שואב אבק נטען

סינון לפי מחיר
4589420

מותג
אביזר לבעלי חיים
זמן עבודה
תחנת עגינה/ מתקן תלייה לקיר

איך לבחור שואב אבק נטען?

לפני שאתם עומדים לרכוש את שואב האבק הנטען החדש שלכם, חשוב שתתמקדו במה אתם בעצם צריכים. נכון שלשאול חברים, שכנים ובטח המשפחה “מהו שואב אבק נטען מומלץ” זה דבר נכון, אך לא כולם משתמשים בשואב אבק כמו שאתם תשתמשו. מה שחשוב בסוף תהליך הרכישה הוא לא הדגם, אלא המענה על הצרכים שלכם – ורק שלכם. ננסה לעשות לכם קצת סדר.

שואב אבק נטען – מה הוא?

שמו השני של השואב הוא “שואב עומד” והוא למעשה הסוג השולט היום בעולם השואבים הביתיים. שואב אבק נטען מתאים לשימושים בכלל הבית. הוא שואב את הרצפה וגם את השטיחים, ועם אביזרים שמגיעים עם ערכת השואב, ניתן גם לשאוב וילונות, ספות ומקומות גבוהים בבית.
הפעלתו היא ע”י סוללה נטענת וזה נתון חשוב שנרחיב עליו בהמשך. עוצמת השואב משתנה, תלוי דגם וחוזק מנוע.

שואב אבק נטען לבית

בשנים האחרונות, שואב האבק האלחוטי החליף בבתים רבים את השימוש במטאטא וביעה. השימוש העיקרי בו הפך להיות על רצפה ופרקטים, והוא כלי עזר יעיל ומהיר בכל בית. הוא זה ש”יעמוד” לצידכם ביום יום או אחרי אירוח במקסימום יעילות – רק… זכרו להטעין אותו כדי שזמן העבודה שלכם איתו יהיה מקסימלי.

איך בוחרים שואב אבק נטען מומלץ?

מסתכלים על 3 פרמטרים ראשיים:
עוצמת היניקה, בשיטת השאיבה ובמערכת הסינון

עוצמת היניקה: ככל שעוצמת היניקה גבוהה יותר – כך גדל כושר הניקוי של השואב. עוצמת היניקה בשואבי אבק נטענים נעה בטווחים שבין WSP300 ל-WSP450.
מה אתם שואבים בבית? יש לכם שטיחים דקים? בחרו שואב בעוצמה של WSP 380 לפחות. יש לכם שטיחים עבים? בחרו שואב בעוצמה גובהה יותר.

שיטת השאיבה: שתי שיטות השאיבה הן: צקלונית וישירה
שאיבה ישירה – שואבים עם או בלי מיכל. השאיבה מתפצלת – הלכלוך מובל למיכל והאוויר עובר דרך מסנן השואב ההופך אותו לאוויר נקי שנפלט החוצה.
שאיבה צקלונית /צנטריפוגלית – שואבים ללא שקית/מיכל. כוח צנטריפוגלי מפריד בין הלכלוך לאוויר, וכל הפעולה היא פנימית. הוא שומר על עוצמת שאיבה גבוהה לזמן ממושך יותר כיוון שאין שקית שנסתמת.

מערכת הסינון: איכות האוויר שיוצא מהשואב חזרה לחלל אותו אתם שואבים, תלויה במידה רבה באיכות הסינון. בכל שואב מותקן לפחות מסנן אחד. המתמטיקה פשוטה, ככל שיש יותר מסננים בשואב אבק – הסינון יהיה יעיל יותר וכמות הלכלוך והאבק שתחזור לחלל החדר תהיה מינימלית.

 

שואב אבק נטען לרכב

כמה פעמים קרה לכם שנכנסתם לרכב וראיתם פירורים או לכלוך על מושב הרכב, על רצפת הרכב, ליד ידית ההילוכים ושאלתם את עצמכם מתי תבקרו בפעם הבאה במתקן לשטיפת הרכב? אם אין לכם זמן, הפתרון היעיל ביותר הוא שואב אבק נטען לרכב. שואב אבק נטען קטן שיישב קבוע בפינה ברכב וייתן לכם שקט מהיר והרגשה של ניקיון סביבכם.
תוכלו לבחור אחד משני סוגים שואבים:
שואב אבק נטען ידני:
שואב אבק נטען ידני הוא קומפקטי, קל, נטען ומופעל ע”י השקע של הרכב. היתרון המרכזי שלו הוא שהוא נייד וקומפקטי כך שהוא יכול להגיע לאזורים נסתרים ביותר קלות. החיסרון שלו הוא שיש לו כוח יניקה מוגבל.
שואב אבק אלחוטי נטען לרכב:
שואב אבק נטען לרכב הוא נוח וגמיש, מתאימים לרכבים קטנים וגדולים ולא תלויים בחיבור חשמלי.
רובם מגיעים עם אביזרים לניקוי המותאם לכל חלק ברכב.
חשוב לבדוק את חיי הסוללה ולטעון אותם בצורה קבועה כדי להוציא מהם את המקסימום.

לסיכום, אין שואב שמתאים לכולם: גודל הבית, סוג הריצוף (או הפרקט), כמות השטיחים, מספר הנפשות, נוכחות של חיות מחמד, אורח-החיים שלכם, נוחות השימוש והיכולת לשאת משקל – כל אלו ישפיעו על הבחירה.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]