מדיח כלים אינטגרלי מלא

סינון לפי מחיר
90401680

מותג
רוחב
מערכות כלים
הטענת סכו"ם
צריכת מים ממוצעת למחזור
עוצמת רעש
חיווי מוקרן לרצפה
ארץ ייצור
icle>

מדיח כלים אינטגרלי מלא – כל מה שחשוב לדעת

אם אתם מחפשים מדיח כלים אינטגרלי מלא, סימן שחשוב לכם שהמטבח שלכם ייראה אחיד ומעוצב לטעמכם. מדיח אינטגרלי מוסתר לחלוטין ונראה כמו עוד ארון במטבח. החסרון הבסיסי שלו הוא שלא תוכלו לעקוב אחר ההתקדמות של ההדחה בלי לפתוח את הדלת כי כפתורי ההפעלה עברו לחלק הפנימי של דלת המדיח.

מהו מדיח כלים אינטגרלי?

מדיח כלים אינטגרלי הוא מדיח רגיל שמצופה בשכבה חיצונית הזהה לעיצוב ארונות המטבח. המדיח מגיע חשוף ואת השכבה החיצונית עושה הנגר שלכם. חלקו העליון כולל את מתגי ההפעלה הוא משולב בתוך הארון עצמו ומותאם בגודל.

מה חשוב בבחירת מדיח אינטגרלי?

מידות: המידות ברוב המדיחים הן סטנדרטיות, אך עשויות להיות מעט שונות בחלק מהדגמים, לכן חשוב שתיקחו את המידות המדויקות של המקום המיועד בו יעמוד המדיח כולל המקום לצנרת המים.
מידת הגובה הנפוצה במדיחים היא 85 ס”מ, המתאימה להצבה מתחת לשיש.
שתי מידות הרוחב המקובלות במדיחי כלים הן 60 ס”מ למדיח המוגדר כרחב ו-45 ס”מ למדיח צר. מדיח רחב הוא בעל קיבולת של עד 12 מערכות כלים, והקיבולת המרבית של מדיח צר היא לרוב 8 מערכות כלים.

קיבולת: קיבולת המדיח נמדדת לפי מספר מערכות הכלים שניתן להכניס לתוכו. מערכת כלים אחת כוללת שלוש צלחות לפי מנות, סכו”ם וכוס. כפי שכתבנו קודם, מדיח רחב סטנדרטי מכיל 13 מערכות כלים והמדיחים הצרים הסטנדרטים הם בעלי קיבולת של 8 מערכות כלים.
עכשיו חשבו את הצורך שלכם לפי גודל המשפחה והשימוש היום יומי שלכם לטווח קדימה. אתם מארחים הרבה? מבשלים בסירים גדולים? בחרו מדיח כלים אינטגרלי מלא רחב.
אתם משפחה קטנה ואין הרבה מקום במטבח? בחרו מדיח כלים אינטגרלי מלא צר.

תכניות ההפעלה: כמעט בכל דגמי המדיחים האינטגרליים יש לפחות 4 תכניות בסיסיות שמתאימות לרוב צורכי הניקוי שאתם צריכים. התכניות במדיח מותאמות לרמות לכלוך שונות ולכלים מסוגים שונים. תוכלו למצוא מדיחים עם 10 תכניות ואף יותר המותאמות לצרכים ייחודיים, אבל אם אתם במטבח סטנדרטי- חבל להשקיע במדיח עם תכניות שברובן לא תשתמשו.

לוח הפיקוד: לוח הפיקוד כולל את כפתורי ההפעלה, אמצעי החיווי, הבקרה והשליטה של המדיח האינטגרלי. יש 3 סוגי לוחו פיקוד: מכני, אלקטרו-מכני (שילוב של מכני ודיגיטלי) ודיגיטלי מלא. דרך לוח הפיקוד תוכלו לבחור את תוכנית ההפעלה שלכם וחשוב שתבינו איך להפעילו.

רעש המדיח: עוצמת הרעש של המדיח האינטגרלי נמדדת בדציבלים (dB) ונעה בטווחים עיקריים שבין 45 ל-58 דציבל. עוצמת רעש של עד 50dB נחשבת שקטה ומומלצת. אל תשכחו שמדיח שקט ניתן להפעיל בלי הפרעה לבני הבית גם בלילה.

אפשרויות סידור הכלים: גובה מדיח אינטגרלי משתנה בין המדיחים. חשוב שתבחרו בגובה שיתאים לכלים הכי גבוהים במטבח שלכם. מחיצות מתקפלות (בחלק של הצלחות) מאפשרות את הגדלת חלל המדיח כדי להניח כלים רחבים. בדקו שהסלסילה נשלפת ואתם יכולים לשנות את מיקומה. אפשרויות מיקום נוספות במדיח כוללות מתקן לכוסות.

מערכת התזת מים: מערכת ההתזה במדיח מורכבת משתי זרועות התזה. שימו לב שזרוע התזה בצורת S )קיימת בחלק מהדגמים) מפזרת את המים ביעילות גבוהה יותר מזרוע רגילה.

סינון המים: מי השטיפה במדיח זורמים בתוך מערכת סגורה ולכן נדרש מסנן. בכל מדיח אינטגרלי מלא מותקן לפחות מסנן בסיסי אחד שמסנן את המים החוזרים מלכלוך.

איזה מדיח כלים אינטגרלי מלא מומלץ?

התשובה פשוטה – זה שמתאים לכם.
ענו לעצמכם על השאלות הבסיסיות כדי לקבל המלצה נכונה עבורכם:
האם אתם רוצים מדיח אינטגרלי שמתאים לנראות מטבח שלכם?
איזה גודל של מדיח מתאים לכם?
איזה תוכניות הפעלה אתם באמת צריכים? (אבל באמת…)
ומשם עברו לבחירה במותג ידוע, עם שירות לקוחות פעיל וחזק ועם אחריות רחבה ככל שניתן. אם יש לכם תקציב מסויים, התייעצו עם המוכרן איזה מדיח כלים אינטגרלי מלא מתאים ומומלץ ביותר לתקציב שלכם.

לסיכום, אתם יכולים להפסיק לשטוף כלים ביד ואתם מוכנים לקנות מדיח כלים. אנחנו מציעים לכם לדעת מה הנתונים שאתם רוצים ולבוא אלינו כשאתם יודעים את הכיוון הבסיסי של המדיח האינטגרלי אותו אתם רוצים ולהיות מוכנים למגוון רחב, שירות מצוין ומחירים מעולים.

מוזמנים ליהנות ממגוון מוצרי החשמל של רשת אבי סופר.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]