מקרר מקפיא תחתון

סינון לפי מחיר
129002900

מותג
צבע
דירוג אנרגטי
נפח
שיטת הפשרה
ייצור קרח

למה לרכוש מקרר מקפיא תחתון?

מקרר מקפיא תחתון הוא אחד משני המקררים הנמכרים ביותר וזאת מכיוון שהוא נוח לשימוש ומהווה פריט הכרחי במטבח. הוא יעיל במיוחד מבחינת נגישות ושימוש יום יומי. מקרר מקפיא תחתון הפך להיות פריט עיצובי ותוכלו למצוא אותו בצבעים שונים, עם ידיות שונות, עם תצוגות שונות ולהתאים אותו למכלול המטבח שלכם.

למי מתאים מקרר מקפיא תחתון

שאלו את עצמכם כמה שאלות בסיסיות: האם המטבח שלכם פעיל – ואם כן עד כמה? האם אתם אוהבים לבשל ומשתמשים בהרבה סירים? לכמה מקום אתם זקוקים במקרר שלכם? אחרי שתענו על השאלות האלה זכרו שמקרר מקפיא תחתון מתאים למי שפחות משתמש בתא ההקפאה ברמה היום יומית ובהחלט צריך קיבולת גדולה במקרר עצמו בצורה נגישה.

כמה פרטים בסיסיים שחשוב לדעת

כשאתם ניגשים לרכישת מקרר מקפיא תחתון, קחו בחשבון שהקיבולת שלו היא פחות או יותר עד 700 ליטר. אם אתם משפחה או אנשי אירוח – זה המקרר עבורכם.
מקרר מקפיא תחתון צריך מקום לפתיחת הדלת, כך שחשוב שלפני שאתם הולכים לבחור את המקרר שמתאים לכם, מדדו את המקום בו הוא יהיה בבית.

מקרר מקפיא תחתון – יתרונות

מקרר מקפיא תחתון מומלץ הוא כזה שיתאים בדיוק למידות של המטבח שלכם ויענה על הצרכים הבסיסיים של הבית ביעילות. המדפים בו רחבים מאוד ויכולים להכיל סירים גדולים בנוחות מירבית ועדיין לתת מקום לסידור עוד לא מעט אוכל ושתיה במקרר לפי רצונכם.
יתרון נוסף הוא גובה מגירות הפירות והירקות. כשפותחים את המקרר תראו אותו ממש בגובה העיניים (אם אתם בגובה ממוצע כמובן…) והן נגישות ממש לילדים ובכך עוזרות לשמור על תזונה בריאה.
יתרון נוסף של מקרר מקפיא תחתון הוא שמירה על טריות הבשרים והקפואים. בפועל כשהמוצרים נמצאים בחלק העליון של המקרר הדלתות נפתחות יותר כי הוא נגיש יותר ותקופת הקירור מקבלת כל פעם מחדש התעוררות לשמירת טמפרטורה לעומת כשהבשרים והמוצרים שדורשים הקפאה נמצאים בחלק התחתון, פתיחת הדלת היא ממוקדת כך שהפתיחה והסגירה נעשית באופן יעיל וחסכוני ואין התעסקות יותר מידי עם החלק התחתון של המקרר.

סידור מדפים פנימי

התכנון הפנימי של המקרר הוא פרט חשוב ביותר כשאתם ניגשים לרכישת מקרר מקפיא תחתון. מכיוון שיש מגוון רחב, חשוב שתוודאו שחלוקת המדפים במקרר היא לפי הצרכים היום יומיים שלכם. בדקו את סידור המדפים והעדיפו מדפים רחבים על פני צרים ועמוקים. חשוב שתבדקו שהמדפים חזקים כדי שיוכלו להחזיק בצורה ישרה וחזקה את הסירים שלכם, בדקו אם ניתן לכוונן את המדפים ולשנות את גובהם. הסתכלו על החלק הפנימי של הדלתות ועל סידור המידוף בהן. האם הוא כולל מספיק תאים כמו שאתם צריכים ורוצים לאחסון והאם הם חזקים לשימוש שלכם במוצרים אותם תבחרו לשים בהם.

עוד כמה דברים שחשוב לבדוק

חסכון בחשמל – יעילות אנרגטית: לכל מקרר מקפיא תחתון מוצמדת מדבקה שעליה תווית סימון של הדירוג האנרגטי של המקרר. הדירוג נע בין A ל-G והוא הסימן הוויזואלי הגדול ביותר במדבקה. זכרו שככל שהמכשיר החשמלי מדורג קרוב יותר ל-A, כך הוא חסכוני יותר בחשמל ויעיל יותר מבחינה אנרגטית. לאחרונה התחילו להציג את היעילות האנרגטית בארץ וגם באירופה כך שמקררים שהיום בדרג A הפכו לדירוגים נמוכים יותר בהשוואה זו.
אטם הדלת – מכיוון שדלת המקרר נפתחת ונסגרת לעיתים קרובות, אטם הדלת נמצא בשימוש קבוע והוא עלול להתרופף. חשוב שתבדקו האם ניתן לפרק אטם זה ולהחליפו מבלי שיהיה צורך להחליף את כל הדלת.

מקרר מקפיא תחתון מומלץ

השאלה הקבועה ששואלים את המוכרנים שלנו היא – אז… על מה אתה ממליץ? המוכרנים שלנו ישאלו אתכם את השאלות הנכונות כדי להמליץ לכם על מקרר מקפיא תחתון שבאמת יתאים לצרכים שלכם. מקרר כזה שיחייה בבית לאורך שנים רבות וייתן מענה לצרכים שלכם. כזה שיהיה חסכוני בחשמל, שהאחריות שלו תהייה ארוכת שנים (במיוחד על המדחס שהוא לב המקרר), של מותג שידוע שהוא מצוין ושהמחיר שלו יהיה מתאים לכיס שלכם.

לסיכום, מקרר מקפיא תחתון הוא באמת רכישה מומלצת ומצוינת לבית פעיל. אנחנו מציעים לכם למדוד, לבדוק ולבוא אלינו כשאתם יודעים את הכיוון הבסיסי של המקרר אותו אתם רוצים ולהיות מוכנים למגוון רחב, שירות מצוין ומחירים מעולים.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]