבואן. ט.ל.ח.
MIDEA
אחריות לשנה ע”י המילטון היבואן הרשמי
KONKA
אחריות לשנה ע”י המילטון היבואן הרשמי
HEMILTON
אחריות לשנה ע”י המילטון היבואן הרשמי
BISSELL
אחריות לשנה ע”י המילטון היבואן הרשמי
WAHL MOSER
אחריות לשנה ע”י המילטון היבואן הרשמי
XIAOMI
אחריות לשנה ע”י המילטון היבואן הרשמי
כל האמור לעיל בהתאם לתקנון שנמצא באתר החברה.
תנאי האחריות לעיל היא עבור לקוחות פרטיים בלבד. לקוח עסקי ומוסדי לא נכלל בהנחיות אלו.
שירותי הובלה
באפשרותכם לקבל את המוצר שהזמנתם בשתי דרכים:
1) איסוף עצמי מאחד הסניפים ברשת אבי סופר בע”מ בתיאום ואישור מראש באם ישנו המוצר במלאי החנות.
2) הובלה לביתכם, בכפוף למגבלות הקיימות בקשר להובלות חריגות ו/או אירועים חריגים, כמפורט בהמשך להלן.
חברת ההובלה תיצור אתכם קשר טלפוני לתיאום מועד לביצוע האספקה.
מומלץ לפנות מבעוד מועד את כל המכשולים המונחים בדרך אל המקום בו יונח המוצר בביתכם.
יובהר כי המוביל לא יפנה בעצמו מכשולים ולא יפרק דלתות ו/או משקופים בביתכם.
מומלץ למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר ולהשוות אותם למידות המוצר, על מנת שנוכל להודיעכם מבעוד מועד האם מדובר בהובלה חריגה*
לתשומת ליבכם:
3 שבועות לפני חגי תשרי ולפני חג הפסח, זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים בזמני האספקה ובשעות האספקה.
בזמני מלחמה/מבצעים צבאיים זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים בזמני האספקה ובשעות האספקה.
הובלה חינם
הובלת חינם המוצגת באתר הינה הובלה על המוצר בלבד ואינה כוללת את התוספות הבאות במידה ויידרש.
הובלה חינם תינתן על מוצרים המוגדרים כ”הובלה חינם”.
מעל לקומה שלישית בבניין ללא מעלית או ללא מעלית זמינה ואו מעבר במדרגות ספירלה תידרש תוספת תשלום למוביל במעמד ההובלה. המחיר הסופי יקבע ע”י חברת ההובלה.
פירוק דלתות – במידה ויש לפרק חלק מהמוצר כדי להכניסו בפתח כלשהו, הדבר כרוך בתשלום נוסף ישירות למוביל – התשלום יינתן למוביל במעמד האספקה בלבד.
הובלה חינם אינה כוללת עלות הובלה מיוחדת כגון מנוף, תוספת הובלה מעבר לקו הירוק, רכב ממוגן בהובלה מעבר לקו הירוק וכד’.
המבצע תקף על כלל המוצרים באתר, זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים (פרט למוצרים שצוין עבורם זמן אספקה ארוך יותר).
דמי ההובלה המצוינים הינם עבור הובלה בגוש דן בלבד באזורים הבאים:
עד נתניה בצפון ועד אשדוד בדרום לא כולל ירושלים. דמי ההובלה לאזורים המרוחקים מהאזור המצוין לעיל יהיה בהתאם למוצר ולישוב המרוחק.
מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:
פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת ₪120
פירוק דלתות למקרר דלת ליד דלת ומקרר 3 דלתות ₪180
פירוק דלתות למקרר 4/5 דלתות ₪220
תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן ₪50
תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת ₪70
תוספת לקומה בתוך בית פרטי ₪50
תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה) ₪100
תוספת מנוף עד קומה 4 ₪400
תוספת מנוף מעל קומה 4 ₪100
במידה והוזמן מנוף ויש פינוי מוצר ישן ע”י המנוף – תוספת מחיר ₪100
אספקה לאחרי הקו הירוק מוצר לבן ₪250
אספקה לאחרי הקו הירוק מקרר ₪400
אספקה לאילת, הערבה ומצפה רמון למוצר לבן ₪300
אספקה לאילת, הערבה ומצפה רמון למזגן מעל 1.5 כ”ס ₪500
אספקה לאילת, הערבה ומצפה רמון למקרר ₪500
**מוצר לבן- מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.
ההובלה אינה כוללת שירותים כגון הובלה באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח בתיאום מול חברת ההובלות.
אין אפשרות לבצע הובלה כאשר המעברים בבניין ו/או בבית צרים מכדי להעביר דרכם את המוצר החשמלי (כגון מדרגות ספירלה).
אספקת מוצרים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן והערבה אילת ורמת הגולן כרוכה בתוספת תשלום.
לא תבוצע הובלה כאשר מדובר ביישוב שקיימת בו סכנת חיים למוביל
לתשומת לבכם: לקוח המבטל את הזמנת המוצר לאחר אספקתו – ישלם עבור ההובלה שהגיעה לביתו וחזרתה למחסני החברה בכפוף למחירון ההובלות.
מועדי אספקה
זמן האספקה המקסימלי למוצרים הינו 7 ימי עסקים, מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי ובתיאום מראש עם חברת ההובלות. לא כולל אזורים מרוחקים כגון: רמת הגולן, בקעת הירדן, איזור הערבה ואילת וישובים מעבר לקו הירוק שיתכן שזמני האספקה לאזורים אילו יהיו מעבר לזמן הנ”ל
מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’ – ה’ ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.
האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו’ וכן כפופים לאירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת טעות אנוש, עיכובים בנמל, שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה. במקרים כאמור, תיידע אתכם החברה, במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור במועד האספקה ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או קבלת מוצר חלופי או ביטול העסקה והשבת כספיכם, אך מעבר לכך לא תהיו זכאים לפיצוי נוסף.
החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בכם, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עמכם בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.
בעת אספקת המוצר ו/או באיסוף עצמי של מוצרים, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש לראות את טופס ההזמנה ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי, כתנאי למסירת המוצר.
במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת האמצעים שברשותה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק לכם את המוצרים ולא יימצא פתרון המקובל על הצדדים, תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר אליכם. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב לכם החברה את מלוא התמורה ששילמתם ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלכם, ולא תהיו זכאים לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.
איסוף עצמי
הנכם רשאים לבחור באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה, אך בכפוף לתשלום דמי שירות למחסן בסך 15 ש”ח ותשלום דמי ליקוט בסך 8 ש”ח – 30 ש”ח.
במעמד הרכישה יסוכם עמכם הסניף ו/או המחסן ממנו תתבקשו לאסוף את המוצר וכן ימסרו לכם שעות הקבלה\ .
בבואכם למחסן ו/או לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה ואת טופס ההזמנה שנשלח אליכם במעמד הרכישה ולהציגם באחת מעמדות התשלום\קבלה.
האחריות לביצוע ההובלה באיסוף עצמי היא עליכם, ולא תהיה לחברה כל אחריות לנזקים שייגרמו למוצרים בעת האיסוף וההובלה כאמור.
סעיף 30 בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב- 2012 מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני”- בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”- ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר, בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן- “הציוד הישן”), לדוגמה – במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של 200 ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של 600 ליטר ללא תוספת תשלום.
הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:
ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:
» כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.
» כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע”י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.
» כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.
» כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.
» כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע”י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.
לקוחות יקרים,
עקב המצב הבטחוני במדינה והחגים הקרובים, יתכנו עיכובים באספקות.
נאחל לימים שקטים וטובים.
רשת אבי סופר.