מכונת כביסה פתח עליון

סינון לפי מחיר
28901690

מותג
קיבולת התוף
מהירות סחיטה מקסימלי
דירוג אנרגטי
תכנית מהירה
ארץ ייצור

מכונת כביסה פתח עליון – כל מה שחשוב לדעת לפני הרכישה

שניה לפני שאתם רוכשים מכונת כביסה פתח עליון, הנה כמה דברים שחשוב שתחשבו עליהם לפני שאתם מבצעים את הרכישה. יש מגוון רחב של מכונות עם תוכניות שונות, פתחים שונים, קיבולת שונה ומהירות סחיטה שונה וכדי לבחור מכונת כביסה פתח עליון מומלצת, אנחנו מביאים אליכם את התכונות המרכזיות שחשוב שתדעו.

מידע כללי שחשוב שתדעו

מכונות כביסה פתח עליון נוטות להיות בעלות קיבולת מרבית צנועה יחסית (בין 5-7 קילוגרמים), רוחב פיזי קטן (צרות וגבוהות) ומהירות הסחיטה שלהן נוטה להיות נמוכה בהשוואה למכונת כביסה פתח חזית.

מיקום מכונת הכביסה בבית

אתם יודעים איפה תוצב מכונת הכביסה? מעולה! בצעו מדידות מדויקות של הנישה או המיקום המיועד של מכונת הכביסה. חשבו גם את רוחב הדלתות והמעברים שבדרך, ובדקו שמדדתם את המיקום במרווח סביר מברז כניסת המים וצנרת הניקוז שצריכים להיות צמודים למכונה.

מידות מכונת כביסה פתח עליון

מידות המכונה יהיו לרוב – רוחב 40-45 ס”מ, עומק 60 ס”מ וגובה 85-90 ס”מ עבור מכונת כביסה פתח עליון קטנה.

קיבולת מכונת כביסה פתח עליון

בשוק מוצרי החשמל קיימות מכונות כביסה במשקלים הטענה של החל 5 ק”ג ועד ל 10 קילוגרם. משקל המכונה מציין את נפח ההטענה של הכביסה המוכנסת למכונה כאשר היא יבשה בלבד. את משקל ההטענה של המכונה רצוי לבחור בהתאם לצרכים האמיתיים שלכם ובהתאם לגודל המשפחה.
קחו בחשבון גם את סוג הפרטים ואת תדירות השימוש שלכם במכונה. מכונת כביסה פתח עליון מומלצת היא בעלת קיבולת גדולה יותר משמע שהיא הפחית את תדירות השימוש וכך תוכלו לחסוך מים וחשמל במחשבה לטווח ארוך.

מהירות סחיטה

הסחיטה נמדדת בסל”ד – סיבובים לדקה. מכונת כביסה פתח עליון מומלצת מגיעה עם אופציה לסחיטה גבוהה של אלף סל”ד ומעלה. סחיטה חזקה תחסוך לכם עד 50% מהאנרגיה בעת ייבוש הכביסה במייבש.

דירוג האנרגטי וצריכת המים

מכונת הכביסה מוגדרת כזוללת חשמל וזאת בגלל גוף החימום שלה (הוא לוקח כ-90% מצריכת החשמל של מכונת הכביסה). הדירוג האנרגטי נמצא בתווית על מכונת הכביסה ובמפרט שלה. חשוב שתשימו לב – הדירוג יופיע באותיות A-G כאשר דירוג אנרגטי מסוג A הוא הטוב והחסכוני ביותר ואילו דירוג מסוג G הוא זולל החשמל ביותר.
לגבי צריכת המים – שימו לב שלחיצה על לחצן חצי כמות ולעיתים יש במכונה תוכנית חסכונית שמאפשרת שימוש רק בחצי מכמות המים והחשמל בהשוואה לכמות הרגילה הנצרכת.

לסיכום

כשאתם מבקשים מאיתנו המלצה למכונת כביסה פתח עליון ואנחנו שמחים להמליץ. קל להכניס את הכביסה ולהוציא אותה כאשר פתח המכונה ממוקם בחלק העליון, אין צורך להתכופף כאשר מכניסים או מוציאים את הכביסה. הן מכונות צרות יותר, חוסכות במקום ויכולות להתאים גם לנישות קטנות.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]