מזגן עילי

סינון לפי מחיר
70501075

מותג
דירוג אנרגטי
תפוקת קירור (BTU)
חיבור חשמלי
כוח סוס
הפעלה באמצעות WIFI

השימושים והיתרונות של מזגן עילי

בחירה נכונה של מזגן עילי היא משימה חשובה. יש מגוון רחב של מזגנים וחשוב להתמקד ביתרונות המוכחים לפי החלל אותו אתם צריכים לקרר. ננסה לעשות לכם קצת סדר ביתרונות, בטכנולוגיות, בכוח המזגן כדי שתוכלו להחליט איזה מזגן כדאי לכם לקנות.

השימוש במזגן עילי

מזגן עילי הוא מזגן המשמש בעיקר לחללים קטנים עד בינוניים כמו חדרי מגורים, סלון, מטבח וחללי משרדים או עסקים בעלי מיעוט חדרים. המזגן העילי מורכב משתי יחידות: יחידת המדחס והמעבה – המותקנת מחוץ לבית ויחידת המאייד – המותקנת על קיר בתוך החדר.

יתרונות המזגן העילי

חיסכון במקום – מזגן זה כולל בתוכו שרוול אחד בלבד והוא מותקן על קיר שאתם בוחרים. לעיתים תצטרכו להקים נקודת חשמל וגישה, אך הוא חוסך במקום והופך את המזגן העילי לפתרון אידיאלי עבור בתים פרטיים.
הפעלה שקטה – מזגן עילי פועל בצורה שקטה, יתרון חשוב לכל אורך שעות הפעלתו.
צריכת חשמל נמוכה – כאשר מותקן מזגן עילי בכל חדר, ניתן להפעיל אותו בלבד ולקרר או לחמם רק את החדר הספציפי, בלי קשר לשאר החדרים.
עיצוב – כשאנחנו מתקינים מזגן מסוג זה, הוא לא יפגע בעיצוב של החלל בו הוא מותקן. הוא תופס שטח “מת” על הקיר, וניתן לעצב את החלל הממוזג בצורה אפקטיבית ויפה, בלי קשר למיקום בו הוא מותקן.
שליטה – ניתן לשלוט בצורה נוחה ופשוטה מכל מקום בחלל כך שאפשרות השליטה הופכת את חווית השימוש ליותר נעימה ונוחה.

איך בוחרים מזגן עילי

תפוקת המזגן – כשבוחרים מזגן עילי, הנתון הראשון שאתם צריכים לדעת הוא גודל החלל אותו אתם רוצים למזג כדשי להתאים את התפוקה שלו לגודל החלל. פעם קראו לנתון הזה “כוח סוס”, היום קוראים לנתון הזה BTU והיא היחידה המקובלת והמדויקת יותר למדידת תפוקת הקירור/חימום של המזגן.

מזגן אינוורטר/רגיל – אינוורטר היא טכנולוגיית מיזוג מתקדמת שבה המדחס פועל ברציפות ברמות משתנות ובהתאם לטמפרטורת החדר, כך נשמרת הטמפרטורה וצריכת החשמל יורדת בכ-30 אחוזים, בניגוד למזגן רגיל שבו המדחס נדלק ונכבה וצריכת החשמל גבוהה יותר.

דירוג אנרגטי – דירוג אנרגטי מודד את יעילות צריכת החשמל של מוצרי חשמל ביתיים. האות A מייצגת את הרמה הגבוהה בסולם ו-G הנמוכה ביותר. ככל שהדירוג גבוה יותר, כך צריכת החשמל נמוכה יותר. דירוג אנרגטי גבוה חוסך כסף וגם תורם לסביבה בגלל השימוש המופחת בחשמל.

מותג המזגן – המגוון רחב ויציעו לכם מגזנים של חברות מוכרות וחברות מוכרות פחות. ההמלצה שלנו, כשאתם בוחרים מזגן עילי בחרו חברה מוכרת ששירות הלקוחות שלה זמין ומקצועי וכמובן יבואן רשמי.

התקנת מזגן עילי

מחיר התקנת מזגן עילי מושפע לא רק מגודל המזגן, אלא ממספר גורמים נוספים.

כמה נקודות שחשוב שתוודאו לפני ההתקנה:

בחרו מתקין מוסמך להתקנת המזגן – ללא מתקין מוסמך – האחריות שלכם לא תהיה בתוקף.

בדקו שיש הכנה של חשמל – במקרה שלא מדובר בהחלפת מזגן ישן במיקום זהה, נדרש לוודא שיש הכנה של חשמל במיקום המיועד. במקרה ואין הכנה לחשמל במקום המיועד להתקנה – הזמינו חשמלאי מוסמך לפני מועד התקנת המזגן כדי שיכין נקודת חשמל שלא תתעכב התקנת המזגן.

ודאו שפירוק המזגן הישן כלול במחיר – מחיר התקנת מזגן אינו כולל את פירוק המזגן הישן. מומלץ להודיע למתקין מראש על פירוק כדי לתמחר מראש. שימו לב – המתקין מחויב בחוק לפנות את המזגן הישן ע”פ החוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני.

ודאו שיש אחריות על ההתקנה – בדקו כמה זמן אחריות יש על ההתקנה ובקשו את הנתון הזה בכתב ורצוי על חשבונית ההתקנה. שימו לב שהאחריות של המתקין אינה קשורה לרכיבי המזגן, אלא לבעיות שנובעות מההתקנה כמו חיבורי הצנרת, חיבור המזגן לקיר וחיבור היחידה על התושבת החיצונית.

תוספות על מחיר ההתקנה בזמן אמת:

גרים בקומה גבוהה ללא מעלית?
דעו שכל קומה מעבר לקומה 3 ללא עמודים תגרור תוספת תשלום.
אורך הצנרת
התקנת מזגן עילי רגיל כולל תמחור של צנרת באורך סטנדרטי של עד 2-3 מ’ צנרת. התקנת צנרת ארוכה יותר תוביל לתוספת תשלום.
יש לכם קיר בטון?
התקנת מזגן עילי על קיר בטון כרוכה בתוספת תשלום כיוון שפעולת קידוח כזאת מצריכה מומחיות מיוחדת ושימוש בציוד יקר יותר.
דאגתם לתשתית להסתרת הצנרת?
האפשרות הראשונה, זולה יחסית אך נחשבת לפחות אסתטית והיא נעשית באמצעות תעלות פלסטיק קשיח מסוג PVC.
האפשרות השנייה יקרה ומורכבת יותר והיא באמצעות חציבה בקיר.

קחו בחשבון שיכולות להיות הפתעות שלא תהיו מוכנים אליהן לכן חשוב ומומלץ להזמין טכנאי מזגנים לראות את מיקום המזגן העילי ולתת לכם הצעה מדויקת ככל האפשר.

לסיכום, מזגן עילי הוא מצרך חובה בכל בית והוא פתרון מעולה לקירור וחימום והוא ישמש אתכם לטווח ארוך. חשוב שתבינו את השימוש המדויק לחלל המדויק והיו מוכנים עם הנתונים המלאים למתקין שתביאו.

 

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]