מכונת כביסה פתח חזית

סינון לפי מחיר
75901050

מותג
קיבולת התוף
מהירות סחיטה מקסימלי
דירוג אנרגטי
תכנית מהירה
ארץ ייצור

מכונת כביסה פתח חזית – מדריך קניה

מכונת כביסה פתח חזית היא ממוצרי החשמל שלא מחליפים לעתים קרובות. אם תדעו לבחור מכונת כביסה איכותית היא תצליח להחזיק לכם מעמד ולשמש את צרכי הבית שנים ארוכות ולכן לפני שאתם רוכשים, כדאי להקדיש מחשבה ולוודא שהיא תתאים לכם גם בהווה וגם כמה שנים קדימה.

למה לרכוש מכונת כביסה פתח חזית?

מכונות כביסה עם פתח קדמי הן מכונות הכביסה הנפוצות ביותר ולכן תמיד תמצאו מבחר גדול יותר של דגמים וקיבולת כביסה. הן גם מאפשרת ניצול מקום של החלק העליון שלה להנחת דברים כמו מייבש כביסה או חומרי ניקוי ואפילו מדפים.

מה חשוב לבדוק כשבוחרים מכונת כביסה פתח חזית?

מיקום המכונה – מכונת כביסה עם פתח קדמי ברוב המקרים גדולה ומסיבית ולכן היא תופסת מקום רב. עליכם לבדוק האם יש מספיק מקום בחדר בו היא אמורה להיות מוצבת בבית, לבדוק את המידות בחדר ולהבין לאיזה צד יכולה להיפתח הדלת שלה ללא הפרעה. חשוב לוודא שיש מקום גם לחיבור צינור המים פנימה ולניקוז החוצה – פרמטר זה מגדיל את המרחב שתתפוס המכונה.
חשוב לא פחות לבדוק את רוחב הדלתות והמעברים שבדרך.
שימו לב שהמכונה חייבת להיות מוצבת על משטח ישר ויציב בצורה מאוזנת.
קיבולת – מה גודל המשפחה שלכם? חשבו על כמות האנשים אותם תשרת המכונה. מכונת כביסה עם פתח חזית מתאימה למשפחות גדולות. היא יכולה לכבס בין 5-15 ק”ג כביסה ביעילות ובצורה אופטימלית בפעם אחת ולחסוך עבודה מיותרת וזמן יקר.

תוכניות הכביסה

– ברוב מכונות הכביסה פתח חזית יש 15 תכניות שעונות על מרבית צרכי הכביסה. תכניות הבסיס בכל מכונה הן תכנית ארוכה (לבגדים מלוכלכים במיוחד), תכנית מהירה (לניקוי קל ללא השריה והרתחה), תכנית רגילה (לכביסה רגילה), כביסה עדינה (לבדים הדורשים עדינות ייתר), מניעת קמטים (ללא סחיטה).
אם אתם צריכים תכנית מיוחדת, חשוב שתבדקו במפרט שהיא נמצאת בתוכניות המכונה.

מהירויות הסחיטה

– מהירויות הסחיטה נעות במהירויות שבין 600 ל-1500 סיבובים לדקה (סל”ד). מומלץ לבחור מכונה עם מהירות מרבית של לפחות 800 סל”ד ורצוי בעלות כמה דרגות סל”ד.
חשוב שתדעו – ככל שמהירות הסיבוב גבוהה יותר – הסחיטה יעילה ומהירה יותר ואם הכביסה מיועדת לעבור למייבש חשובה סחיטה מקסימלית.

נוחות תפעול ובקרה

– תפעול המכונה נעשה באמצעות לוח הפיקוד – מכני או דיגיטלי. לוח הפיקוד המכני מורכב ממספר כפתורי חוגה ולחצנים השולטים בפעולת המכונה. על הלוח תמצאו ולחצן כיבוי והדלקה, בורר תכניות, וסת טמפרטורה ובורר מהירות סחיטה.

צריכת מים ואנרגיה

– מכונת כביסה היא צרכנית אנרגיה לא קטנה וגם המים זורמים דרכה. לכן כדאי לבחור מכונה חסכונית ככל האפשר.

 

מבחינת הדירוג האנרגטי של מכונת כביסה פתח חזית הדירוג נע בין A ל-G והוא הסימן הוויזואלי הגדול ביותר במדבקה על המכונה. זכרו שככל שהמכשיר החשמלי מדורג קרוב יותר ל-A, כך הוא חסכוני יותר בחשמל ויעיל יותר מבחינה אנרגטית.
לגבי צריכת מים, צריכת המים נמדדת במספר ליטרים הנדרשים למחזור כביסה שלם. המכונות החסכוניות צורכות כ-50 ליטר מים למחזור כביסה.

מערכת למניעת הצפה

– מערכת זו היא בעצם מנגנון שמפסיק את זרימת המים במקרה של בריחת מים כתוצאה מצינור קרוע או מחיבור לקוי של המכונה ומונעת הצפה.

מכונת כביסה פתח קדמי מומלצת

מכונת כביסה פתח קדמי מומלצת היא המכונה שהכי מתאימה בראש ובראשונה לצרכי הבית שלכם מבחינת קיבולת ומיקום. כשאתם מחפשים מכונת כביסה מומלצת, חפשו מכונה ממותג ידוע, עם שירות לקוחות פעיל וחזק ועם אחריות רחבה ככל שניתן. אם יש לכם תקציב מסויים, התייעצו עם המוכרן איזה מכונת כביסה הכי מומלצת בתקציב שלכם.
זכרו שהמכונות היקרות יותר הן עם פונקציות רחבות יותר וקיבולת גדולה יותר – אך הן במקביל אמינות וחזקות לשנים רבות.

רכשתם מכונת כביסה פתח קדמי?

שמרו עליה!
זכרו לרוקן את הכיסים לפני הכביסה. דברים קטנים יכולים להיתקע בפקק הפילטר והוא יכול להיסתם.
אל תעמיסו אותה יותר מידי. אם תדחסו בגדים עד 0 מקום כל פעם שאתם מפעילים אותה, משך חייה יהיה קצר יותר.
רוצים לשמור עליה מקצרים והפסקות חשמל? קנו מגן ברקים
נקו אותה! רוקנו את המים ונקו את הפילטר כל 3-4 חודשים

לסיכום, מכונת כביסה פתח קדמי היא מוצר חובה בכל בית. אל תרשו מכונה בעיניים עצומות. בדקו את הפרמטרים של המכונה, בדקו שהמותג ידוע ושל יבואן רשמי כדי שלא תתקלו בצרות ובחלקים לא מקוריים והרחיבו אחריות ככל הניתן.

רוצים לראות מכונת כביסה פתח חזית מומלצת? מוזמנים לגלוש באתר או להגיע לאחד הסניפים של אבי סופר

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]