מסכי טלוויזיה

הגיע הזמן להחליף מסך טלוויזיה או לרכוש מסכי טלוויזיה לכל חדרי הבית? השפע והדגמים מציפים אתכם? אין לכם מושג איזה מסך טלוויזיה מומלץ, איזה גודל מסך מתאים לכם? הכנו לכם טיפים שימקדו אתכם בדרך לרכישת מסך הטלוויזיה שיתאים לכם. עיינו במוצרים והמשיכו לקרוא.
סינון לפי מחיר
31990540

סינון לפי קטגוריות
מותג
גודל המסך
רזולוציה מסך
SMART TV
טכנולוגיה
כניסות HDMI
כניסות USB
מערכת הפעלה
עידן +

איך בוחרים מסך טלוויזיה?

מסכי הטלוויזיה של הדור הזה הם מסכים חכמים, יפים, בעיצובים דקים ואלגנטיים ומשתלבים בכל מיקום בבית בלי לתפוס יותר מידי מקום. לכל הטלוויזיות יש מרחק וזווית מומלצים שאתם צריכים לשקול בעת הבחירה ואז התקנתה בביתכם.

כל שעליכם לחשוב הוא בראש ובראשונה על מיקום מסך הטלוויזיה בחלל החדר בו הוא יהיה. האם נכון לכם מסך טלוויזיה גדול? האם מתאים לכם יותר מסך טלוויזיה דק במיוחד? האם אתם נעולים על מותג מסוים? אתם מבקשים מסך טלוויזיה מומלץ? אחרי שעניתם על כל השאלות, ממשיכים הלאה.

גדלים של מסכי טלוויזיה

מסכי טלוויזיה היום מגיעים בגדלים החל מ 32″ ומעלה. מסך טלוויזיה גדול הוא חלום בכל בית, אך חשוב שתבדקו שהוא מתאים לחלל בו אתם שמים אותו. החישוב של גודל מסך הטלוויזיה שנכון לחלל שלכם מתבצע ככה: צופים בשידורי טלוויזיה רגילים? ההמלצה היא שהמסך יתפוס כ 30-40 מעלות משדה הראייה כולו. כדי לקבל מרחק מתאים זה, הכפילו את גודל המסך ב-1.2. לדוגמא: אם תרצו מסך טלוויזיה בגודל 75 אינץ’, עליכם לשבת במרחק של 90 אינץ’ או 2.3 מטרים ממנה.

מסך טלוויזיה דק במיוחד

כיום, המותגים המובילים, דואגים במיוחד לעיצוב מסכי הטלוויזיה. אם אתם רוצים מסך טלוויזיה דק במיוחד, עליכם לברר את מידות המסך לפני הרכישה. יש מגוון רחב של מסכים נטולי שוליים ובדגמים היוקרתיים של המותגים, עובי המסך לא עולה לעיתים על  1.5 ס”מ. ישנם דגמים הנראים כמו מסגרת לתמונה ואף מקרינים עליהם תמונה קבועה או מתחלפת שהופכת את מסך הטלוויזיה לאקססוריז לבית.

תכונות מסכי טלוויזיה

אחרי שהתעסקתם בגודל ובנראות, חשוב לצלול לתכונות מסך הטלוויזיה ולבחור מסך טלוויזיה מומלץ שצרכי הצפייה שלכם. איכות התמונה במסך בטלוויזיה נקבעת ע”י: סוג פאנל התצוגה, רזולוציית המסך, בהירות, יחס ניגודיות, מנגנון החלקת תמונה, מערכת ההפעלה, מערכת הסאונד, חיבורים ותאימות לשידורי הטלוויזיה (הנמצאים בגב המסך).  סוג הטכנולוגיה של המסך ישפיע על מחירו. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר, כך איכות הצפייה תהייה טובה יותר והמחיר יקר יותר.

אחריות על מסך טלוויזיה

האחריות על מסכי טלוויזיה נעה בין שנה לשלוש שנים ויש חברות שנותנות הרחבת אחריות ישירות מול היבואן. מאוד חשוב לבדוק מי נותן האחריות על המסך –  האם היבואן הרשמי או יבואן מקביל (המלצה שלנו – דבקו ביבואן רשמי) וחשוב לא פחות לבדוק את תנאי האחריות ולוודא כי היבואן מעניק שירות החלפה ותיקונים אמין ומקורי המותאם למסך שרכשתם.

מסכי טלוויזיה מומלצים

קישורים למסכי טלוויזיה מומלצים שלנו:
מסכי LG – https://www.soferavi.co.il/shop/pc-628~attrs-124.644/
מסכי טלוויזיה  סמסונג – https://www.soferavi.co.il/shop/pc-628~attrs-124.658/
מסכי טלוויזיה סוני – https://www.soferavi.co.il/shop/pc-628~attrs-124.669/
מסך טלוויזיה 55 אינץ’ – https://www.soferavi.co.il/shop/pc-628~attrs-125.430/
מסכי טלוויזיה 75 אינץ’ – https://www.soferavi.co.il/shop/pc-628~attrs-125.433/

באבי סופר תמצאו מוכרנים שיתאימו לכם מסך טלוויזיה מומלץ וישאל אתכם את כל השאלות הנכונות כדי לבחור לכם את מסך הטלוויזיה שיתאים לצרכים שלכם, לבית שלכם ולחוויית הצפייה שלכם. בואו להתחדש. מחפשים טלוויזיה איכותית? ללא ספק הגעתם למקום הנכון.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]