מייבש כביסה

בחורף הכביסה לא מתייבשת ובקיץ הבגדים נשרפים ומתקשים מהשמש החדשה? במקום להתעצבן עדיף לעבור למייבש כביסה, מוצר בסיס בכל בית. השאלות הנפוצות ביותר הן: כמה עולה מייבש כביסה, איזה מייבש כביסה מומלץ, איזה מייבש כביסה כדאי לקנות – המשיכו לעיין ולקרוא את כל המידע הנחוץ.
סינון לפי מחיר
73001290

סינון לפי קטגוריות
מותג
קיבולת התוף
הספק בוואט
שיטת ייבוש
ערכת ניקוז
דלת המייבש
ארץ ייצור

מהו מייבש כביסה?

מייבש כביסה הוא מוצר בסיסי ופשוט והפעלתו קלה מאוד. פעולתו היא לסובב את הבגדים שיצאו רטובים ממכונת הכביסה בתוך התוף, לפזר אוויר ולהוציא את הלחות. יש סוגים שונים של מייבשי כביסה מזול ועד יקר וההבדל בניהם מורכב מכמה פרמטרים חשובים שיעזרו לכם לבחור את מייבש הכביסה המתאים לכם. אנחנו כאן כדי לתת לכם את בסיס הפרמטרים להמלצה איזה מייבש כביסה כדאי לקנות.

מיקום המייבש

בחירת מייבש הכביסה צריכה להיות כפרמטר ראשון – המיקום בו תרצו להציב אותו. האם יש לכם חלון צמוד למיקום המייבש? האם אתם מניחים אותו על מכונת הכביסה? האם דלת מייבש הכביסה צריכה להיפתח לצד ימין או לשמאל ע”פ מיקומו? מה רוחב המעבר של הכניסה למיקום מייבש הכביסה? האם יש דלת המונעת רעש בין מיקום מייבש הכביסה לשאר הבית?

שיטות ניקוז

בתהליך ייבוש הכביסה נוצרים אדים שצריכים לצאת החוצה או להתנקז מחוץ לתוף. לפי מיקום המייבש תוכלו לבחור את מייבש הכביסה עם שיטת הניקוז המתאימה לכם. באם יש חלון או פתח להוצאת צינור, תוכלו לבחור מייבש כביסה סטנדרטי המוציא את האדים באמצעות צינור פליטה. באם אין לכם חלון, עדיף שתבחרו מייבש כביסה עם מעבה/ קונדנסור. מייבשי כביסה אלה הופכים את אדי הלחות למים ושומרים אותם במיכל הבנוי בתוך מיבש הכביסה אותו ניתן לרוקן ידנית בתום ההפעלה או לחבר צינור מהמייבש ישירות לתוך הביוב.

התאמה למכונת הכביסה שלכם

כשאתם שואלים  איזה מייבש כביסה הכי כדאי לקנות, בדקו מה קיבולת הכביסה של מכונת הכביסה שלכם ואז גשו לבחירת מייבש הכביסה. אם תבחרו מיבש כביסה בקיבולת גדולה יותר ממכונת הכביסה, תבזבזו אנרגיה ובנינו – אין לכם צורך בקיבולת גדולה יותר. המלצה שלנו, בחרו מייבש כביסה בקיבולת של ק”ג אחד מעל מכונת הכביסה שלכם כדי שיהיה מקום לבגדים להסתובב במייבש הכביסה בחופשיות והם לא יתקמטו. חשוב שתדעו שהדגמים הנפוצים ביותר של מייבשי הכביסה הם של 7-8 ק”ג והם מתאימים לייבוש של מכונת כביסה אחת.

תכונות מייבש הכביסה

שאתם ניגשים לבחירת המייבש חשוב שתבדקו שיש לכם שליטה על עוצמת וזמן הייבוש וגם בדיקת חיישני לחות. ברוב המייבשים תוכלו לבחור תוכניות מותאמות לסוג הכביסה שאתם מכניסים למייבש הכביסה בהתאם לסוג הבד, למניעת קמטים ולרמת הייבוש. בלא מעט דגמים פעולת הייבוש תשלט ע”י חיישני לחות הממוקמים בתוך המייבש ומזהים את עוצמת הלחות בבגדים ויודעים לעצור את פעולת המייבש כשהם יבשים ועוזרים בחסכון בחשמל ובזמן פעולת מייבש הכביסה.

