אחריות מלאה לשנה על ידי אלקטרה סחר.
אחריות על כל המוצרים בכפוף לתעודת האחריות של היבואן ומשתנה מעת לעת לפי תנאי היבואן. ט.ל.ח.
אחריות לקולטים Sauter – שנה מלאה ע"י אלקטרה
אחריות לכיריים חשמל ואינדוקציה Sauter – שנה מלאה ע"י אלקטרה
אחריות לכיריים גז Sauter – שנה מלאה ע"י אלקטרה התקנת כיריים תבוצע אך ורק ע"י טכנאי גז מוסמך ובתשלום נוסף
אחריות למקררים Sauter – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה
אחריות למקררים Sauter – שנת אחריות על פי דין ע"י אלקטרה
אחריות לתנורים בנויים ברוחב 90 ס"מ Sauter – שנת אחריות על פי דין
אחריות לתנורים בנויים ברוחב 60 ס"מ Sauter – שנת אחריות על פי דין
אחריות לתנורים משולבים Sauter -שנת אחריות על פי דין – התקנת כיריים בתנור תבוצע אך ורק ע"י טכנאי גז מוסמך ובתשלום נוסף
אחריות לתנורים ברוחב 90 ס"מ Sauterr – שנת אחריות מלאה +שנתיים נוספות מוגבלות בתשלום של 399 ש"ח ע"י אלקטרה – התקנת כיריים בתנור תבוצע אך ורק ע"י טכנאי גז מוסמך ובתשלום נוסף
*בכפוף לתעודת האחריות של היבואן
מוצרי סאוטר ומילה – פתיחה והתקנה ע"י טכנאי אלקטרה בלבד
התקנת כיריים ותנורים משולבים תתבצע אך ורק ע"י טכנאי התקנה מורשה.
שירות זה כרוך בתשלום ויתבצע ע"י היבואן/טכנאי גז מורשה פרטי, בכפוף לדרישות היבואן.
אחריות לבלנדרים Philips – שנתיים ע"י אלקטרה
אחריות למגהצים Philips – שנתיים ע"י אלקטרה
אחריות למיקסרים Philips – שנתיים ע"י אלקטרה
אחריות למסחטות מיץ Philips – שנתיים ע"י אלקטרה
אחריות למעצבי שיער Philips – שנתיים ע"י אלקטרה
אחריות למסירי שיער Philips – שנתיים ע"י אלקטרה
אחריות לשואבי אבק Philips – שנתיים ע"י אלקטרה
אחריות לקומקומים Philips – שנתיים ע"י אלקטרה
אחריות למכונות גילוח Philips – שנתיים ע"י אלקטרה
אחריות למכונות תספורת Philips – שנתיים ע"י אלקטרה
אחריות לסירי טיגון Philips – שנתיים ע"י אלקטרה
אחריות למכונת פסטה Philips – שנתיים ע"י אלקטרה
אחריות למעבדי מזון Philips – שנתיים ע"י אלקטרה
*בכפוף לתעודת האחריות של היבואן
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
אחריות למזגנים:
בכפוף לתעודת אחריות
ELECTRA AAA INV
ELECTRA MAGIC INV
ELECTRA A INVERTER
ELECTRA MAGIC TOUCH
ELECTRA MAGIC
ELECTRA PLATINUM X
EECTRA EMD A SQ INV
ELECTRA A
ELECTRA CLASSIC INV
* האחריות מותנת בהפעלה ע"י מפעיל מורשה ELECTRA VRF
ELECTRA CLASSIC
ELECTRA EMD
ELECTRA JAMAICA
ELECTRA COMPACT
ELECTRA LS
ELECTRA MULTI INV
** רישום באתר הספק תוך 30 יום מהרכישה
תנאי האחריות לעיל היא עבור לקוחות פרטיים בלבד. לקוח עסקי ומוסדי לא נכלל בהנחיות אלו.
פינוי פסולת אלקטרונית
סעיף 30 בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע"ב- 2012 מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.
"ציוד חשמלי ואלקטרוני"- בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.
"ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה"- ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר, בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן- "הציוד הישן"), לדוגמה – במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של 200 ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של 600 ליטר ללא תוספת תשלום.
הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:
- הציוד הישן יהיה מוכן לפינוי ממקום סביר בו נעשה שימוש בד"כ (לדוגמא, מקרר פונה מהמטבח ומכונת כביסה מחדר הכביסה) או מהמקום בו מוצב המוצר החדש.
- הציוד הישן יפונה כאשר הוא יכול לעבור בבטחה ובחופשיות את המפתן, את הפתחים ואת המעברים של הדירה ו\או של הכניסה לבניין ולחצר הבניין ללא צורך בפירוק נוסף, בהפרדה או בניתוק של חלקים ממנה או מתשתיות המבנה.
- הציוד הישן חייב להיות מנותק טרם פינויו מחשמל, גז או מים, רהיט או כל חיבור קבוע ארעי אחר לתשתיות הבית או לחפצים אחרים.
- הציוד הישן יפונה כשהוא ריק. לא תפונה פסולת שאינה מהווה פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני, לרבות מים, קרח, מזון, כביסה או כל פריט אשר אינו חלק בציוד הישן עצמו.
- הציוד הישן יפונה כשהוא שלם כלומר לא פורקו ממנו חלקים (לדוגמא- לא יפונה ציוד ישן ללא מנוע או דלת)
- לא יפונו חלקי מוצר ניתקים או מחוברים שאינם נמצאים בציוד הישן במועד הפינוי ואינם חלק ממוצר חדש דומה, לדוגמא: מגש תנור אפיה יפונה רק כאשר הוא בתור התנור הישן.
- המוביל לא יידרש להמתין מעבר למספר דקות ספורות (לא יותר מ10 דקות) לצורך ביצוע פעולת הכנת הציוד הישן לפינוי עבור הלקוח.
- לא יפונה ציוד ישן אשר עלול ליצור בעת פינוי סיכון בריאותי או בטיחותי.
ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:
» כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.
» כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע"י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.
» כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.
» כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.
» כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע"י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.
- מומלץ כי הקונה יידע את איש המכירות מבעוד מועד אם ברצונו לפנות את המוצר הישן ובמקרים חריגים לפינוי.