מזגן נייד

סינון לפי מחיר
16501650

מותג
דירוג אנרגטי
תפוקת קירור (BTU)
חיבור חשמלי

מדריך לבחירת מזגן נייד

כמעט תמיד חם כאן… ובכל מקום. רוב הבתים ומקומות העבודה מתקינים מזגן עילי או מרכזי, אך לא מעט פעמים תגלו שדווקא מזגן נייד הוא הבחירה הנכונה והיעילה ביותר עבורכם. חשוב שתדעו שמזגנים ניידים הם הפתרון היעיל ביותר למיזוג מקומות בהם שהשהות היא זמנית והם יעילים לבית, לטיול, למרפסת ולחדרים קטנים הם קטנים יחסית וניתנים להעברה מהירה ואינו מסובך להתקנה והפעלה.

מהו מזגן נייד?

מזגן נייד (או בשמו השני מיני מזגן נייד) – כשמו כן הוא: מזגן אשר ניתן להעברה ממקום למקום והוא בעל מידות קטנות יחסית למזגנים עיליים. פעולתו הבסיסית היא הוצאת אוויר ממוזג, מקורר ויבש בדומה למזגן עילי. הוא נייד (גלגלים) וניתן להעבירו בקלות יחסית בכל חלל חיצוני ובתוך הבית ונחשב יעיל כמזגן נייד קטן לחדר. מזגנים ניידים מגיעים בגדלים וטווחי הספק שונים.

מתי עדיף לרכוש מזגן נייד?

מחפשים מזגן נייד לחדר, מזגן נייד למרפסת? – זה הפתרון האידיאלי עבורכם.
אתם נשארים זמנית במקום שאתם רוצים לקרר? (כמו דירה שכורה, משרד זמני).
יש לכם עסק שהעובדים שלכם נעים בו ממקום למקום? (אירועים, משרדים ניידים, תערוכות וכד’).
צריכים פתרון קירור מיידי?
מזגן נייד הוא פתרון מעולה במקומות שבהם התקנה של מזגן קבוע יקרה או לא אפשרית.
מה צריך כדי להשתמש במזגן נייד?
זה פשוט – שקע חשמלי וחלון. מזגן נייד קומפקטי וגם מזגן נייד גדול המזגן כוללים חיבור לשקע חשמלי וצינור חיצוני אשר תפקידו לפלוט את המים היוצאים דרך החלון או מונח בתוך דלי. דעו שמזגן נייד ללא צינור פחות שכיח למכירה.

ומה המחיר?

מחיר מזגן נייד זול יותר ממחיר מזגן עילי מכמה סיבות:
ראשית – אין צורך בהתקנה של טכנאי, אין צורך בקידוחים כך שכבר החלק הזה של התשלום יורד.
שנית – הוא חסכוני יותר ממזגן עילי.
תוכלו למצוא מגוון של מזגנים ניידים במחירים שונים – הכל לפי התפוקה, המותג והגודל.

איך מפעילים מזגנים ניידים?

כמעט כמו שמפעילים כל מוצר חשמלי קטן. פשוט מאוד לתפעל מזגן נייד או מיני מזגן נייד
שלב הראשון – מחברים את המזגן לחשמל ודואגים להוציא את צינור הפליטה מהחלון.
שלב שני – סגרו את הדלתות והחלונות של אזור קירור על מנת להגביר את יעילות הקירור של המזגן.
ניקיון – יחידת המזגן צריכה לעבור ניקוי (כולל ניגוב פני השטח של המזגן הנייד) באמצעות בד עדין ספוג כשאינה עובדת כל מספר שבועות. אסור להשתמש בחומרי ניקוי כימיקלים שוחקים או מעכלים כדי שלא יגרמו שריטות ונזק.
תחזוקה – חשוב לשמור על המזגן הנייד רחוק מחשיפה ישירה לקרני השמש ככל שניתן כיוון שהדבר עלול לגרום לשינוי בצבע גוף היחידה. חשוב להבין כי במזגן הנייד המים שאמורים לצאת אל מחוץ למזגן, נאגרים במיכל פנימי, כך שחשוב לרוקן את מאגר מי העיבוי של המזגן על בסיס קבוע.

שאלות שכולם שואלים 😉

תוך כמה זמן הוא עובד?
מהרגע הראשון. פשוט חברו תקע לשקע.
מזגן נייד שקט?
למזגנים ניידים יש מזגן פנימי ולכן הם פולטים רעש. כל מזגן נייד שונה מבחינת רעש. אנחנו ממליצים לכם לבחור אחד שמרעיש ברמה שלא תהיה גבוהה יותר מ-60 דציבלים.
יש מזגן נייד ללא צינור?
כל דגמי המזגנים הניידים שאנחנו מוכרים מגיעים עם צינור פליטה.
מה החסרונות?
בגלל שיש למזגן נייד רק יחידה פנימית, הוא פולט אוויר יבש וממחזר את האוויר הקיים בחדר. במקביל הוא גם פולט חום, לכן חשוב שאת החלק האחורי שלו תכוונו לכיוון מקום שאינו מולכם.
יש מזגן נייד מומלץ?
כמובן! אבל מזגן נייד מומלץ לאחד הוא לא בטוח מזגן שמומלץ לאחר….
אנחנו ממליצים לכם לרכוש מזגן שמתאים לצרכים האמיתיים שלכם, לחלל שאותו אתם רוצים לקרר ושמתאים לתקציב שלכם. שימו לב לסביבה בה הוא יעמוד ולפי זה קבלו המלצה לפי מפלס הרעש שלו.

לסיכום, מזגנים ניידים הם פתרון מהיר יותר, זול יותר וממוקד יותר ממזגנים אחרים והם כיום מהווים פתרון קירור מצוין ללא מעט צרכים נקודתיים. הוא ניתן לאחסון בימי החורף והפעלה מחדש כשמתחמם. לפני שאתם ניגשים לבחור באחת מחנויות רשת החשמל של אבי סופר או באתר האינטרנט שלנו, בדקו כמה חזק אתם צריכים אותו כדי שתעשו בחירה נכונה ותוכלו ליהנות מהרכישה החדשה שלכם.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]