מעבד מזון

סינון לפי מחיר
1890419

מותג
נפח המיכל
הספק בוואט
אביזרים נלווים למעבד מזון

מעבד מזון – כל מה שחשוב לדעת

מעבד מזון הוא כלי עזר לכל בשלן, מהפשוט ביותר ועד המקצועי ביותר. היום תמצאו לרכישה מעבדי מזון קטן, מעבד מזון חשמלי, מעבד מזון משולב בלנדר בגדלים ומחירים שונים. מעבד מזון חוסך זמן, מקצר תהליכים במטבח ומומלץ לכל מטבח. מעבדי מזון מגיעים כיום במגוון רחב של עוצמות וגדלים.

מה זה מעבד מזון?

מעבד מזון מקצועי עושה עבורנו פעולות יעילות כגון: לישה, פריסה, הקצפה, עיבוד מזון ועוד! והכל תוך דקות וביעילות מקסימלית. הוא בעל קערות בגדלים שונים, סכין חיתוך ואביזרים שונים התלויים בדגם ובשימוש.

השימוש במעבד מזון

מאוד מהר מעבד המזון יהפוך לחבר הכי טוב שלכם במטבח. השימוש בו מהיר ויעיל. מעבד מזון מומלץ בדיוק עבור השימושים הבאים:

שנתחיל בסלט? מעבד מזון קטן או גדול יחתוך עבורכם את הירקות לסלט (ויש כאלה שאפילו יעשו את זה בצורות).

שנבשל? מעבד מזון יכול לקצוץ עבורכם בשר, לקצוץ את הבצל, לערבב כמה מרכיבים לרוטב מעולה או מרינדה מפנקת ולעשות את כל מה שאתם הייתם עושים בזמן רב – בדקות ספורות.

שנאפה? מעבד המזון הופך לא פעם למערבל מזון, מקציף ביצים, לש במקומנו בצקים לעוגות ועושה עבורנו גם מחיות.

 

מעבד מזון משולב בלנדר

לא מעט מעבדי מזון משלבים בתוכם גם בלנדר. היתרון הוא הפעלה של שתי התכונות במכשיר אחד ולפעמים גם במקביל. מעבד מזון משולב בלנדר מגיע או עם ראש מתחלף או זה לצד זה. קחו בחשבון את מיקום האחסנה אם אתם בוחרים במעבד מזון משולב בלנדר.

כמה עולה מעבד מזון?

מחיר מעבד מזון תלוי בעוצמתו, באביזריו, בתכונתו ובמותג. מעבד מזון מומלץ הוא כזה שמתאים בדיוק לצרכים שלכם, למקום האחסון שלכם ולתקציב שלכם ומחירו נע בין מאות בודדות לאלפי שקלים.

 

מעבד מזון הוא השותף שלכם למטבח. תוכלו לבחור מעבד מזון קטן, מעבד מזון מקצועי, מעבד מזון משולב בלנדר – כל אחד מהם יעשה את העבודה, יחסוך לכם זמן רב וישדרג כל מנה שתוציאו מהמטבח שלכם ביעילות מקסימלית.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]