מיקסר

סינון לפי מחיר
3790689

מותג
נפח קערה
סוג הקערה
הספק בוואט
מטחנת בשר

המדריך המלא לבחירת מיקסר ביתי

מיקסר הוא מוצר חובה בכל מטבח. לקוחות שואלים תמיד: איזה מיקסר מומלץ? יש מיקסר מקצועי מומלץ? ננסה לעשות לכם סדר לגבי סוגי המיקסרים הקיימים בשוק: מיקסר חשמלי, מיקסר לעוגות, מיקסר ביתי מקצועי מומלץ, מחיר מיקסר ואת התכונות החשובות של המיקסר כדי שתדעו לרכוש את המיקסר שהכי מתאים לשימוש שלכם ולמטבח שלכם.

סוגי מיקסרים:

שני סוגי המיקסרים הנפוצים הם מיקסר ידני ומיקסר שולחני.
ניתן גם להשיג מיקסרים משולבים – מיקסר ידני הניתן לשימוש גם כמיקסר שולחני.
מיקסר ידני מיועד להקצפה ולערבול תערובות דלילות בכמויות קטנות יחסית. מיקסר ידני קטן במידותיו ולכן לעיתים נוח יותר מבחינת אחסון ותפיסת מקום על משטח העבודה.
מיקסר שולחני מיועד לערבול תערובות ובצקים בכל רמות הסמיכות. לרוב הוא הוא מיקסר עם וו לישה, הוא מסיבי יותר ובעל אפשרויות פעולה רחבות בעולם האפיה.
מיקסר משולב הוא שילוב בין שני המיקסרים. ניתן לעבוד איתו בשתי הצורות – גם כמיקסר ידני וגם כמיקסר שולחני.

מיקסר לעוגות:

מיקסר לעוגות יכול להיות גם מיקסר ידני וגם מיקסר שולחני. לעוגות פשוטות ומהירות מיקסר ידני יתאים ויספיק בהחלט. לעוגות מורכבות נדרש מיקסר ללישת בצק, מיקסר עם וו לישה שיכול להיות עזר ללישת בצקים מכל הסוגים, קיבולת הקערה שלו גדולה והוא חוסך מאמץ ומייעל את עבודת המטבח.

איזה מיקסר מתאים לכם?

מיקסר טוב הוא מיקסר למטבח שעונה על הצרכים שלכם.
אם הצרכים הם בסיסיים – רכשו מיקסר ידני.
אם אתם עובדים עם בצקים – רכשו מיקסר שולחני.
בדקו את כוח המנוע – ככל שכוח המנוע חזק יותר – כך תוכלו לעבוד עם מרכיבים קשים יותר וכמויות גדולות יותר.
בדקו את נפח הקערה והתאימו אותה לכמויות איתם אתם עובדים.
אביזרים – קנו מראש מיקסר למטבח עם האביזרים המתאימים לך. צריכים מיקסר ללישת בצק – בדקו שהמיקסר עם וו לישה. צריכים מיקסר לערבול פשוט – בדקו שיש לכם את הווים שמתאימים לצורך שלכם.

אין ספק שמיקסר היום אינו מותרות והוא כלי עבודה בסיסי בכל מטבח. חשוב שתבחרו מיקסר למטבח שמתאים לכם ולפעולות שאתם מבצעים במטבח כדי שהוא ישרת אתכם בצורה הטובה והיעילה ביותר.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]