מכונת כביסה

אבי סופר גאים להציג – מגוון רחב של מכונות כביסה של מיטב היצרים השקיימים בשוק, במחירים שמתאימים לכל כיס. אנו מזמינים אתכם לעיין במוצרים וליצור איתנו קשר לכל שאלה.
סינון לפי מחיר
78991050

סינון לפי קטגוריות
מותג
קיבולת התוף
מהירות סחיטה מקסימלי
דירוג אנרגטי
תכנית מהירה
קיבולת מייבש
ארץ ייצור

חושבים לרכוש מכונות כביסה? הנה כמה דברים שחשוב שתדעו

אספנו עבורכם כמה טיפים שימושיים לגבי מכונות כביסה – המוצר שנמצא ופעיל ברמה יום יומית בכל בית, כך ששנייה לפני שאתם ניגשים לרכוש מכונת כביסה, זכרו את כללי הבסיס.

סוג מכונת הכביסה

מכונות הכביסה המוצעות בשוק מוצרי חשמל מחולקות לשלושה סוגים:
מכונת כביסה פתח חזית, מכונת כביסה פתח עליון ומכונת כביסה משולבת עם מייבש. לכל אחת מהן יש את היתרונות שלה ועליכם לחשוב לפני הכל ובהתאם לצרכים שלכם ולמיקום של המכונה בבית. האם יהיה מעלה מייבש כביסה? במידה וכן רכשו מכונת כביסה פתח חזית. במידה וחשוב לכם שרוחב מכונת הכביסה יהיה צר, רכשו מכונת כביסה פתח עליון.

מידות מכונת כביסה

בבחירת מכונת הכביסה יש להתחשב במידות המקום המיועד למכונת הכביסה.
גשו והתחילו למדוד את המיקום עצמו של מכונת הכביסה ואת המעברים – כך תוכלו לדעת מה רוחב מכונת הכביסה שמתאימה לכם. בחירת רוחב מכונת הכביסה תלוי גם במיקום וגם במעברים שהמוביל צריך כדי להכניס את המכונה למיקומה וכדי שלא יתקל במכשולים, חשוב שתחשבו את כל הדרך. גובה מכונת הכביסה תלוי במקום. אם אתם מכניסים אותה לנישה, חשוב שתמדדו את גובה הנישה כדי להתאים אותו לגובה מכונת הכביסה.

מיקום מכונת הכביסה

קחו בחשבון שמשקל מכונת הכביסה תלוי במשטח שעליו תעמוד מכונת הכביסה. ככל שהיא תעמוד על משטח יציב יותר, כך היא פחות תרעיש. בדקו לאיזה צד נכון לכם יותר שדלת מכונת הכביסה תיפתח. נתון זה חשוב לדעת בבחירת מכונת כביסה שתתאים לקלות השימוש בה ולחופש הכנסת והוצאת הבגדים. חשוב שתקראו את סעיף התקנת מכונת הכביסה, הוא יעזור לכם למצוא את המיקום הבסיסי למכונה שלכם.

איך יודעים שמכונת כביסה מומלצת

בדקו שאתם רוכשים מכונת כביסה של חברה מוכרת. בדקו את נותן האחריות ולכמה שנים היא תקפה. שימו לב לאפשרות הרחבת אחריות ישירות מול היבואן. מאוד חשוב לבדוק מי נותן האחריות על מכונת הכביסה –  האם היבואן הרשמי או יבואן מקביל (המלצה שלנו – דבקו ביבואן רשמי) ווודאו כי היבואן מעניק שירות החלפה ותיקונים אמין ומקורי המותאם למכונת הכביסה שרכשתם.

עלות מכונת כביסה

עלות מכונת כביסה מורכבת ממגוון של פרמטרים של המכונה עצמה. כך שכאתם שואלים כמה עולה מכונת כביסה, אתם צריכים להבין הפרמטרים בנויים החל מקיבולת מכונת הכביסה (בק”ג), מהירות הסל”ד, הדירוג האנרגטי, מגוון התוכניות שהיא מציעה והמותג. עלות מכונת כביסה יכולה להתחיל מ כ 1,000 ₪ ויכולה להגיע אף ל 7,000 ₪. הכל תלוי בתקציב שלכם ובצרכים שלכם.

התקנת מכונת כביסה

כשניגשים להתקנת מכונת כביסה, מסתכלים על שלושת החיבורים  הבאים: חשמל, מים וניקוז. חשוב ביותר ששלושת החיבורים האלה יהיו בקרבת מכונת הכביסה ולא תדרשו להשתמש בכאבל מאריך או מאריכים נוספים אחרים. כשמגיעה אליכם מכונת כביסה חדשה, הזמינו טכנאי מטעם היבואן כדי שתקבלו אחריות מלאה בסיסית למכונת הכביסה שלכם. התקנת מכונת הכביסה ע”י טכנאי החברה היא הבסיס לקבל האחריות.

מכונת כביסה מומלצת


הנה קישורים למכונות כביסה מומלצות אצלנו באתר:


מכונת כביסה פתח חזית –

https://www.soferavi.co.il/קטגוריה/כביסה-ייבוש-ומדחים/מכונת-כביסה/מכונת-כביסה-פתח-חזית/

מכונת כביסה פתח עליון:

https://www.soferavi.co.il/קטגוריה/כביסה-ייבוש-ומדחים/מכונת-כביסה/מכונת-כביסה-פתח-עליון/

מכונת כביסה משולבת מייבש:


https://www.soferavi.co.il/קטגוריה/כביסה-ייבוש-ומדחים/מכונת-כביסה/מכונת-כביסה-משולבת-מייבש/

ואל תשכחו… רכשתם מכונת כביסה? התאמתם את מידות מכונת הכביסה למיקום מכונת הכביסה? התקנתם את מכונת הכביסה? עכשיו שמרו עליה. אל תדחסו ותעמיסו על המכונה, דאגו לניקיונה, אל תמשכו את הידית שלה חזק מידי והתאימו את התוכניות שלה לבגדים שלכם.

 

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]