בדוריות וקריוקי

סינון לפי מחיר
1890250

מותג

בידורית קריוקי – מדריך קניה

בשנים האחרונות השוק מוצף בבידוריות. בידורית קריוקי מומלצת בעיקר לאירועי קריוקי, לאירועים במיקומים ארעיים כמו פארקים וחוף הים ובכל מקום שרוצים מוזיקת רקע לכמה שעות. יש המון יתרונות בבידורית קריוקי ומגוון עצום של בידוריות מקצועיות. קנייה חכמה תאפשר לכם להימנע מלהוציא יותר מדי כסף ועל כן חשוב לשים דגש על כמה פרטים חשובים לפני רכישת בידורית.

הגדירו את הצורך בבידורית

האם אתם מחפשים בידורית לקריוקי? (קריוקי חברים) האם אתם מחפשים בידורית מקצועית למטרת עבודה? (הדרכה, הפעלה, הרצאה)? או האם אתם מחפשים בידורית מומלצת לכל אפשרות?

פרמטרים שחשוב שתבדקו

גודל ועוצמה – חשבו על המיקום, כמות המשתתפים ועל התנאי השטח במיקום שאליו מיועדת הבידורית.

חיבור למיקרופון – אם אין לכם מיקרופון משלכם, דעו שיש בשוק הבידוריות בידוריות עם מיקרופון ויש בידוריות עם 2 מיקרופונים – אם אתם רוכשים בידורית ללא מיקרופון, חשוב שתבדקו שהדגם שאתם רוכשים יוכל להתחבר פיזי או בבלוטות׳.

חיבורים נוספים – בידורית איכותית תכלול חיבורים כמו יציאות לחיבור מיקרופונים, שקע USB לחיבור זיכרון נייד, חריץ לכרטיס זיכרון, כניסת AUX המאפשרת חיבור של מכשירים חיצוניים, קישורית בלוטות’ ואם אתם רוצים בידורית עוצמתית בדקו שיש גם יציאות לחיבור רמקולים נוספים ליצירת סאונד חזק יותר, יציאה לחיבור כלי נגינה חשמליים ואופציה לחיבור מסכים חיצונים.

ניידות – בידורית קריוקי ניידת מגיעה בכמה צורות. חשוב שתבדקו שהיא קלה לנשיאה או שהיא מחוברת לגלגלים – שוב, לפי הצורך שלכם במרחק הרגלי שאתם אמורים להעביר אותה עד למקומה הסופי באירוע.

ספק ואיכות – בידורית איכותית היא בידורית שמצד אחד תספק את הצרכים שלשמם היא נרכשה ובמקביל תהייה נטולת תקלות. לכן חשוב להתייעץ, לראות מספר דגמים, להבין מי הספק של הבידורית ומה האחריות.

חיבור חשמלי או בטרייה – אם הבידורית נמצאת במקום קבוע ובתוך מבנה עם נקודת חשמל זמינה וקרובה, הבטרייה לא צריכה להדאיג אתכם והיתרון ברור. אך אם היא לא, יש לא מעט בידוריות שניתן להטעין אותן כדי שתוכלו להשתמש בהן באופן אלחוטי שחוסכת לכם כבלים אך אתם חייבים לזכור שבטרייה מוטענת מספיקה לזמן קצוב.

פאנל לשליטה נוחה ופשוטה – לבידורית קריוקי מומלצת, ככל שיש לפאנל יותר כפתורי שליטה, כך השימוש הוא יותר נח ויעיל. חשוב שתשימו לב לכפתורים שליטה בסיסיים: עצירה וזפזופ בין קבצים, כפתורי אפקטים, דיבור תוך כדי השמעת מוסיקת רקע וכד’ בהתאם לצרכים שלכם.

אחריות

חשוב לרכוש בידורית שהמותג שלנו הוא של חברה מוכרת ובעלת שירות לקוחות פעיל ומהיר. משך האחריות על בידוריות הוא בדר”כ 3 שנים.

לסיכום
היצע הבידוריות בשוק הוא רחב ומגוון וטווח המחירים גדול למדי. אנחנו ממליצים לכם לדעת מראש ולהתאים את הבידורית לצרכים שלכם. שווה לכם להשקיע בבידורית קריוקי מושקעת כדי שתוכלו להפיק מהבידורית את המקסימום וליהנות ממנה לאורך זמן ובנוחות מקסימלית.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]