 

נוחות הפעלה

כדי לעשות הכל יותר קל ומהיר חשוב שתבדקו כמה פרמטרים בסיסיים: גודל פתח מייבש הכביסה, כיוון פתיחת הדלת, לוח הפיקוד, סוג התוף ומסנן סיבי הבגדים. לכל הפרמטרים האלה יש חשיבות רבה בהתאמה לצרכים שלכם.  בדקו את הנוחיות שלכם אל מול מיקומו של המייבש ולפיכך תדעו כמה גדול אתם צריכים את פתח מייבש הכביסה, לאיזה כיוון נכון לכם יותר שדלת המייבש תיפתח, אילו פונקציות חשובות לכם שאותם תוודאו מול לוח הפיקוד , האם סוג התוף הוא אלומיניום או נירוסטה שאינה מחלידה ומסנן הסיבים שאותו יש לרוקן אחרי כל הפעלה וחשוב שיהיה נגיש וקל לניקוי.

צריכת אנרגיה

מו כל מוצר חשמלי גם במייבשי כביסה חשוב לבדוק את הדירוג האנרגטי. מייבש הכביסה הוא אחד ממכשירי החשמל שיותר זוללים אנרגיה בבית ולכן חשוב לבדוק שדירוג היעילות האנרגטית במייבש הכביסה שאתם בוחרים הכי קרוב לדירוג A. פרמטר נוסף להורדת צריכת האנרגיה הוא חיישני הלחות שמזהים את סיום הייבוש ויכולים לעצור את המייבש גם לפני תום התוכנית שבחרתם במידה והכביסה ייבשה.

מחיר ואחריות

מגוון מייבשי הכביסה הוא רב ומחיר מייבש כביסה מושפע מקיבולת המייבש, משיטת הייבוש, מתכונות חיישני הלחות, ממגוון התוכניות, מהדירוג האנרגטי, מעוצמת הרעש ועוד. לכן  כשתשאלו כמה עולה מייבש כביסה, דעו שהמחיר נע מ כ 1000 ₪ למייבש הפשוט ביותר ומעלה. אנחנו ממליצים לבדוק שמייבש הכביסה שאתם רוכשים משווק ע”י יבואן רשמי שנותן לכם שקט מבחינת אחריות וחלקים מקוריים. רוב מייבשי הכביסה מגיעים עם שנת אחריות ואנחנו ממליצים לבדוק אם ניתן לבצע הרחבת אחריות בתוספת תשלום ומה היא כוללת והאם צריך טכנאי להתקנת מייבש כביסה.

לסיום, כשאתם קונים מייבש כביסה אתם משפרים את איכות החיים שלכם ולכן חשוב שתגיעו מוכנים עם המידע הבסיסי הנכון לצרכים שלכם כדי שתדעו איזה מייבש כביסה כדי לקנות שמתאים ביותר לבית שלכם ולגבי מחיר מייבש כביסה, דעו מה התקציב שלכם ומשם מצאו את מייבש כביסה שהכי כדאי לקנות.

 

מחיר מייבש כביסה

לצפייה במחירי מייבשי כביסה הכנסו לקישורים למייבשי כביסה המומלצים שלנו:

מייבש כביסה 7 ק”ג – https://www.soferavi.co.il/shop/pc-1032~attrs-138.463/
מייבש כביסה 8 ק”ג – https://www.soferavi.co.il/shop/pc-1032~attrs-138.460/
מייבש כביסה AEG – https://www.soferavi.co.il/shop/pc-1032~attrs-124.684/
מייבש כביסה אלקטרולוקס – https://www.soferavi.co.il/shop/pc-1032~attrs-124.706/
מייבש כביסה עד 1500 ₪ – https://www.soferavi.co.il/shop/max-1490~min-100~pc-1032/

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]